AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #1 Del Skrevet 28. oktober 2017 Får ikke lov å tapetsere eller male der jeg leier, men kunne tenkt meg nye vegger (det er det eneste minuset med der jeg bor). Har hørt at kontaktplast kan brukes, men tør ikke prøve før jeg har fått mer oppklaring i saken. Veggene i stua er dekt i forferdelig og slitt tapet, så jeg tenker jeg må bruke noe som kan fjernes lett når jeg en gang flytter, men som også henger trygt på. Stoff er ikke aktuelt siden jeg synes det ser stygt ut, og vil helst ha noe tapet-lignende med mønster/detaljer. Forresten; hvor får man kjøpt slikt på nett utenom utenlandske sider? Anonymkode: 55007...fd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 28. oktober 2017 #2 Del Skrevet 28. oktober 2017 Rehab-plater med tapet? Kommer litt an på hvor store flater det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #3 Del Skrevet 28. oktober 2017 Nei. Det er et herk å fjerne. Anonymkode: da252...a1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 28. oktober 2017 #4 Del Skrevet 28. oktober 2017 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Det er et herk å fjerne. Anonymkode: da252...a1a Er rehab herk å fjerne? Festes i hjørnene, og så i hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå