Gå til innhold

Noen som er lykkelige som single og vil forbli det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er det vel! Man slipper utroskap + man slipper å dø av gonoré. Menn klarer jo ikke være trofaste så hvorfor ta risken med sin helse? 

Anonymkode: 6869d...17e

Det forutsetter singelliv i sølibat, ellers er det vel tryggere med fast forhold enn ons

Anonymkode: c8b00...4b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff da? Hva er det som plager deg ? 

Anonymkode: 1e943...785

Livet 

Anonymkode: 1a1cc...4dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Mysticgirl skrev:

Jeg er alltid lykkelig som singel, kan gjøre som jeg vil :fnise: Nå er jeg i et forhold og det fungerer bare fordi han gir meg frihet, vi bor ikke sammen og vi har begge våre egne venner vi er sammen med :)

Helt enig, dette er den eneste måten det kunne fungert for meg også. Å bo sammen med noen blir bare cramped og for tett.

Må ha frihet, alenetid og eget reir:-)

Anonymkode: de2c8...6d8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal mye til før jeg går inn i et nytt forhold nå. Singellivet er egentlig veldig ok. Kan hende det snur etterhvert, men da må det være noe veldig spesielt. Det sa jeg riktignok sist også... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trives som singel. Jeg har ikke tenkt til å være singel for alltid, men jeg har ikke noen planer om å endre på sivilstatusen min de nærmeste årene, med mindre noen plutselig dukker opp da. 

Anonymkode: a333a...eec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Jeg lurer på om noen har funnet ut at de har det bedre alene og ikke er intressert i å finne noen?

Jeg har problemer med å tro på den store kjærligheten, spesielt i dagens samfunn hvor utroskap er så vanlig. Internett tror jeg gjør det mye lettere å finne en annen. I tillegg behandler mange hverandre som dritt og mange får blant annet komplekser pga kjæresten. 

Selv sliter jeg med psyken og den gjør det også vanskeligere å finne noen. Jeg føler at jeg har nok med meg selv og at en kjæreste bare gjør hverdagen mer slitsom. Jeg har tre samboerskap bak meg og flere forhold. Jeg har det mye bedre alene og har også bedre økonomi alene. 

Jeg har ikke noe ønske om barn og er sterilisert. Må også legge til at jeg er totalt aseksuell pga medisinene jeg må ta. 

Nå i en alder av 35 så lurer jeg på om jeg bare skal gi opp leting etter en partner og heller leve lykkelig alene? 

Anonymkode: d44be...b8f

Hvis du mister lysten på sex av medisiner, så er du ikke aseksuell. 

Anonymkode: a6991...57c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er det vel! Man slipper utroskap + man slipper å dø av gonoré. Menn klarer jo ikke være trofaste så hvorfor ta risken med sin helse? 

Anonymkode: 6869d...17e

Ikle dere heller 

Anonymkode: fe946...ca9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...