Gå til innhold

Rosmerta prøver på nummer 1 og har trøbbel!


Rosmerta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 timer siden, Gakkepus skrev:

Jaaaa! 😊😊😊👟

Takk for et herlig engasjement :-D Jeg håper å få til UL i neste uke eller uka etter der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren,altså! Jeg leste at du skulle på UL i morgen! :) Men legetime er spennende og, men er veldig spent på den lille. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo ikke oppdatert, vært en litt vel hektisk helg, som førte til at jeg var hjemme fra jobb i dag.

Men på fredag var jeg altså hos fastlegen. Det var ikke svangerskapskontroll, men det visste jeg før jeg dro. Men da fikk jeg spurt om litt forskjellige ting jeg lurte på (og det er en del... :-P). Så 1. svangerskapskontroll blir uka etter påske, tenker jeg.

Jeg fikk ikke henvisning til tidlig UL, men da har jeg bestilt det privat. Så uka før påske skal vi forhåpentligvis se liv på skjermen. Veldig spennende, og litt nervepirrende. Tenk hvis ikke alt står bra til... Men vi får bare håpe! For tiden føler jeg meg litt oppblåst og lei, men det går nok over. Puppene har blitt helt latterlig svære, så jeg å en runde til på BH-shopping (den ene av de to nye jeg kjøpte var ikke så god). Jeg gleder meg til å kjøpe gravidklær også, buksene begynner å stramme litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en stund siden jeg har oppdatert her nå. Det går fortsatt greit, snart er det tid for ultralyd, og jeg er en god blanding av kjempespent og veldig nervøs. Vi får bare se når vi kommer så langt.

Ellers går det greit med formen. Jeg er veldig sliten, og håper det kommer seg litt snart, ellers tror jeg at jeg må redusere stillingen min litt. Livet er ikke så mye mer enn jobb og soving om dagen, og det går utover trivselen min.

Jeg er ganske hormonell og nærtagende om dagen også. Så har jeg en kollega som bare er slitsom og vanskelig å jobbe med (også når jeg ikke er gravid), så det gjør det egentlig litt vanskelig å være på jobb. Spesielt i dag. Håper humøret kommer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Når du har ultralyd senere på dagen og ikke greier å tenke på stort annet #Denfølelsen. :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Rosmerta said:

... Når du har ultralyd senere på dagen og ikke greier å tenke på stort annet #Denfølelsen. :fnise:

Endelig:fnise:!! Lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Gakkepus skrev:

Endelig:fnise:!! Lykke til! :klem:

Takk!! :klem: Hvis alt er bra i dag, så flytter jeg over til graviddagbøkene (jeg har ikke turt før...)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lusker litt i gardinene her👻

Den ventetiden er så fæl den😂 

Hvor langt er du på vei?😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Rosmerta said:

Takk!! :klem: Hvis alt er bra i dag, så flytter jeg over til graviddagbøkene (jeg har ikke turt før...)

Det er forståelig. Det tok meg litt tid og :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra, i dag har vi sett et lite romvesen med bankende hjerte og alt! Ubeskrivelig følelse 😍 Alt av mål var helt normale.

Så nå blir det graviddagbok på meg, skal bare opprette den først. Link kommer!

Og takk til alle som følger meg og heier på oss. Det betyr enormt mye ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Rosmerta said:

Hurra, i dag har vi sett et lite romvesen med bankende hjerte og alt! Ubeskrivelig følelse 😍 Alt av mål var helt normale.

Så nå blir det graviddagbok på meg, skal bare opprette den først. Link kommer!

Og takk til alle som følger meg og heier på oss. Det betyr enormt mye ❤️

:nordvesta::nordvesta:

 Fantastisk!! ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 23.3.2018 den 17.57, blomst12 skrev:

Å så deilig!!! Gratulerer så masse altså ❤

Tusen takk :-) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har jeg fått meg graviditetsdagbok, jeg også! Følg meg gjerne der :-) Og takk for støtten til alle som har fulgt meg i det som har vært en vanvittig krevende tid <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...