Gå til innhold

Æ- Får man ikke rabatt før etter de 10 første handleturen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Man får rabatt første gangen. Også må man handle 10 ganger før en til 10 liste lages og man får rabatt på disse? Jeg vet ikke om jeg skjønner helt, lønner det seg og handle en og en til de to gangenesim man vi ha på listen?

Anonymkode: bce66...8af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får rabatt på de 10 tingene du har brukt mest penger på. 

Anonymkode: 644d0...96c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dette kan umulig lønne seg, da man handler på rema maks en gang i måneden.

Anonymkode: 1df02...4a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men dette kan umulig lønne seg, da man handler på rema maks en gang i måneden.

Anonymkode: 1df02...4a1

Jaha? I så fall er det sikkert ikke så mye å hente for akkurat deg, men ange har Rema som nærbutikk og handler der flere ganger i uka. 

Anonymkode: 58ca7...9fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men dette kan umulig lønne seg, da man handler på rema maks en gang i måneden.

Anonymkode: 1df02...4a1

Da må du handle oftere der da for å få mer rabatt. Det er jo selvsagt det rema ønsker at du skal gjøre! Er jo hele poenget med alle butikker som har medlemskort/kundekort

Anonymkode: b48e9...183

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men dette kan umulig lønne seg, da man handler på rema maks en gang i måneden.

Anonymkode: 1df02...4a1

Det lønner seg for meg, selv om jeg bare handler der en gang i mnd. Hvorfor skulle det ikke lønne seg for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler ikke mest på Rema, men jeg kjøper mye faste varer der, og sparer dermed 10% på nesten alle handleturene der. 

Anonymkode: 4f4d5...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Husholdning1 skrev:

Du får rabatt fra første handletur. Æ er veldig enkelt.

Men nå har jeg hatt en tur, fikk 10% på alt, men varene la seg ikke i topp ti listen, handlet under ti varer, hvis jeg handler en pakke smør neste gang, som jeg ikke handlet sist, vil jeg få 10% på den da? Eller er det først om jeg kjøper den en gang til, for da ligger den i listen?

Anonymkode: bce66...8af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg kjenner har æ appen. Handler 10 faste ting  og får alltid rabatt på de 10 tingene. Det er typ melk, saft, brød, helt vanlige ting.

Jeg for min del liker ikke Rema, så jeg handler sjelden der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men nå har jeg hatt en tur, fikk 10% på alt, men varene la seg ikke i topp ti listen, handlet under ti varer, hvis jeg handler en pakke smør neste gang, som jeg ikke handlet sist, vil jeg få 10% på den da? Eller er det først om jeg kjøper den en gang til, for da ligger den i listen?

Anonymkode: bce66...8af

Da skal varen legge seg i listen. Sikker på at wifi eller mobildata har vært påskrudd etter handelen din? Hvis ikke det er problemet tar du kontakt med Rema så ordner de det. Har sett at enkelte av forskjellige årsaker har slitt litt med oppdateringen av æ, men det er jo lastet ned godt over en million av appen, så noen vil dessverre oppleve problemer. Hos meg har den alltid oppdatert seg, men siden jeg bor såpass langt unna blir det sjeldent mer enn 1-2 turer innom Rema i mnd, og kan være årsaken til at det alltid har fungert fint her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sugemerke
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men nå har jeg hatt en tur, fikk 10% på alt, men varene la seg ikke i topp ti listen, handlet under ti varer, hvis jeg handler en pakke smør neste gang, som jeg ikke handlet sist, vil jeg få 10% på den da? Eller er det først om jeg kjøper den en gang til, for da ligger den i listen?

Anonymkode: bce66...8af

Hver vare må handles to ganger før du får rabatt. Første gangen får du 10%, så vil de produktene du har handlet to ganger legge seg på topp 10. Neste gang får du rabatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sugemerke skrev:

Hver vare må handles to ganger før du får rabatt. Første gangen får du 10%, så vil de produktene du har handlet to ganger legge seg på topp 10. Neste gang får du rabatt. 

Nei. De legger seg i listen etter første handel. Det at de må kjøpes 2 ganger senere har Rema også gått bort fra.

Endret av Husholdning1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Sugemerke skrev:

Hver vare må handles to ganger før du får rabatt. Første gangen får du 10%, så vil de produktene du har handlet to ganger legge seg på topp 10. Neste gang får du rabatt. 

Takk, det var det jeg lurte på :)

Anonymkode: bce66...8af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sugemerke
Akkurat nå, Husholdning1 skrev:

N. De legger seg i listen etter første handel. Det at de må kjøpes 2 ganger senere har Rema også gått bort fra.

Ok. Er en stund siden jeg registrerte meg, da funket det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da de startet fikk man 10% rabatt på alt man handlet første gang, uansett hvor mange varer det var. Siden de ikke snakket så høyt om dette handlet mange bare litt for å se hvordan det virket, og mistet derfor potensielt rabatt. Første handletur burde derfor være av en viss størrelse.

Uavhengig av første handletur vil de varene du kjøper komme inn på 10-på-topp listen. Er du som meg og handler to-tre ting av gangen kan det ta en stund. Frukt og grønt kommer ikke på listen, med visse unntak.

Du får så rabatt på de varene som ligger på denne listen. Listen endrer seg da det kun var de dyreste varene som lå der, og de skulle slettes etter ti handleturer. Kjøpte du noe dyrt en sjelden gang men handlet ofte ellers var da sjansen liten for at du ville ha produktet på listen lenge nok til å få rabatt,mens småtingene du kjøpte oftere vil gi en krone eller to hele tiden, og aldri fjerne fra listen.

Æ har vært nede ofte. Jeg ga nesten opp i sommer etter to måneder uten oppdateringer, men etter å ha slettet og innstiller på nytt to ganger virket den igjen. Det jeg hadde kjøpt i mellomtiden ble aldri registrert.

Anonymkode: 1892e...124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du husket å skanne strekkoden eller å betale med riktig bankkort? :)

18 timer siden, Sugemerke skrev:

Ok. Er en stund siden jeg registrerte meg, da funket det sånn.

Jepp, det er forandret. Litt irriterende da poenget med det var at du ikke skulle få ting på listen som du sjeldent kjøper. Da får man jo ikke noe ut av det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er de 10 siste registrerte handlene som brukes som utgangspunkt på 10-på-topp listen din. Det skal komme produkter på listen din etter handletur nr 1, den vil så justere seg etterhvert. Det blir ikke rabatt på produktet når det kommer på listen, men fra neste handel.

Anonymkode: 71a36...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...