Gå til innhold

Tror ikke jeg kommer til å treffe noen jeg blir ordentlig glad i :/


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt veldig betatt, men det er ikke noe å jobbe videre med. Jeg venter bare til følelsene slipper. 

Jeg ser bare ikke hvor jeg kan treffe en som føler det samme :/ og som er singel... 

Var kjæresten din singel da du traff han? 

Anonymkode: 0dc3c...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rosetelys

Nå har ikke jeg kjæreste, men skulle jeg fått det skulle han i hvert fall vært singel før jeg begynte å blande meg borti han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Lat som en fyr ikke er singel og lur deg selv til å tro det til du begynner å like ham

?

Anonymkode: 0dc3c...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han jeg liker er singel, men det er noe annet i veien. 

Jeg tror det blir vanskeligere og vanskeligere å finne en singel mann jo eldre man blir.... 

Anonymkode: 0dc3c...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig. Lat som om han er omsvermet av damer og har 14 koner, 50 barn osv. Så er jeg sikker på at det får følelsene til å komme fort :) 

Anonymkode: 1600d...7ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har blitt veldig betatt, men det er ikke noe å jobbe videre med. Jeg venter bare til følelsene slipper. 

Jeg ser bare ikke hvor jeg kan treffe en som føler det samme :/ og som er singel... 

Var kjæresten din singel da du traff han? 

Anonymkode: 0dc3c...fca

Ja, han var absolutt singel og hadde vært det et par år

Det er nok mange andre flotte og single menn der ute men jeg er lei av å starte forfra

Anonymkode: 31669...33e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutes ago, AnonymBruker said:

Ja, han var absolutt singel og hadde vært det et par år

Det er nok mange andre flotte og single menn der ute men jeg er lei av å starte forfra

Anonymkode: 31669...33e

Å starte forfra? Hva betyr det egentlig? At du er lei av å date single menn? Unskyld meg, men om du er så betatt av menn i forhold, så burde du reise til land som tillater polygami. 

Anonymkode: 1600d...7ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig. Lat som om han er omsvermet av damer og har 14 koner, 50 barn osv. Så er jeg sikker på at det får følelsene til å komme fort :) 

Anonymkode: 1600d...7ab

Hvorfor DET??? Er litt for mye i virkeligheten til at jeg kan begynne å tro på at han har 50 barn og omsværmet av damer.

Anonymkode: 0dc3c...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å starte forfra? Hva betyr det egentlig? At du er lei av å date single menn? Unskyld meg, men om du er så betatt av menn i forhold, så burde du reise til land som tillater polygami. 

Anonymkode: 1600d...7ab

Det betyr at jeg ikke ønsker å bli singel selv for å begynne forfra igjen. Jeg er ikke betatt av "menn i forhold" og har aldri vært det. Les svaret mitt

Anonymkode: 31669...33e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kjæresten min var singel når jeg traff han. Har aldri fått følelser for en opptatt mann. Har såpass vett og kjærlighet for meg selv til å stoppe følelser og fascinasjon om jeg får vite mannen er opptatt. Det å få følelser for en som er i forhold er bare å skyte seg selv i hjertet siden man aldri vil få han, og kaste restene av det i grisegjørma for de med dårlig moral . 

Anonymkode: b215c...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

 

EDIT: siterte feil

 

Endret av Minitroll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...