Gå til innhold

En misset sjanse og kjærlighetssorg..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Situasjonen din høres så velkjent ut. Alderen deres stemmer så jeg ble nysgjerrig på om dette kunne handle om noen jeg har i tankene. Derfor spurte jeg om han har barn.

Anonymkode: b9271...237

Da kan du jo gi henne råd :hallo::skya:

Anonymkode: 2ace3...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da kan du jo gi henne råd :hallo::skya:

Anonymkode: 2ace3...576

Jeg er for blendet av en annen situasjon akkurat nå :hallo::mynona:

Anonymkode: b9271...237

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er for blendet av en annen situasjon akkurat nå :hallo::mynona:

Anonymkode: b9271...237

Hva mener du med det? Om du kjenner til en lignende situasjon ville det vært fint å få noen råd eller noe...

Anonymkode: e166a...44c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med det? Om du kjenner til en lignende situasjon ville det vært fint å få noen råd eller noe...

Anonymkode: e166a...44c

"Jeg er blendet av en annen situasjon nå" kan kanskje bety at vedkommende tror at tråden handler om seg selv og sier at han er blendet "av en annen".

Ikke sikkert jeg har rett.

Anonymkode: e9b93...546

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

"Jeg er blendet av en annen situasjon nå" kan kanskje bety at vedkommende tror at tråden handler om seg selv og sier at han er blendet "av en annen".

Ikke sikkert jeg har rett.

Anonymkode: e9b93...546

Kan også være en med egen agenda som prøver å ødelegge for ts og mannen

Anonymkode: 5b54b...529

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Jeg er blendet av en annen situasjon nå" kan kanskje bety at vedkommende tror at tråden handler om seg selv og sier at han er blendet "av en annen".

Ikke sikkert jeg har rett.

Anonymkode: e9b93...546

Nja, nå er det jo bare litt over et par uker siden han inviterte seg selv hjem til meg. Tviler litt på at han har funnet en ny som han er så åpen for allerede, men om han har funnet en ny før det vil jeg tenke at ikke det er så gode nyheter for henne.. Men kan jo hende selvsagt. 

Anonymkode: e166a...44c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nja, nå er det jo bare litt over et par uker siden han inviterte seg selv hjem til meg. Tviler litt på at han har funnet en ny som han er så åpen for allerede, men om han har funnet en ny før det vil jeg tenke at ikke det er så gode nyheter for henne.. Men kan jo hende selvsagt. 

Anonymkode: e166a...44c

Jeg tar sikkert helt feil..Håper det..:vetikke::klem:

Men den blendede AB`en høres hvertfall ikke så hyggelig ut. Kan hende dette stemmer mer:

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan også være en med egen agenda som prøver å ødelegge for ts og mannen

Anonymkode: 5b54b...529

;) 

Anonymkode: e9b93...546

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan så være, men nå er det ikke mye å ødelegge så ser ikke helt poenget om det er tilfellet. 

Nå ble jeg egentlig mest nysgjerrig. Liten sjans for at det er samme situasjon, men om hun hadde råd rundt det samme ville det vært fint å få høre..

Anonymkode: e166a...44c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke initiert kontakt. Om jeg hadde åpnet meg og følt meg sårbra (noe jeg egentlig taklet) for så å bli 'avvist', så hadde jeg også kuttet all kontakt på stedet.

Synes du burde respektere ham nok til å ikke tvinge ham i samtale, og det virker jo som du ikke har tenkt til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Jeg ville ikke initiert kontakt. Om jeg hadde åpnet meg og følt meg sårbra (noe jeg egentlig taklet) for så å bli 'avvist', så hadde jeg også kuttet all kontakt på stedet.

Synes du burde respektere ham nok til å ikke tvinge ham i samtale, og det virker jo som du ikke har tenkt til det :)

Jeg har datet noen som ikke pratet om ting. Aldri viste seg sårbar, aldri spurte meg om oppfølgningsspørsmål når jeg åpnet meg og fortalte om mine egne saker. 

Ble ikke sur på vedkommende og kuttet kontakt på stedet, men ble ganske slitsomt i og med at jeg er motsatt og trenger en som er mer på.

Anonymkode: e9b93...546

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Katten.2.0 skrev:

Jeg ville ikke initiert kontakt. Om jeg hadde åpnet meg og følt meg sårbra (noe jeg egentlig taklet) for så å bli 'avvist', så hadde jeg også kuttet all kontakt på stedet.

Synes du burde respektere ham nok til å ikke tvinge ham i samtale, og det virker jo som du ikke har tenkt til det :)

Jeg ønsker ikke å sette han i en vond situasjon, ved f.eks å sette meg ved han og "tvinge" han til å prate og være hyggelig med meg. Skal nok holde meg unna og håper jo at ikke han prater til meg også. Det blir nok siste gang jeg ser han, så en kveld overlever jeg. Skal prøve å gå inn i tankesettet om at han bare er en av de andre mindre bekjente der. 

Anonymkode: e166a...44c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg har datet noen som ikke pratet om ting. Aldri viste seg sårbar, aldri spurte meg om oppfølgningsspørsmål når jeg åpnet meg og fortalte om mine egne saker. 

