AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #1 Del Skrevet 24. oktober 2017 Du får stille Gud et spørsmål. Hva spør du om ? Og jeg tror selv om du er ateist så kan du fint svare på et hypotetisk spørsmål. Anonymkode: 647d9...632 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 24. oktober 2017 #2 Del Skrevet 24. oktober 2017 Da vil jeg spør, hvorfor lar du menneskene ødelegge jorda vi bor på? Og ikke kom med det fri vilje snakket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 24. oktober 2017 #3 Del Skrevet 24. oktober 2017 Hvis Gud eksisterte og jeg fikk stilt han et spørsmål så ville det vært: Hvorfor har du skapt folk til å ikke tro på deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
omarel Skrevet 24. oktober 2017 #4 Del Skrevet 24. oktober 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får stille Gud et spørsmål. Hva spør du om ? Og jeg tror selv om du er ateist så kan du fint svare på et hypotetisk spørsmål. Anonymkode: 647d9...632 Dette er en av de fineste spørsmålene jeg har lest her😊. Meget Interresant å lese hva folk tenker og svarer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #5 Del Skrevet 24. oktober 2017 4 timer siden, Blair Waldorf skrev: Da vil jeg spør, hvorfor lar du menneskene ødelegge jorda vi bor på? Og ikke kom med det fri vilje snakket. Jeg kan godt svare. Det er fordi djevelen også er en sterk kraft og den som dominerer jorda. Det er en spiritual warfare mellom godt og ondt, og veldig veldig mange lar seg manipulere av den negative kraften og la djevelen forme holdningene og verdiene sine. Det er en fri vilje om hvilke drifter og lyster og verdier man lar styre ens valg og holdninger. Man oppfatter såklart ikke selv at det er djevelen, for djevelen jobber på like uforklarlige måter som Gud. Man manipuleres til å ha holdninger om at for eksempel noen menneske og dyreliv er mindre verdt enn andre, at penger er viktigst å generere og ikke kjærlighet, og manipuleres og distraheres av ytre faktorer til å ikke gå inn i seg selv og vite hva som er best for en selv og for jorden. For eksempel sitter vi heller timesvis dag ut og dag inn på sosiale medier enn å lese en bok om holistisk helse, og bruker heller tiden på å se på tv og drømmer om å leve sånn som kjendisene på tv, enn å meditere å finne livets virkelige verdier og åpenbaringer. Anonymkode: ddda2...fef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
omarel Skrevet 24. oktober 2017 #6 Del Skrevet 24. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan godt svare. Det er fordi djevelen også er en sterk kraft og den som dominerer jorda. Det er en spiritual warfare mellom godt og ondt, og veldig veldig mange lar seg manipulere av den negative kraften og la djevelen forme holdningene og verdiene sine. Det er en fri vilje om hvilke drifter og lyster og verdier man lar styre ens valg og holdninger. Man oppfatter såklart ikke selv at det er djevelen, for djevelen jobber på like uforklarlige måter som Gud. Man manipuleres til å ha holdninger om at for eksempel noen menneske og dyreliv er mindre verdt enn andre, at penger er viktigst å generere og ikke kjærlighet, og manipuleres og distraheres av ytre faktorer til å ikke gå inn i seg selv og vite hva som er best for en selv og for jorden. For eksempel sitter vi heller timesvis dag ut og dag inn på sosiale medier enn å lese en bok om holistisk helse, og bruker heller tiden på å se på tv og drømmer om å leve sånn som kjendisene på tv, enn å meditere å finne livets virkelige verdier og åpenbaringer. Anonymkode: ddda2...fef Så du svarer på vegne av Gud? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #7 Del Skrevet 24. oktober 2017 4 timer siden, Maju Mjau skrev: Hvis Gud eksisterte og jeg fikk stilt han et spørsmål så ville det vært: Hvorfor har du skapt folk til å ikke tro på deg? Jeg mener ikke å leke Gud å svare i denne tråden, men vil dele min hypotese. Absolutt alt dreier seg om pluss og minus. For at et atom skal eksistere må det ha både protoner og elektroner, pluss og minus poler som på et batteri. Vi har også hørt om yin og yang , og vet at i all kjemi så må det positive og negative ladninger til for en reaksjon. For at en god kraft skal eksistere , så må også en negativ, og det er ikke den gode kraften som har skapt folk til å ikke tro, det er den negative