Gå til innhold

Gidder menn å ligge og kose med noen de bare er intr å ha sex med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og er de intr i livet til dama de holder på med?

Er så betatt av en fyr, men så usikker på hva han vil? 

Han har til og med sagt at han er verdens heldigeste som ligger der med meg flere ganger vi har lagt sånn og kost og snakket om alt.. Men vi har aldri snakket om følelser eller hva vi driver på med hverandre. Han spurte meg en gang, men jeg skjønte ikke før etterpå at det var faktisk det han spurte om. 

Hva tror dere, kan han være intr i mer? Tror ingen tør å spørre...

Anonymkode: 7b3ef...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, de liker godt å kose selv om de ikke ønsker noe forhold. Den type kos er en del av sex for veldig mange. Du må nok spørre om du skal være sikker på hva han vil.

Anonymkode: 5623f...266

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, de liker godt å kose selv om de ikke ønsker noe forhold. Den type kos er en del av sex for veldig mange. Du må nok spørre om du skal være sikker på hva han vil.

Anonymkode: 5623f...266

Tror du?🤔 Det er liksom i mange timer etter vi er ferdig.. Han ligger og kysser på meg hele tiden, i håret, munnen, kinn osv.  

Håpte noen skulle si at nei, det gidder ikke menn å gjøre hvis de ikke er interessert i mer 😆

Ja... Jeg må nok spørre. Er så redd for å skremme ham bort, eller han svarer at han ikke er intr i mer enn roting og sex. Han er virkelig en drømmemann...

Anonymkode: 7b3ef...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, WayTooSerious skrev:

Nei! 

Svarte du på overskriften nå?🤔

Anonymkode: 7b3ef...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er mer vanlig enn mange tror. Hvorfor tror dere slike kvinner og menn er lykkelige som single? :fnise: Faktisk helt sant.

Anonymkode: a9a40...d64

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svarte du på overskriften nå?🤔

Anonymkode: 7b3ef...cb0

I did! 

Anonymkode: 2bb64...6a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd begge deler... Folk er forskjellige...

Anonymkode: ba45e...56a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig vanlig å være åpen for og å nyte kos selv om man ikke vil ha noe mer enn det fysiske.

Anonymkode: bdb76...2d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle liker sex, alle liker kos.

En mann kan godt like kos og kroppskontakt selv om han ikke vil være kjæresten din.

Du kan jo snu på det; hvorfor skal han være kjæresten din? Hva er poenget for ham? Han har jo alle fordelene ved et forhold nå, uten forpliktelsene.

Anonymkode: 3a472...61a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes koseklumper som gjerne har sex og påfølgende kos, men ikke er interessert i annet. Og så finnes det de som "tømer og rømmer" med mindre de er interessert i dama for noe mer. Hvor dyp involvering som ønskes varierer mye, eneste mulige måten å finne ut av dette på er å samtale med folk, ikke en gang, men gjerne over noe tid. Noen ombestemmer seg etterhvert som de får tenkt seg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, Belbus said:

Ja. Men det høres jo ut som han er interessert. :)

Eller han er smart og sier det han tror hun vil høre... Det er nok av rundbrennere som holder på slik og. Vakre ord... 

Ts bør se an hva han gjør og hvordan han gjør ting som har med henne å gjøre. Ha i bakhodet at mange menn later som for å få sex og når det er gått noen måneder og år så er man plutselig ikke bra nok for noe seriøst lenger.

Anonymkode: a9a40...d64

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror du?🤔 Det er liksom i mange timer etter vi er ferdig.. Han ligger og kysser på meg hele tiden, i håret, munnen, kinn osv.  

Håpte noen skulle si at nei, det gidder ikke menn å gjøre hvis de ikke er interessert i mer 😆

Ja... Jeg må nok spørre. Er så redd for å skremme ham bort, eller han svarer at han ikke er intr i mer enn roting og sex. Han er virkelig en drømmemann...

Anonymkode: 7b3ef...cb0

Jeg har i alle fall vært i en relasjon der det kun var sex/kos og ikke forhold. Men da var det avtalt da, så begge visste hva dette var. Men når vi møttes så lagde vi gjerne mat sammen og sånt også, selv om sex og kos var hoveddelen. Og han kunne fint ligge og holde rundt meg og kose hele natten. i tillegg til å kysse på meg når vi lagde mat osv. Og det sammen gjorde jeg. Det var jo hyggelig, selv om jeg ikke kunne tenke meg å ha et forhold med han. Vi matchet supert fysisk, men passet ikke sammen på andre måter.

Det er bedre å se etter tegn i form av at han ønsker å gjøre andre ting sammen med deg. Møtes dere uten å ha sex? Syns han det er greit å bli sett av andre sammen med deg? Og sånne ting. Men det enkleste er bare å spørre.

Anonymkode: 5623f...266

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutes ago, Belbus said:

Ja. Men det høres jo ut som han er interessert. :)

Jeg vil heller si man ikke kan vite noe om at han er interessert i et forhold. En mann kan jo like sex og kosing uten å ville bli sammen med dama. Samme med å like å prate med dama. 

Endret av potetstappe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle liker sex, alle liker kos.

En mann kan godt like kos og kroppskontakt selv om han ikke vil være kjæresten din.

Du kan jo snu på det; hvorfor skal han være kjæresten din? Hva er poenget for ham? Han har jo alle fordelene ved et forhold nå, uten forpliktelsene.

Anonymkode: 3a472...61a

Jeg liker sex, men ikke kos. Er det førsnevnte jeg er ute etter, er ikke kysding og kosing del av pakka

Kvinne32

Anonymkode: 28eb8...4cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, potetstappe skrev:

Jeg vil heller si man ikke kan vite noe om at han er interessert i et forhold. En mann kan jo like sex og kosing uten å ville bli sammen med dama. Samme med å like å prate med dama. 

Så hva er poenget med å innlede et forhold da? I et forhold, får man gjerne de samme greiene: sex og samtaler. Den eneste forskjellen er at man ikke får bekreftelsen på at den personen liker deg...Er det så viktig da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, meeeg9 said:

Så hva er poenget med å innlede et forhold da? I et forhold, får man gjerne de samme greiene: sex og samtaler. Den eneste forskjellen er at man ikke får bekreftelsen på at den personen liker deg...Er det så viktig da? 

Forskjellen er følelsene og den forskjellen er jo rimelig stor. Om man har vært forelsket og elsker personen eller om det bare er en man kan snakke med og ha sex med. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn liker kos og nærhet de også, så ja de gidder å kose med noen selvom de bare er interessert i sex og ikke vil ha kjæreste. 
SPØR HAN hva han vil med deg, om han har kjærestefølelser for deg, og om han kan se for seg dere som kjærester, eller om han bare "vi har det jo hyggelig sånn vi har det nå, så ekke no vits å stresse, jeg vil egentlig ikke ha dame" ergo bare bruker deg som pulevenn og kvinnelig selskap. 

Anonymkode: f8347...9b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...