Rosmerta Skrevet 1. februar 2018 Forfatter #141 Del Skrevet 1. februar 2018 11 minutter siden, snehvit88 skrev: Å nei!! Så vondt😭 Ja, man er jo litt på tuppa i utgangspunktet. Og når hele lunsjen da handler om unger og graviditet, er det rimelig kjipt. Jeg pleier vanligvis å kontrollere følelsene rundt det her, men ikke i dag, tydeligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosmerta Skrevet 2. februar 2018 Forfatter #142 Del Skrevet 2. februar 2018 For en drittdag i går! Først hele greia med kollega som skal få barn, og grining på do. Om ikke det var nok så kom UVI-symptomene for FULLT mens jeg var på jobb. En grusom reise hjem vil jeg påstå (jeg har er stykke hjem). Så var det å hente ut penicillin, for nå orker jeg ikke de symptomene av og på som de har pleid å være. Jeg er lei 😪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosmerta Skrevet 3. februar 2018 Forfatter #143 Del Skrevet 3. februar 2018 Jeg tør ikke slippe løs jubelen ennå, mye som kan skje. Jeg testet egentlig bare for å avkrefte graviditet før jeg skulle begynne med EL-stimulerende hormoner. Men det er lov å håpe! IKM er i dag/i morgen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 3. februar 2018 #144 Del Skrevet 3. februar 2018 Oi så gøy!! Gratulerer så ukjent test, er det noe monitor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosmerta Skrevet 3. februar 2018 Forfatter #145 Del Skrevet 3. februar 2018 34 minutter siden, blomst12 skrev: Oi så gøy!! Gratulerer så ukjent test, er det noe monitor? Takk! Jeg driver og lander ennå, og har ikke for høye forhåpninger. Dette er en Clearblue Advanced fertilitetsmonitor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 3. februar 2018 #146 Del Skrevet 3. februar 2018 2 timer siden, Rosmerta skrev: Jeg tør ikke slippe løs jubelen ennå, mye som kan skje. Jeg testet egentlig bare for å avkrefte graviditet før jeg skulle begynne med EL-stimulerende hormoner. Men det er lov å håpe! IKM er i dag/i morgen. Oi oi oi!!!!!! Er det sant? 😲😲 du, jeg er veldig glad på dine vegne! Krysser alt jeg eier og har! Dette fortjener du så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosmerta Skrevet 3. februar 2018 Forfatter #147 Del Skrevet 3. februar 2018 2 minutter siden, Gakkepus skrev: Oi oi oi!!!!!! Er det sant? 😲😲 du, jeg er veldig glad på dine vegne! Krysser alt jeg eier og har! Dette fortjener du så mye! Ja, det er helt sant! Hadde vært ufattelig fint hvis dette går veien (dette var bokstavelig talt siste sjanse før IVF), men det er så tidlig ennå at vi får bare se hva hva som skjer. Men vi håper selvfølgelig 😊 Og tusen takk for gode ord! ❤️ Veldig hyggelige tider for deg også, jeg er glad på dine vegne! 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonio Skrevet 3. februar 2018 #148 Del Skrevet 3. februar 2018 Så artig. Krysser fingre og tær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosmerta Skrevet 3. februar 2018 Forfatter #149 Del Skrevet 3. februar 2018 24 minutter siden, Tonio skrev: Så artig. Krysser fingre og tær. Tusen takk! Det gjør vi også ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 3. februar 2018 #150 Del Skrevet 3. februar 2018 (endret) 37 minutter siden, Rosmerta skrev: Ja, det er helt sant! Hadde vært ufattelig fint hvis dette går veien (dette var bokstavelig talt siste sjanse før IVF), men det er så tidlig ennå at vi får bare se hva hva som skjer. Men vi håper selvfølgelig 😊 Og tusen takk for gode ord! ❤️ Veldig hyggelige tider for deg også, jeg er glad på dine vegne! 