Gå til innhold

Begynt å drømme ofte om en fyr. Sanndrømt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke om KG eller andre forum sider er seriøse mennesker å snakke med. Jeg får prøve her.

Noen her som har opplevd sanndrømt?

Jeg har hengt litt med en fyr en stund, men ikke vært med hverandre så mye siden vi ikke har muligheter hele tiden. 

For 2 uker siden drømte jeg at vi var blant masse mennesker å pratet så vidt. Så var det ikke mer i drømmen. 

Nå i natt hadde jeg masse forskjellige drømmer. 

Jeg drømte først om han, vi la oss til å sove en plass der det var veldig lite, kunne sett ut som en slags brakke, men ikke en helt vanlig brakke. 

Rett etterpå drømmer jeg om en kompis som stikker noe i hodet på en annen vi var på fest hos, så han blødde i hodet. 1-2 timer etterpå får jeg snap av noe rødt, jeg trodde det kanskje var jordbærsaft søl etter festen, men så får jeg enda en snap av noen andre jeg kjenner av amulanse, så får jeg vite at en kompis av meg har falt å slått hodet sitt i flis, hodet var helt rødt av blod. (Kan dette være sanndrømt bare byttet på roller i drømmen holdtpåsi?)

Når jeg legger meg igjen så drømmer jeg om denne fyren igjen. Han var på et bad og jeg skulle inn men han var der, tror det skulle forestille hos meg, det lignet ikke på mitt hus. Vi hadde det kjempe koselig osv. Blir litt forvirret av drømmene. 

Det her er kort fortalt. Har opplevd andre drømmer som har skjedd. 

Jeg vet ikke om det her bare var en drøm eller en form på Sanndrømt? 

Noen som har opplevd noe lignende? 

Jeg er jo ikke såååå betatt av denne fyren heller pga vi tilbringer ikke så mye tid sammen, men jeg synes han er super søt og alt det der, så tror ikke det har noe med følelser å gjøre?

Anonymkode: 04ff8...778

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fant ikke en annen plass å poste dette på, så admin kan bare flytte denne om det mås :) 

Håper noen vil svare. 

Anonymkode: 04ff8...778

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...