Ble ikke sur på vedkommende og kuttet kontakt på stedet, men ble ganske slitsomt i og med at jeg er motsatt og trenger en som er mer på.

Anonymkode: e9b93...546

Exactly.

4 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg ønsker ikke å sette han i en vond situasjon, ved f.eks å sette meg ved han og "tvinge" han til å prate og være hyggelig med meg. Skal nok holde meg unna og håper jo at ikke han prater til meg også. Det blir nok siste gang jeg ser han, så en kveld overlever jeg. Skal prøve å gå inn i tankesettet om at han bare er en av de andre mindre bekjente der. 

Anonymkode: e166a...44c

God plan.

 

Ser nå at det ble en del skrivefeil i mitt første innlegg. Skylder på tidspunktet og mobiltastaturet.

Det å være sårbar er noe jeg ikke takler særlig godt*. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Katten.2.0 skrev:

Exactly.

God plan.

 

Ser nå at det ble en del skrivefeil i mitt første innlegg. Skylder på tidspunktet og mobiltastaturet.

Det å være sårbar er noe jeg ikke takler særlig godt*. 

Nå skjønte jeg hva du mente. Tror du han følte seg avvist fordi jeg ikke hadde så mye å si til situasjonen? Det var selvsagt ikke meningen, eller at jeg virket uinteressert.. Ville gjort hva som helst for den mannen, så derfor ønsker jeg virkelig råd nå mtp. oppførselen min så jeg ikke gjør samme feil igjen. Men ja, han kunne jo ikke vite dette ettersom jeg ikke sa noe og nå er sjansene mine borte..

Anonymkode: e166a...44c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer an på hvordan han er som person. Siden jeg sliter enormt med å vise sårbarhet må jeg føle meg trygg i en slik situasjon. En klem, som du vurderte, hadde vært perfekt. Stillhet og generell avvisning føler til et såpass stort ubehag - for meg - at vedkommende mest sannsynlig blir kuttet fullstendig fra livet mitt. Vil ikke ta sjansen på å føle meg så drit igjen.

Er han som meg er sjansen din brukt opp. Uansett har du fått en dyrkjøpt lærdom, og neste gang vet du at ethvert ord er bedre enn stillhet. (Men ikke lov ting du ikke kan holde)

Nå skal jeg se om marerittene fortsatt er der (se, jeg har lært meg å vise bittelitt sårbarhet uoppfordret!), og anbefaler deg også å finne søvnen.

Nattetimene holder alt for meget av forverret grubling. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Det kommer an på hvordan han er som person. Siden jeg sliter enormt med å vise sårbarhet må jeg føle meg trygg i en slik situasjon. En klem, som du vurderte, hadde vært perfekt. Stillhet og generell avvisning føler til et såpass stort ubehag - for meg - at vedkommende mest sannsynlig blir kuttet fullstendig fra livet mitt. Vil ikke ta sjansen på å føle meg så drit igjen.

Er han som meg er sjansen din brukt opp. Uansett har du fått en dyrkjøpt lærdom, og neste gang vet du at ethvert ord er bedre enn stillhet. (Men ikke lov ting du ikke kan holde)

Nå skal jeg se om marerittene fortsatt er der (se, jeg har lært meg å vise bittelitt sårbarhet uoppfordret!), og anbefaler deg også å finne søvnen.

Nattetimene holder alt for meget av forverret grubling. :)

Det gjør vondt å lese og svelge det du sier, og jeg skjønner jo hvorfor han kuttet meg ut. Er selv en som sliter med å åpne meg, så jeg forstår hvor vanskelig det kan være og ikke føle seg mottatt. Derfor gjør det kanskje enda mer vondt, ettersom jeg kjenner følelsen. Har tenkt etter han ignorerte meg at jeg kunne jo ha unnskyldt meg over melding, selv om jeg gjerne skulle gjort det ansikt til ansikt. Ikke for noen baktanker eller for en ny sjanse, men for oppriktig å be om unnskyldning. 

Og ja jeg har lært dyrt her. 

Anonymkode: e166a...44c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Jeg er blendet av en annen situasjon nå" kan kanskje bety at vedkommende tror at tråden handler om seg selv og sier at han er blendet "av en annen".

Ikke sikkert jeg har rett.

Anonymkode: e9b93...546

Du har ikke rett. Jeg mente at jeg var for blendet av en lignende situasjon til å sette meg inn i denne situasjonen. Jeg så en del fellestrekk og stilte et spørsmål for å oppnå klarhet, men i stedet kom det bare en del feilaktige spekulasjoner. 

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nja, nå er det jo bare litt over et par uker siden han inviterte seg selv hjem til meg. Tviler litt på at han har funnet en ny som han er så åpen for allerede, men om han har funnet en ny før det vil jeg tenke at ikke det er så gode nyheter for henne.. Men kan jo hende selvsagt. 

Anonymkode: e166a...44c

Siden vi kan snakke om to forskjellige situasjoner så skal jeg ikke kommentere dette så utdypende, men ta litt høyde for at det kan handle om to forskjellige situasjoner da.

Anonymkode: b9271...237

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 24.10.2017 den 16.49, GiftMann38 skrev:

Folk blir mer, ikke mindre, sære med alderen.

Bitre mener du vel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...