Gå til innhold

Glemt å svare eller noe annet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sitter her nå tredje dagen etter å ikke ha fått svar fra en fyr. Vi var med hverandre og pratet omtrent hver dag et halv år, så skjedde det vel ett eller annet jeg ikke helt skjønner. Sist melding nå spurte jeg han om det var mulig å se han igjen eller om jeg skulle glemme det, fikk altså ikke svar. Han hadde svart på en standard melding jeg sendte tidligere på dagen, så å ikke få svar på en viktigere melding skjønner jeg ikke. Uka før hadde vi prøvd å møtes igjen, men det passet ikke. Det er en måned siden sist jeg så han. 

Føler meg litt full av faen akkurat nå og har lyst til å sende en melding til og «mase» om svar selv om jeg vet det kanskje både er patetisk og unødvendig da det blir avvisning. Trenger kanskje den avvisningen for å bli ferdig..  

Han er ikke typen til å ikke svare. Er det mulig at han ikke har sett den eller glemte å svare? Jeg skjønner at de fleste vil råde meg til å ikke sende en melding til for å få et endelig svar, så jeg spør heller om det er helt crazy-bi*** å sende en til? 

Anonymkode: 419db...b71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo mulig. Alt er mulig.  99,9 % sikkert at han har lest den og ikke gidder svare. 

Hvis han er så fryktelig interessert tar han kontakt med deg selv.

Anonymkode: 013c9...f5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har skjedd et eller annet , og han har ikke møtt deg på en måned, og svarer kun på meldinger om andre ting men når det kommer til om å møtes så ignorerer han det. Ergo, ta hintet, han er ikke interessert i å møte deg. Ikke la han få mer makt over deg og tappe mer energi av deg ved å melde han mer. 

Anonymkode: 365ed...d38

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror han dater noen jeg. Kan liksom ikke være noe annet når han svarer på helt generelle ting men ikke personlige ting.

Anonymkode: 54c37...b7a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som han har faset deg ut. Kanskje begrenset hva du taper på å sende "press"-melding, virker jo som det løpet her er kjørt uansett og du kan få et svar som kanskje er enklere å forholde seg til en ghosting. 

Anonymkode: e3db4...e06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror han dater noen jeg. Kan liksom ikke være noe annet når han svarer på helt generelle ting men ikke personlige ting.

Anonymkode: 54c37...b7a

Om han dater noen andre eller ikke : He's just not that into YOU ----

Anonymkode: 365ed...d38

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor gjøre sånn her? Synes det er en så stygg ting å gjøre.. Jeg har ikke gjort han noe eller vært frekk eller spurt og spurt etter å ha fått nei. Ene uka tar han og spør om vi skal møtes og denne uka vil han ikke en gang svare... 

Ønsker ikke å høre at jeg skal ta meg sammen og at han ikke er interessert lenger, skjønner jo det nå. Men det sårer, er forvirrende og ydmykende akkurat nå...

Anonymkode: 419db...b71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det dessverre med veldig mange, blant menn og sikkert kvinner også. Det virker for meg som at mange ikke takler å si sannheten på en høflig måte, og heller lyver og prater piss fra ende til annen til du skjønner tegninga selv. Som om det skulle være bedre.
Å ikke føle seg såret og ydmyket er nok vanskelig i dating, siden de aller fleste date-relasjoner ender i at en av partene dumpes. Man kan godt føle seg såret og ydmyket selv om man får en avvisende sannhet på en høflig måte, og jeg regner med at dette er grunnen til at mange lyver fremfor å avvise noen.

En veldig grei tommelfingerregel er å aldri sende ny melding før din forrige er blitt besvart, med mindre det er noe viktig som haster. Jo flere dager det tar å få svar, desto mindre bryr personen seg. Da finner du ganske lett ut hvem som bryr seg og ikke gjør det. 

Anonymkode: 44a15...ed8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...