Gå til innhold

Regler for god natt og god morgen meldinger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg dater min første jente nå og lurer litt på dette med "reglene" for god natt og morgen meldinger. Er det vanlig å sende natta melding om samtalen døde naturlig ut et par timer før man legger seg eller om man ikke har hatt konktakt tidligere på dagen? Er det vanlig å sende god morgen melding hver dag, blir det ikke bare det samme om og om igjen? Er det dumt å sende natta melding hvis jeg vet at jeg legger meg senere enn henne?

Anonymkode: 7036d...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor gammel er du? 

Jeg synes personlig det er litt tacky/påtatt med nattameldinger, eller for så vidt morgenmeldinger sånn bare for konvensjonens skyld. Sier god natt om vi har snakka rett før vi legger oss, eller god morgen om jeg skal si noe spesielt på morgenen. Altså; du trenger ikke sende noen av delene, spør du meg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke sendt nattamelding med mindre du legger deg før henne. God morgen-melding hver dag ville blitt litt for mye for min del, men setter pris på en søt god morgen-melding en gang i blant, en gang i måneden kanskje? Men for dere som er på et tidlig stadie er det kanskje litt koselig om du sender litt oftere, for å vise at du tenker på henne? Er jo en koselig start på dagen :)

Når kjæresten min legger seg uten å sende melding(uavhengig om det er tre timer eller ett minutt siden vi pratet sist), begynner jeg å stusse litt, og det samme gjør han om jeg legger meg først uten å sende melding. Dette har jo mye med vanene våre å gjøre da, når man først har for vane å sende nattamelding hver kveld blir det plutselig litt rart om man en kveld ikke gjør det.

Anonymkode: dabad...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det ingen regel på. For meg, i motsetning til den over meg, betyr god-morgen melding mer for meg enn natta-melding. Men vi sender begge deler. Jeg synes det er hyggelig, samme gjør han. Men trenger ikke si så mye mer enn det. Blir ikke noe samtale ut av det, som regel. 

Du må bare prøve deg frem, evt snakke med den andre, om hva dere liker og hva dere er vant med. 

Anonymkode: d1fba...58a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke at folk orker å forholde seg til "regler", så kunstig og slitsomt! Forhold deg til vedkommende du har foran deg - hva føles naturlig der?

Anonymkode: 929ac...4ad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan ikke sendes uten å spørre om det er greit på forhånd hver gang. Ellers er det trakassering, og du må i fengsel i mange år.

Anonymkode: e13b0...78d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ingen regler for sånt, gjør det du føler for!:) Jeg syns det er hyggelig med nattamelding, men det går helt greit om jeg ikke får det hver dag. Jeg sender selv hvis jeg legger meg  Morgenmelding er litt mer sporadisk, man har jo som regel dårligere tid om morgenen. Uansett så viser jo meldingene at du tenker på henne, de fleste syns det er hyggelig. Så lenge det ikke blir altfor mye selvfølgelig. Men det er vel heller sjaldent at det er damene som syns det blir for mye meldinger.

Anonymkode: 84fc6...71f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...