Gå til innhold

Jeg skjønner meg ikke på folk. Er sikkert bare jeg som er uvanlig..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men enkelte virker til å stresse sånn med kjærligheten. De kan virke forelelsket, men så avviser jeg for eksempel. Jeg er ikke sikker på at vedkommende virkelig hadde følelser for meg, men jeg var lott for "fornuftig" til å gå videre med han her. Han skrev til andre kvinner mens jeg trodde han kanskje ville noe mer med meg. Jeg hadde fått følelser, men holdt igjen fordi jeg var redd for å bli enda mer såret om han bare spilte skuespill med meg for sex.  

Jeg er nå 26 år og har innset at det vil funke bedre å være mer ærlig og åpen om følelser, i stedet for å spille uintressert. Kanskje følte han faktiak noe, for han tok kontakt lenge etter jeg traff ham. Jeg kommer til å forbli singel om jeg ikke tar noen sjanser. Og verre er, jeg får nesten aldri følelser.

Jeg har fremdeles litt følelser, men han har mest sannsnylig fått seg dame. For han sendte et vilde på snap av ei og så var det et hjerte ved siden av .

Jeg føler meg merkelig nok litt befriet, for nå vet jeg at han mest sannsynlig ikke hadde like sterke følelser som jeg hadde for han. Men det er da jeg begynner å tenke på ting...

Jeg har opplevd flere ganger at menn kan finne seg kjæreste etter lav interesse fra meg. Men så tar de igjen kontakten når det evt er slutt, eller når de vet jeg er i nærheten. Dette synes jeg er dårlige signaler. For da vet ikke jeg, om de sliter med å gi slipp på meg og bare fant en rebound eller om de rett og slett er drittsekker som vil ha damer på si. Er det sistnvnte så vil de jo gjøre det samme mot meg :vetikke:

 

Anonymkode: b73b3...216

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror at fordi du ikke viser interesse i å starte noe seriøst med de, så har de deg som en på si når de vil ha sex. Fordi de tenker sikkert at du vil gi dem det, når de har fått inntrykk av at du ikke vil ha et forhold. Da er sex bedre enn ingenting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, meeeg9 skrev:

Jeg tror at fordi du ikke viser interesse i å starte noe seriøst med de, så har de deg som en på si når de vil ha sex. Fordi de tenker sikkert at du vil gi dem det, når de har fått inntrykk av at du ikke vil ha et forhold. Da er sex bedre enn ingenting!

Jeg har så absolutt ikke gitt signaler om at jeg vil ha sex. Tvert imot. Jeg er jomfru. Jeg er ikke en ons eller ff person. Dette vet alle som kjenner meg. En noen ganger virker det som at menn ikke er så glad i dama si.. 

Anonymkode: b73b3...216

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du avviser folk du er interessert i - og så blir litt snurt når de går videre - er det jammen ikke noe rart at du ikke finner deg kjæreste

Anonymkode: e61f9...7e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du forventer egentlig når du har avvist dem?

Anonymkode: 6c0ab...995

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har så absolutt ikke gitt signaler om at jeg vil ha sex. Tvert imot. Jeg er jomfru. Jeg er ikke en ons eller ff person. Dette vet alle som kjenner meg. En noen ganger virker det som at menn ikke er så glad i dama si.. 

Anonymkode: b73b3...216

Det kan jo hende at de tolket deg som at du ikke var ute etter noe seriøst, siden du ikke var tydelig på hva du ville med de. Du sier jo selv, at du viste lite interesse. Visste disse mennene at de ikke kom til å få sex fra deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

På 27.10.2017 den 11.58, meeeg9 skrev:

Det kan jo hende at de tolket deg som at du ikke var ute etter noe seriøst, siden du ikke var tydelig på hva du ville med de. Du sier jo selv, at du viste lite interesse. Visste disse mennene at de ikke kom til å få sex fra deg? 

Ja, det visste de! 

Anonymkode: b73b3...216

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, det visste de! 

Anonymkode: b73b3...216

Jeg er som deg og jeg er mann. Driver ikke med andre når jeg dater ei og trenger litt tid på meg både før jeg vil ta steget til å gå til sengs og følelsene kommer ikke så lett lenger.

Det å være "ordentlig" i forhold til slikt er ikke så lett, når veldig mange har et useriøst forhold til dating. Det tok meg lang tid og lære meg å gjøre dette positivt.

Beste rådet jeg kan gi deg er at du blir kjent med hva som er rett for deg, at du holder håpet oppe og lærer deg hva du skal se etter. De som du oppdager at ikke lever etter dine standarder kan du droppe når du oppdager det.

Anonymkode: 4c105...ddd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...