Gå til innhold

Bare tull å se etter såkalte signaler..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Folk er så forskjellige. Jeg har analysert alt opp gjennom årene. Så tok jeg en titt på hvordan jeg har vært mot folk, og har ikke vært lettere å forstå meg på. 

Så hva tror du? Noen som har funnet ut til slutt at analysering er tull? At det ikke kommer noe svar ut av det? 

Anonymkode: 22440...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er fort gjort å henge seg opp i analyseringa hvertfall. Etterhvert må man jo bare ta ting som det er. Vurdere ord, fakta og handlinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, yeans skrev:

Det er fort gjort å henge seg opp i analyseringa hvertfall. Etterhvert må man jo bare ta ting som det er. Vurdere ord, fakta og handlinger.

Altså jeg kan se at jeg virker tolalt uintressert i folk som har prøvd å komme i kontakt/date. 

Og jeg ser for eksempel en slik som ikke orker å prestere så mye når jeg er ulykkelig forelsket. Mens den jeg er ulykkelig foreslket i kan være sammen med kompisene sine. Jeg er jo og med vennene mine, men det er lett for meg å tro st når han er sammen med kompisene så bruker han ikke tid å tenke på meg. Men det sier mest sannsynlig ingenting.

Anonymkode: 22440...3c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk er så forskjellige. Jeg har analysert alt opp gjennom årene. Så tok jeg en titt på hvordan jeg har vært mot folk, og har ikke vært lettere å forstå meg på. 

Så hva tror du? Noen som har funnet ut til slutt at analysering er tull? At det ikke kommer noe svar ut av det? 

Anonymkode: 22440...3c3

Det avhenger av at du er i stand til å analysere det du oppfatter. Det vet vi ikke om du er.

Anonymkode: 16a9c...6ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det avhenger av at du er i stand til å analysere det du oppfatter. Det vet vi ikke om du er.

Anonymkode: 16a9c...6ab

Hvordan vet man om man er i stand? Hvordan kan man komme frem til et svar ved å analysere? 

Anonymkode: 22440...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutes ago, AnonymBruker said:

Altså jeg kan se at jeg virker tolalt uintressert i folk som har prøvd å komme i kontakt/date. 

Og jeg ser for eksempel en slik som ikke orker å prestere så mye når jeg er ulykkelig forelsket. Mens den jeg er ulykkelig foreslket i kan være sammen med kompisene sine. Jeg er jo og med vennene mine, men det er lett for meg å tro st når han er sammen med kompisene så bruker han ikke tid å tenke på meg. Men det sier mest sannsynlig ingenting.

Anonymkode: 22440...3c3

Hva han tenker på det vet jo bare han. 

Hva gjør han? Ignorerer deg eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, yeans skrev:

Hva han tenker på det vet jo bare han. 

Hva gjør han? Ignorerer deg eller?

Han første var alltid treig på å svare. Jeg tok til tårene fordi jeg tok det som tegn på lav interesse. Og jeg var ofte den som tok kontakt først. Men etter hvert så viste det seg at han hadde gjensidige føleser. Han var bare en veldig treig person henerelt.

Han nåværende ignorerer meg ikke. Han har tatt kontakt flere ganger, men angsten min for å vise følelser kommer så innmari i veien. Kort som jeg har vært i svarene mot ham :/ 

Anonymkode: 22440...3c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet man om man er i stand? Hvordan kan man komme frem til et svar ved å analysere? 

Anonymkode: 22440...3c3

Man vet ikke det. Men om man er i stand til å analysere 100-vis av signaler på kort tid, har man iallefall noe som ligner på det.

Anonymkode: 16a9c...6ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutes ago, AnonymBruker said:

Han første var alltid treig på å svare. Jeg tok til tårene fordi jeg tok det som tegn på lav interesse. Og jeg var ofte den som tok kontakt først. Men etter hvert så viste det seg at han hadde gjensidige føleser. Han var bare en veldig treig person henerelt.

Han nåværende ignorerer meg ikke. Han har tatt kontakt flere ganger, men angsten min for å vise følelser kommer så innmari i veien. Kort som jeg har vært i svarene mot ham :/ 

Anonymkode: 22440...3c3

Hva har du å miste i å være åpen om hva du tenker og føler? Har du vurdert å snakke med noen om dette? 

Å ta en ny sjanse etter at man føler seg som et utskudd og mister alt pga feilvurderinger og frykt, det kan være tøft. Men hvis du ikke har noe å tape hvorfor ikke bare være ærlig? Du er jo flink til å ordlegge deg. Hva med å skrive et brev? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke noe godt ut av det. Folk flest er ganske rett frem så å analysere kan forvrenge intensjoner enda mere. 
It is what it is er mitt motto 

Anonymkode: ffa75...266

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dating er psykologi, og i psykologi finnes det ikke regler som er 100% sikre. Alt vi kan støtte oss til er tendenser/statistikk/sannsynlighet. Jeg liker å lage meg tommelfingerregler både for meg selv og for hvordan jeg tolker andres atferd.
Feks ikke sende ny melding før jeg har fått svar på den forrige, og hvis mottaker bruker en uke eller mer på svar så er personen rimelig uinteressert i meg og jeg kobler da ut det jeg måtte ha av følelser.

Man er aldri trygg for å bli såret, men det er bedre å ta sjanser og bli skuffet, enn å angre på at man ikke prøvde å gripe en mulighet. Så blir man litt flinkere hver gang, lærer mer om tendenser i hva forskjellig atferd pleier å bety\resultere i.

Anonymkode: 6b60c...790

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.10.2017 den 1.09, AnonymBruker skrev:

Kommer ikke noe godt ut av det. Folk flest er ganske rett frem så å analysere kan forvrenge intensjoner enda mere. 
It is what it is er mitt motto 

Anonymkode: ffa75...266

Det er ikke alle som klarer å fortelle rett ut til den det gjelder om sin interesse. "Folk flest" holder igjen". Nothing what it seems"

Anonymkode: 982b9...d52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...