Gå til innhold

Han vil møtes - jeg er ikke så sikker lenger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var på onsdag ute med en gruppe jeg deler en interesse med, og kom i prat med en jeg tidligere ikke har snakket så mye med. Utover kvelden ble begge ganske påvirket og så flørtet vi masse, men i det jeg våknet dagen etter angret jeg alt sammen. Det skjedde ikke noe kyssing eller noe, men det var nok flørting til at han ble veldig interessert.

Jeg angrer veldig, og hadde håpet kanskje han også gjorde det, men nå tar han masse kontakt og lager store planer for at vi skal møtes... Jeg vil egentlig bare ha han som venn, men han skriver hele tiden og det gjør meg enda mer sikker på at jeg ikke vil dette. Jeg er veldig konfliktsky og har aldri hatt noen interessert i meg før heller, så hva skal en uerfaren jente som meg skrive? Bare vikler meg mer og mer inn i et slags spindelvev. Kommer jo til å se han mye mer i fbm interessegruppa, og vil ikke at det skal bli veldig kleint fremover...

Anonymkode: 54441...f7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette: "Hei det var hyggelig i går med mye prat og drikke men jeg er ikke interessert i å la dette utvikle seg videre til noe mer enn et normalt vennskap i forbindelse med interessegruppa. Beklager om jeg lot deg tro at jeg var interessert i noe mer."

Heretter bør du kanskje legge bånd på deg selv i forbindelse med alkohol så slipper du å angre etterpå. Personlig syns jeg det var direkte ufint å flørte med noen på en slik måte da du måtte ha visst allerede da at du ikke ville noe mer. Ellers bør du slutte å svare han etter den meldinga og håpe at han aksepterer svaret ditt.

Anonymkode: d7a7d...b5c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagt det så lavt som mulig: må ha tid for meg selv-type ting

Anonymkode: c4ed9...1de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær heller ærlig og forklar rett ut at du ikke er interessert. Ikke finn på unnskyldninger

Anonymkode: 435cd...516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi beskjed om at du kun vil ha ham som venn og unnskyld deg for den kvelden. Om du ikke er ærlig nok kan du risikere at han går rundt og har forhåpninger om at det kan bli noe mellom dere senere. Og det er ikke noe kult for ham. 

Anonymkode: dbbce...7b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har jo bare møtt han en gang så det er ikke sånn at han har følelser for deg, han er bare interessert i å bli kjent med deg. 

Bare å svare han at "Hei, ja kan godt bli med på det (fellesinteresse) men vil ikke at du skal misforstå, jeg ser deg som en venn og ikke noe mer " eller "Hei, tror jeg står over det for jeg er forelska i en annen fyr nå og vil ikke skape noen misforståelser hos noen. hverken deg eller han. " 

Anonymkode: d2651...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en mann først er interessert, så kan han misforstå alt som finnes tvetydig og tolke alt dette som at han har en sjanse. Det betyr  at du bør både si nei til å møte ham på 2-mannshånd og "drepe" kontakten med ham. Om du bare dropper avtalen og fortsetter å skrive noe særlig med ham, så vil han sitte og håpe på at ting skal utvikle seg.

Anonymkode: 28154...88b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har jo bare møtt han en gang så det er ikke sånn at han har følelser for deg, han er bare interessert i å bli kjent med deg. 

Bare å svare han at "Hei, ja kan godt bli med på det (fellesinteresse) men vil ikke at du skal misforstå, jeg ser deg som en venn og ikke noe mer " eller "Hei, tror jeg står over det for jeg er forelska i en annen fyr nå og vil ikke skape noen misforståelser hos noen. hverken deg eller han. " 

Anonymkode: d2651...cb4

En mann kan absolutt få følelser for en jente på en kveld, spesielt om det har blitt lite flørting med jenter i det siste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...