Gå til innhold

Ikke passende stjernetegn....la det gå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På ‎20‎.‎10‎.‎2017 den 13.44, AnonymBruker skrev:

Det er ikke bare soltegnet (stjernetegnet) som bestemmer personligheten til en person. Et horoskop består av mye, mye mer enn det. Soltegnet forteller kun hvor sola stod da du ble født, ikke hvor månen, Pluto, Saturn, Mars, Venus etc. stod. Heller ikke om noen astereoider eller noder. Det forteller heller ikke om hvilket hus du har sola eller noen av de andre planetene i.

Når folk tror at astrologi er tull, er det fordi de tror at astrologi kun tar hensyn til om man er løve eller vannmann, og det er altså bare en bitte liten del av hele bildet.

Når du er vekt og han er skorpion, går populære horoskopsider utifra at man kan være ukompatibel pga vekten er luftelement og skorpionen er vannelement. Og vann drukner luft, men ikke jord f.ex., som trenger vann (elementene er ild, luft, jord, vann). Men om du f.ex. har månen i et tegn som er mer kompatibelt med skorpionen, kan det spille mye inn. La oss si at du har ett tegn i luft og resten i vann, da vil du jo være mere vann-aktig enn luft-aktig egentlig.

Vet ikke om dette ga noen mening men kort fortalt: soltegnet (stjernetegnet) er langt fra alt.

Er du interessert i astrologi så gå på astro.com og lag et par-horoskop. De har noen gratis horoskoper der, og det er ekte vare, ikke som disse ukeblad-horoskopene.

Anonymkode: 46783...092

åherre...

http://www.tv2.no/a/8802960/

 

Anonymkode: 4876f...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 19.10.2017 den 22.53, AnonymBruker skrev:

Jeg er en Vekt som er betatt av en Skorpion. Disse passer ikke sammen i følge horoskopet. Bare la være da :/ 

Anonymkode: e86a8...1df

Merkelig .. mener du virkelig det?? Jeg hadde blåst en lang marsj. 

 

På 20.10.2017 den 13.44, AnonymBruker skrev:

Det er ikke bare soltegnet (stjernetegnet) som bestemmer personligheten til en person. Et horoskop består av mye, mye mer enn det. Soltegnet forteller kun hvor sola stod da du ble født, ikke hvor månen, Pluto, Saturn, Mars, Venus etc. stod. Heller ikke om noen astereoider eller noder. Det forteller heller ikke om hvilket hus du har sola eller noen av de andre planetene i.

Når folk tror at astrologi er tull, er det fordi de tror at astrologi kun tar hensyn til om man er løve eller vannmann, og det er altså bare en bitte liten del av hele bildet.

Når du er vekt og han er skorpion, går populære horoskopsider utifra at man kan være ukompatibel pga vekten er luftelement og skorpionen er vannelement. Og vann drukner luft, men ikke jord f.ex., som trenger vann (elementene er ild, luft, jord, vann). Men om du f.ex. har månen i et tegn som er mer kompatibelt med skorpionen, kan det spille mye inn. La oss si at du har ett tegn i luft og resten i vann, da vil du jo være mere vann-aktig enn luft-aktig egentlig.

Vet ikke om dette ga noen mening men kort fortalt: soltegnet (stjernetegnet) er langt fra alt.

Er du interessert i astrologi så gå på astro.com og lag et par-horoskop. De har noen gratis horoskoper der, og det er ekte vare, ikke som disse ukeblad-horoskopene.

Anonymkode: 46783...092

Hvordan er det med løvekvinnen og fiskemannen? De skal visstnok være dårlig match. 

Anonymkode: a6a9f...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da syns jeg du skal la det gå.. Ærlig talt, man kan jo ikke ta avgjørelser uten å sjekke stjernetegn/horoskop først, hvem gjør det liksom...? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

åherre...

http://www.tv2.no/a/8802960/

 

Anonymkode: 4876f...6ef

Og alt som NASA sier om ting de ikke har greie på er lov? Hva vet NASA om astrologi, de som ikke tror på det engang? ;) 
Gå på astro.com du, og prøv et av gratishoroskopene. Jeg har skremt flere med dem.

Anonymkode: 46783...092

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og alt som NASA sier om ting de ikke har greie på er lov? Hva vet NASA om astrologi, de som ikke tror på det engang? ;) 
Gå på astro.com du, og prøv et av gratishoroskopene. Jeg har skremt flere med dem.

Anonymkode: 46783...092

Legge inn navn der? Vil ikke at ansre skal se at jeg er der da. Og hvis jeg har byttet navn, skal jeg bruke navnet jeg er født med eller det jeg har?

Anonymkode: e86a8...1df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan er det med løvekvinnen og fiskemannen? De skal visstnok være dårlig match. 

Anonymkode: a6a9f...6ef

Hvorfor spør du om det når jeg har skrevet en lang post om at selve stjernetegnet ikke trenger å bety så mye? :fnise:
Men ja, løven er ild og fisken er vann, så fisken kan slukke løven sin ild da, og solskinnet fra løven kan gjøre så vannet til fisken fordamper, i "worst case scenario". Men hvis fisken liker entusiastiske mennesker, og løven tåler følelser, så går det vel bra.

Men ta dette med en klype salt da, det er ukebladastrologi...

Anonymkode: 46783...092

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, AnonymBruker said:

Legge inn navn der? Vil ikke at ansre skal se at jeg er der da. Og hvis jeg har byttet navn, skal jeg bruke navnet jeg er født med eller det jeg har?

Anonymkode: e86a8...1df

De vil ha dataene dine, ikke navnet ditt. Hvis det er flere sider med det navnet heter siden også Astrodienst.

Anonymkode: 46783...092

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.10.2017 den 0.30, AnonymBruker skrev:

Ja. Mange sjekker sånt...til og med mennesker du ikke skulle trodd gjør det... Du gjør det nok du også selvom du ikke tror på det ;) Hvis ikke er du VELDIG spesi

Anonymkode: d6e79...e5b

«VELDIG spesi» i betydningen noenlunde rasjonell, mener du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vekt og jeg har ofte merket at jeg ikke går så godt sammen med skorpioner. Om det faktisk har noe med stjernetegn og gjøre eller om det var tilfeldig kan man spekulere i. Men jeg har brent meg så kraftig både i ett forhold og i vennskap med folk som har vist seg å være skorpioner i ettertid, at jeg tror nok litt på astrologi likevel. For jeg tiltrekkes av skorpioner og jeg kjenner mange flotte folk som er født i det stjernetegnet. Men nære vennskap og kjærlighetsforhold med de har alltid endt opp dårlig for meg personlig. 

Når det er sagt, så selv om jeg tror litt, så vil jeg ikke la det styre liv, vennskap eller kjærlighet. Og det syns jeg ikke du burde gjøre heller.

Anonymkode: 256a8...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er vekt og jeg har ofte merket at jeg ikke går så godt sammen med skorpioner.

Anonymkode: 256a8...376

Alle har litt skorpion i seg, og litt vekt, litt vannmann, litt skytte, osv. Så selv om du ikke går særlig godt sammen med skorpioner spesielt, så må det vel ligge noe mer bak den dårlig kjemien enn akkurat stjernetegn? 

Jeg er vannmann, og jeg synes selv at jeg går dårlig sammen med andre vannmenn/lufttegn, men jeg tror andre ting også teller.

Anonymkode: e12de...60e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...