Gå til innhold

hvordan slutte å tenke på noen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

min første forelskelse, altså mange mange år siden. Hadde noe på gang men pga flytting tok det "slutt" tidlig.
Har vært i seriøse forhold med andre og ikke tenkt på han, men når det gikk dårlig kom han tilbake i tankene. Konstante drømmer om at jeg skal velge han, ufrivillige drømmer, hele tiden. 

Nå er han der hele tiden, er det mulig?:forvirra: Det har gått mange år! Ingen kan forstå hva jeg ser i han, jeg forstår ikke helt selv. Hvordan klarer man å slutte å være så betatt av noen? 

Anonymkode: 7ca99...88c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke så lett, og man blir fort obsessed. Jeg prøver å komme på alle mulige negative ting om personen, så jeg kan slutte å like han. 

Anonymkode: 32df3...02b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke så lett, og man blir fort obsessed. Jeg prøver å komme på alle mulige negative ting om personen, så jeg kan slutte å like han. 

Anonymkode: 32df3...02b

Hvorfor skal man ALLTID glemme en person? 

 

Anonymkode: 47993...ae9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Veldig vanskelig. Hjernen er sånn at sier vi at vi ikke skal tenke på en blå elefant så tenker vi på en blå elefant. Sier vi til oss selv at vi ikke skal tenke på han/henne så er det det vi gjør. Jeg har tro på at vi prøver å fokusere på noe annet som tar tankene vekk fra denne personen. Er vanskelig ja men det krever trening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.10.2017 den 14.40, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal man ALLTID glemme en person? 

 

Anonymkode: 47993...ae9

?

Anonymkode: 6dab6...c28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...