Gå til innhold

Usikker på om jeg har ekte følelser for han


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg møtte en gutt for 6 måneder siden som jeg begynte å date for rundt tre måneder siden. Han er noen ganger i byen jeg studerer i forbindelse med jobb, men han bor egentlig i en annen landsdel enn meg. Ting gikk litt tregt i starten mellom oss pga dette men nå prater vi nesten daglig enten gjennom snap, chat eller ringing. Den siste måneden har vi ikke møttes, men jeg merker at jeg har begynt å få litt følelser for han. Det jeg ikke vet er om disse følelsene er genuine følelser for han eller om de har oppstått fordi vi har jevnlig kontakt og han gir meg oppmerksomhet. Jeg har alltid vært en grå mus som det kalles og får ikke mye oppmerksomhet fra gutter. Er det noen bra måte å finne ut om følelsene er ekte? Eller er det at jeg er usikker på om de er ekte et tegn på at de ikke er det?

- Jente, 25

Anonymkode: 88584...ad0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Avhenger følelsene dine av at han tar kontakt? Er du opptatt av hvem han er som person? 

De gangene jeg har vært hekta på noen mer på grunn av bekreftelsen de ga meg enn hvem de var, så slukna interessen betraktelig i de periodene de var mindre tilgjengelige. Og jeg var ikke så veldig opptatt av å bli bedre kjent med dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...