Gå til innhold

Hvem rykker direkte ned? Fredrikstad eller Elverum


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken av disse tror du rykker direkte ned, FRK eller Elverum?

Anonymkode: 50cc6...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror Fredrikstad rykker ned, og det syns jeg de fortjener også. Hvor mange år har de vært helt i bunn? 2-3 år? Hvis det ikke hadde vært for at serien er endret i år med at kun to lag rykker direkte ned, i motsetning til fire i fjor, så hadde de allerede vært nede. Jeg tipper begge lag taper siste kamp, men hvem vet. Var det ikke i fjor eller året før Fredrikstad ble reddet av et overtidsmål i en annen kamp?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Rosaprosa20 skrev:

Jeg tror Fredrikstad rykker ned, og det syns jeg de fortjener også. Hvor mange år har de vært helt i bunn? 2-3 år? Hvis det ikke hadde vært for at serien er endret i år med at kun to lag rykker direkte ned, i motsetning til fire i fjor, så hadde de allerede vært nede. Jeg tipper begge lag taper siste kamp, men hvem vet. Var det ikke i fjor eller året før Fredrikstad ble reddet av et overtidsmål i en annen kamp?

Ja Fredrikstad fortjener nedrykk og også konkurs. De siste årene har de blitt reddet kun for historie, at de var gode i gamle dager, derfor har de som styrer selve fotballen reddet de gang på gang fra konkurs. Ja det stemmer, Fredrikstad var nede på overtid av overtiden og i siste sekund skorte jerv som reddet de. Får håpe flaksen nå er brukt opp og at ffk både rykker ned og går konk. Det er det de fortjener, vanvittig pengesurr og hele tiden prøver på selvmord, nå ser det ut som de lykkes med det 😁 

Se bare på de blå og hvite i Sarpsborg, mindre penger å rutte med og de klarer etter all all sannsynlighet å få medalje i år, enten sølv eller bronse.

Anonymkode: 50cc6...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiller ingen rolle for meg hvem av de som rykker ned, håpet Arendal skulle klare seg, men slik gikk det ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...