Gå til innhold

Rosmerta prøver på nummer 1 og har trøbbel!

Rosmerta

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, snehvit88 skrev:

Å nei!! Så vondt😭

Ja, man er jo litt på tuppa i utgangspunktet. Og når hele lunsjen da handler om unger og graviditet, er det rimelig kjipt. Jeg pleier vanligvis å kontrollere følelsene rundt det her, men ikke i dag, tydeligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en drittdag i går! Først hele greia med kollega som skal få barn, og grining på do. Om ikke det var nok så kom UVI-symptomene for FULLT mens jeg var på jobb. En grusom reise hjem vil jeg påstå (jeg har er stykke hjem). Så var det å hente ut penicillin, for nå orker jeg ikke de symptomene av og på som de har pleid å være.

Jeg er lei 😪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør ikke slippe løs jubelen ennå, mye som kan skje. Jeg testet egentlig bare for å avkrefte graviditet før jeg skulle begynne med EL-stimulerende hormoner. Men det er lov å håpe! IKM er i dag/i morgen.

98CE8C6C-3B1F-4D03-A367-35DAAB29A45A.jpeg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, blomst12 skrev:

Oi så gøy!! Gratulerer :) så ukjent test, er det noe monitor?

Takk! Jeg driver og lander ennå, og har ikke for høye forhåpninger. Dette er en Clearblue Advanced fertilitetsmonitor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Rosmerta skrev:

Jeg tør ikke slippe løs jubelen ennå, mye som kan skje. Jeg testet egentlig bare for å avkrefte graviditet før jeg skulle begynne med EL-stimulerende hormoner. Men det er lov å håpe! IKM er i dag/i morgen.

98CE8C6C-3B1F-4D03-A367-35DAAB29A45A.jpeg

Oi oi oi!!!!!! Er det sant? 😲😲 du, jeg er veldig glad på dine vegne! Krysser alt jeg eier og har! Dette fortjener du så mye! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Gakkepus skrev:

Oi oi oi!!!!!! Er det sant? 😲😲 du, jeg er veldig glad på dine vegne! Krysser alt jeg eier og har! Dette fortjener du så mye! 

Ja, det er helt sant! Hadde vært ufattelig fint hvis dette går veien (dette var bokstavelig talt siste sjanse før IVF), men det er så tidlig ennå at vi får bare se hva hva som skjer. Men vi håper selvfølgelig 😊

Og tusen takk for gode ord! ❤️ Veldig hyggelige tider for deg også, jeg er glad på dine vegne! 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Tonio skrev:

Så artig. :yvonne: Krysser fingre og tær. :klemmer:

Tusen takk! Det gjør vi også ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Rosmerta skrev:

Ja, det er helt sant! Hadde vært ufattelig fint hvis dette går veien (dette var bokstavelig talt siste sjanse før IVF), men det er så tidlig ennå at vi får bare se hva hva som skjer. Men vi håper selvfølgelig 😊

Og tusen takk for gode ord! ❤️ Veldig hyggelige tider for deg også, jeg er glad på dine vegne! 👍

Det er forståelig at dere ønsker å være forsiktige, så bare ta den tiden du trenger. Ble veldig rørt av innlegget ditt. Jeg  har tittet innom dagboken din ofte  og håpet på gode nyheter! ❤❤  jeg håper sammen med dere!

Endret av Gakkepus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Gakkepus skrev:

Det er forståelig at dere ønsker å være forsiktige, så bare ta den tiden du trenger. Ble veldig rørt av innlegget ditt. Jeg  har tittet innom dagboken din ofte  og håpet på gode nyheter! ❤❤  jeg håper sammen med dere!

Så hyggelig å høre! ❤️ Ja, man får bare håpe at dette går veien, er ikke så mye mer man kan gjøre akkurat nå 😊 (bortsett fra å leve som gravid, selvsagt). Lykke til videre på ferden din også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Lidis88 skrev:

Herlighet så flott. Krysser alt jeg har for at den klamrer seg fast ❤

Tusen takk!! 😊❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke fått mensen ennå, og driver og er kvalm. Så det må vel bety noe? *håpe at spiren klamrer seg fast*

Vi har bestemt oss for å ikke foreta oss noen ting som helst før en uke er gått av type ringe lege og slikt. Vi føler ikke at det er noe vits i å ta av helt ennå. Jeg drikker selvsagt ikke alkohol og slikt, skal sies.

Guuuud, detter er litt nervepirrende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hærlighet så koselig lesning 😍 gratulere til dere! Håper det går veien for dere 😀

Hilsen snikleser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tutta23 skrev:

Hærlighet så koselig lesning 😍 gratulere til dere! Håper det går veien for dere 😀

Hilsen snikleser...

Tusen takk for veldig koselig ord :blomst:

Og koselig med "fans", hehe :-D

Vi bare håper og krysser fingre og tær, så får vi se. Jeg våger nok ikke slippe jubelen løs helt ennå, kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med spira! Jeg kom over tråden som het « gråter hver dag» eller noe i den duren og måtte bare innom profilen din igjen for å sjekke om noe hadde skjedd siden da. Og det hadde det gitt, gratulerer så mye :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.2.2018 den 14.48, appleapple skrev:

Gratulerer med spira! Jeg kom over tråden som het « gråter hver dag» eller noe i den duren og måtte bare innom profilen din igjen for å sjekke om noe hadde skjedd siden da. Og det hadde det gitt, gratulerer så mye :) 

Så hyggelig, tusen takk! ❤️ Nå er det ganske nervepirrende de neste ukene om det går bra eller ikke. Vi får bare håpe 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...