👍 Det er forståelig at dere ønsker å være forsiktige, så bare ta den tiden du trenger. Ble veldig rørt av innlegget ditt. Jeg har tittet innom dagboken din ofte og håpet på gode nyheter! ❤❤ jeg håper sammen med dere! Endret 3. februar 2018 av Gakkepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidis88 Skrevet 3. februar 2018 #151 Del Skrevet 3. februar 2018 Herlighet så flott. Krysser alt jeg har for at den klamrer seg fast ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosmerta Skrevet 3. februar 2018 Forfatter #152 Del Skrevet 3. februar 2018 54 minutter siden, Gakkepus skrev: Det er forståelig at dere ønsker å være forsiktige, så bare ta den tiden du trenger. Ble veldig rørt av innlegget ditt. Jeg har tittet innom dagboken din ofte og håpet på gode nyheter! ❤❤ jeg håper sammen med dere! Så hyggelig å høre! ❤️ Ja, man får bare håpe at dette går veien, er ikke så mye mer man kan gjøre akkurat nå 😊 (bortsett fra å leve som gravid, selvsagt). Lykke til videre på ferden din også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosmerta Skrevet 3. februar 2018 Forfatter #153 Del Skrevet 3. februar 2018 42 minutter siden, Lidis88 skrev: Herlighet så flott. Krysser alt jeg har for at den klamrer seg fast ❤ Tusen takk!! 😊❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepiken Skrevet 4. februar 2018 #154 Del Skrevet 4. februar 2018 Så spennende. Krysser alt jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosmerta Skrevet 4. februar 2018 Forfatter #155 Del Skrevet 4. februar 2018 42 minutter siden, Sjokoladepiken skrev: Så spennende. Krysser alt jeg har Takk!! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosmerta Skrevet 5. februar 2018 Forfatter #156 Del Skrevet 5. februar 2018 Jeg har ikke fått mensen ennå, og driver og er kvalm. Så det må vel bety noe? *håpe at spiren klamrer seg fast* Vi har bestemt oss for å ikke foreta oss noen ting som helst før en uke er gått av type ringe lege og slikt. Vi føler ikke at det er noe vits i å ta av helt ennå. Jeg drikker selvsagt ikke alkohol og slikt, skal sies. Guuuud, detter er litt nervepirrende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutta23 Skrevet 5. februar 2018 #157 Del Skrevet 5. februar 2018 Hærlighet så koselig lesning 😍 gratulere til dere! Håper det går veien for dere 😀 Hilsen snikleser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosmerta Skrevet 5. februar 2018 Forfatter #158 Del Skrevet 5. februar 2018 1 time siden, tutta23 skrev: Hærlighet så koselig lesning 😍 gratulere til dere! Håper det går veien for dere 😀 Hilsen snikleser... Tusen takk for veldig koselig ord Og koselig med "fans", hehe :-D Vi bare håper og krysser fingre og tær, så får vi se. Jeg våger nok ikke slippe jubelen løs helt ennå, kjenner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appleapple Skrevet 5. februar 2018 #159 Del Skrevet 5. februar 2018 Gratulerer med spira! Jeg kom over tråden som het « gråter hver dag» eller noe i den duren og måtte bare innom profilen din igjen for å sjekke om noe hadde skjedd siden da. Og det hadde det gitt, gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosmerta Skrevet 8. februar 2018 Forfatter #160 Del Skrevet 8. februar 2018 På 5.2.2018 den 14.48, appleapple skrev: Gratulerer med spira! Jeg kom over tråden som het « gråter hver dag» eller noe i den duren og måtte bare innom profilen din igjen for å sjekke om noe hadde skjedd siden da. Og det hadde det gitt, gratulerer så mye Så hyggelig, tusen takk! ❤️ Nå er det ganske nervepirrende de neste ukene om det går bra eller ikke. Vi får bare håpe 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå