Gå til innhold

Dette er grunnen til at så mange kvinner skriver metoo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er bare på KG at Me-too klarer å bli negativt. De fleste jeg kjenner innenfor litteratur/film-miljøet har opplevd dette. Menn også...

Men på KG er det liksom "bare tull"

Anonymkode: 34b7d...824

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror at han som blir anklaget for dette går i forsvar hele tiden og fornekter det. Ellers hadde det ikke blitt så mye styr rundt det. Og hvis han har kone/kjæreste oppå det igjen så er nok ikke dette et pluss for han, men det skjønner jo ikke slike folk som Weinstein. Dem ser ikke selv hvor ekle dem er også skylder de på alle andre. Her burde kvinner være flinke til å støtte hverandre (og det gjør de jo) sånn at det ikke skjer igjen. 🙂

Anonymkode: 95a58...bb9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ha ha ha. Snille gutter? Snakk om å være borte vekk og på planeten innbilsk. Er ikke alle som vil ha kontakt. Å automatisk frikjenne deg selv og å ta det som en selvfølge at «snille gutter» blir det blir som å tro på julenissen. Slibrig er slibrig. Å late som at man er snill får å få tak i damer/menn funker ikke på meg. 🤡

Anonymkode: 95a58...bb9

Jeg er ei dame og grunnen til at jeg skrev "snille gutter" var at de selv kaller seg det. Jeg ville bare få frem til alle som kaller seg snille gutter her, at dette ikke dreier seg om at de sier hei, men overgrep, sånn at de slutter å syte i tråden.

Og du burde skjerpe deg kraftig om du mener det at noen tar kontakt er overgrep.

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.10.2017 den 20.01, AnonymBruker skrev:

Lurer på hvor mange som skiver metoo fordi en stygg mann har spurt dem ut.

Anonymkode: 4cbe6...ae9

Sa en mann som forgrep seg på både menn og kvinner. 😡

Anonymkode: 95a58...bb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig et dårlig tegn hvis man ikke klarer å forstå hva dette dreier seg om. Er det ikke?

De fleste menn og kvinner skjønner jo hva me too dreier seg om. Bortsett fra de som skriker høyest om dette negativt (som uansett hadde skreket negativt, siden det er snakk om kvinneundertrykkelse)

Anonymkode: 34b7d...824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Evilposelos skrev:

Jeg er ei dame og grunnen til at jeg skrev "snille gutter" var at de selv kaller seg det. Jeg ville bare få frem til alle som kaller seg snille gutter her, at dette ikke dreier seg om at de sier hei, men overgrep, sånn at de slutter å syte i tråden.

Og du burde skjerpe deg kraftig om du mener det at noen tar kontakt er overgrep.

:lillesky2:

Anonymkode: 34b7d...824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...