som påvirker folk til å ikke tro. If that makes sense? Anonymkode: ddda2...fef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #8 Del Skrevet 24. oktober 2017 Hva slags idiot h*n er som lar det skje så ufattelig mye grusomt her i verden, og fortelle at det er det dårligste eventyret jeg noen gang har lest. Bare svada. Fatter ikke at folk kan tro på dette. Anonymkode: f0a4d...c3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #9 Del Skrevet 24. oktober 2017 2 minutter siden, omarel skrev: Så du svarer på vegne av Gud? Nei det har jeg ikke sagt, jeg deler min hypotese. Del gjerne din også så kan dette bli en veldig interessant tråd! Anonymkode: ddda2...fef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 24. oktober 2017 #10 Del Skrevet 24. oktober 2017 Jeg tror jeg hadde spurt om hvor gammel jeg blir før jeg dør. Det hadde vært meget praktisk å vite, fordi livsvalg jeg foretar i hverdagen hadde blitt veldig forskjellige dersom jeg visste at jeg kom til å bli 80, enn om jeg visste at jeg bare blir 45 f.eks. Trenger man pensjonssparing? Eller skal man bare drikke opp de pengene i verdens beste rødvin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drakan Skrevet 24. oktober 2017 #11 Del Skrevet 24. oktober 2017 Jeg hadde ikke spurt noe. Jorda (vår skaper og vitenskapelige gud), kan jo tros alt ikke snakke selv om den har skapt oss. Jeg ville heler sendt opp en satellitt og rettet den mot jorda for å høre jordas sang. Kanskje spørsmålet mitt ville vært, hvordan høres stemmen din ut moder jord? Er det mulig å høre deg? Kan du synge? Og blitt positivt overrasket. Derimot... andre har allerede gjort det; Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #12 Del Skrevet 24. oktober 2017 11 minutter siden, omarel skrev: Så du svarer på vegne av Gud? Dæven steike da man, "svarer på vegne av gud" du kan da umulig være seriøs? Anonymkode: 8f7e8...fa5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
omarel Skrevet 24. oktober 2017 #13 Del Skrevet 24. oktober 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det har jeg ikke sagt, jeg deler min hypotese. Del gjerne din også så kan dette bli en veldig interessant tråd! Anonymkode: ddda2...fef Har ikke noe hypotese når Gud i Koranen har fortalt hva som vil bli sagt og gjort i detalj. Svarene som stilles ovenfor har Gud svart direkte på i Koranen. Det er allikevel Interresant å lese folks tanker rundt det, da det bare styrker min tro på at Koranen er Guds ord og Hans utsending taler rett😊. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
omarel Skrevet 24. oktober 2017 #14 Del Skrevet 24. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dæven steike da man, "svarer på vegne av gud" du kan da umulig være seriøs? Anonymkode: 8f7e8...fa5 Jo, jeg er seiøs😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #15 Del Skrevet 24. oktober 2017 1 minutt siden, omarel skrev: Har ikke noe hypotese når Gud i Koranen har fortalt hva som vil bli sagt og gjort i detalj. Svarene som stilles ovenfor har Gud svart direkte på i Koranen. Det er allikevel Interresant å lese folks tanker rundt det, da det bare styrker min tro på at Koranen er Guds ord og Hans utsending taler rett😊. Hvorfor vil du ikke dele det da? Anonymkode: ddda2...fef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norre Skrevet 24. oktober 2017 #16 Del Skrevet 24. oktober 2017 Hei, Gud! 🙂 Kan du ikke bare spole frem til slutten, så blir vi ferdig med dette tullet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #17 Del Skrevet 24. oktober 2017 Gud, kommer Nordtug til å slå svenskene ofte neste sesong? Og vi er vel enige om at den greia om å nekte homofile å gifte seg i kirka var litt dum? Anonymkode: a44a3...41c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 24. oktober 2017 #18 Del Skrevet 24. oktober 2017 Hvorfor lar du uskyldige mennesker og ikke minst barn lide rundt om i verden når du har så mye makt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Newroz Skrevet 24. oktober 2017 #19 Del Skrevet 24. oktober 2017 Hører du egentlig de bønnene jeg ber, eller er det svikt i kommunikasjonen vår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sitronmelisse Skrevet 24. oktober 2017 #20 Del Skrevet 24. oktober 2017 Hva er tid? Finnes det en død? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå