Gå til innhold

Hvordan finne seg kjæreste som jente?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 22 år og ganske introvert og stille person. Vil si at jeg er gjennomsnittlig sånn utseendemessig.

Hvordan får man seg kjæreste?

 

Anonymkode: 77223...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tinder om du vil møte menn og ikke gidder å gjøre noe som krever litt innsats.

Om du er villig til å presse deg selv litt ville jeg prøvd å være flinkere til å ta initiativ når du møter noen du liker i det virkelige liv. Tror det er en effektiv måte å møte menn man faktisk passer med i stedet for å kun møte tilfeldige mennesker på tinder. 

Anonymkode: 5f48e...ec0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tinder om du vil møte menn og ikke gidder å gjøre noe som krever litt innsats.

Om du er villig til å presse deg selv litt ville jeg prøvd å være flinkere til å ta initiativ når du møter noen du liker i det virkelige liv. Tror det er en effektiv måte å møte menn man faktisk passer med i stedet for å kun møte tilfeldige mennesker på tinder.

Anonymkode: 5f48e...ec0

Tinder om man vil ha kjæreste!? haha!

Anonymkode: 39cb9...401

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Tinder om man vil ha kjæreste!? haha!

Anonymkode: 39cb9...401

Klart, man møter mange som kun er ute etter sex. Men kan jo fortsatt være at TS ikke ønsker å legge noe mer arbeid i det enn tinder. 

Anonymkode: 5f48e...ec0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tinder om man vil ha kjæreste!? haha!

Anonymkode: 39cb9...401

Kan fint finne kjæreste på tinder. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sykkelkopp skrev:

Kan fint finne kjæreste på tinder. 

Eh, nei. Menn på Tinder er umoralske, har dårlige verdier, er perverse og er bare ute etter å tømme seg mest mulig. De som likevel får seg kjæreste via Tinder er utro. Har sett det blant venninner og jeg har alltid rett :) Han er sikkert utro sa jeg om ene typen til venninna mi. Og jeg fikk rett, som vanlig. 

Tinder er fandens verk. Ta heller en tur på pub-quiz, organisert fjelltur, hva som helst. Men hold deg unna Tinder som er full av menn infisert med gonoré. 

 

Anonymkode: a1eef...685

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh, nei. Menn på Tinder er umoralske, har dårlige verdier, er perverse og er bare ute etter å tømme seg mest mulig. De som likevel får seg kjæreste via Tinder er utro. Har sett det blant venninner og jeg har alltid rett :) Han er sikkert utro sa jeg om ene typen til venninna mi. Og jeg fikk rett, som vanlig. 

Tinder er fandens verk. Ta heller en tur på pub-quiz, organisert fjelltur, hva som helst. Men hold deg unna Tinder som er full av menn infisert med gonoré. 

 

Anonymkode: a1eef...685

Nesten alle unge single menn har tinder så da har du et problem

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh, nei. Menn på Tinder er umoralske, har dårlige verdier, er perverse og er bare ute etter å tømme seg mest mulig. De som likevel får seg kjæreste via Tinder er utro. Har sett det blant venninner og jeg har alltid rett :) Han er sikkert utro sa jeg om ene typen til venninna mi. Og jeg fikk rett, som vanlig. 

Tinder er fandens verk. Ta heller en tur på pub-quiz, organisert fjelltur, hva som helst. Men hold deg unna Tinder som er full av menn infisert med gonoré. 

 

Anonymkode: a1eef...685

Fikk meg fint kjæreste på tinder jeg, uten sykdommer til og med! Wowz. 

 

Skal sies at jeg måtte gjennom mye drit, men det gjelder å være kritisk, være tydelig og legge merke til red flags. Og man må jo ikke ligge 😌

Anonymkode: c737c...5bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh, nei. Menn på Tinder er umoralske, har dårlige verdier, er perverse og er bare ute etter å tømme seg mest mulig. De som likevel får seg kjæreste via Tinder er utro. Har sett det blant venninner og jeg har alltid rett :) Han er sikkert utro sa jeg om ene typen til venninna mi. Og jeg fikk rett, som vanlig. 

Tinder er fandens verk. Ta heller en tur på pub-quiz, organisert fjelltur, hva som helst. Men hold deg unna Tinder som er full av menn infisert med gonoré. 

 

Anonymkode: a1eef...685

Ja for det gjelder ALLE på tinder. Akkurat som at alle som spiser brød er dyremishandlere. 

Anonymkode: 1418b...bfe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Eh, nei. Menn på Tinder er umoralske, har dårlige verdier, er perverse og er bare ute etter å tømme seg mest mulig. De som likevel får seg kjæreste via Tinder er utro. Har sett det blant venninner og jeg har alltid rett :) Han er sikkert utro sa jeg om ene typen til venninna mi. Og jeg fikk rett, som vanlig. 

Tinder er fandens verk. Ta heller en tur på pub-quiz, organisert fjelltur, hva som helst. Men hold deg unna Tinder som er full av menn infisert med gonoré. 

 

Anonymkode: a1eef...685

KG-tantene er bitre og sinte selv tidlig på en søndag.

Anonymkode: 10441...7fd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

KG-tantene er bitre og sinte selv tidlig på en søndag.

Anonymkode: 10441...7fd

Hva er galt med å være bitter? Uansett har jeg rett :) Noen som følte seg truffet ja.. *wink wink*

Anonymkode: a1eef...685

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja for det gjelder ALLE på tinder. Akkurat som at alle som spiser brød er dyremishandlere. 

Anonymkode: 1418b...bfe

Sjansene er større på Tinder enn ellers fordi verdiene til disse herremennene er ræva. Det blir som å reise på jungelsafari i Afrika uten vaksine. Det KAN gå bra, men statistisk sett er sjansene store for at man kan bli syk. 

Anonymkode: a1eef...685

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fikk meg fint kjæreste på tinder jeg, uten sykdommer til og med! Wowz. 

 

Skal sies at jeg måtte gjennom mye drit, men det gjelder å være kritisk, være tydelig og legge merke til red flags. Og man må jo ikke ligge 😌

Anonymkode: c737c...5bd

Men du vet jo ikke om han fortsatt er på Tinder.. Tenk om han er det da? 

Anonymkode: a1eef...685

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sykkelkopp skrev:

Nesten alle unge single menn har tinder så da har du et problem

Så da er nesten alle unge single menn umoralske da? Nei kristendate er veien å gå folkens. Da slipper man å dø av aids eller få psykiske problemer pga tinder. 

Anonymkode: a1eef...685

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 hours ago, AnonymBruker said:

Ja for det gjelder ALLE på tinder. Akkurat som at alle som spiser brød er dyremishandlere. 

Anonymkode: 1418b...bfe

Jeg liker ikke brødskiver, men banker apen min uansett.

Anonymkode: 10441...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Nesten alle unge single menn har tinder så da har du et problem

Kilde?

Anonymkode: 25e5c...ab5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye fjas om Tinder her.
Meld deg på alt du finner av nettdating og datingapper, test ut hvilke du liker.
Så eksperimenterer du med forskjellige profilbilder, for å se hvilke som trekker mest oppmerksomhet og meldinger, og hvilke som trekker en type menn du er interessert i.
Så eksperimenterer du med profilteksten på samme måte.

Når det er gjort så går det mye på flaks. Noen finner noen med en gang, andre finner "aldri" noen.

Anonymkode: 17903...b13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tinder om man vil ha kjæreste!? haha!

Anonymkode: 39cb9...401

Tinder er ikke for kjærester.. haha

bare dritt der..

Anonymkode: e33db...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...