Gå til innhold

Nå skal jeg innrømme noe som bekrefter fordommene kvinnehaterne her inne har.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men jeg liker dominante menn som på samme tid er såkalte gentleman. De som altså henger litt igjen på dette med kjønnsroller. Jeg mener ikke at kvinner skal dekke seg til og leve på kjøkkenet og være mor til deres barn. Men de som er mer romantiske, bryr seg om dama og litt mer åpne om at de liker en kvinne...de tør være pågående uten at det er i fylla eller at de er plagsomme. 

Disse finner du på steder lenger ned i europa. Jeg tror selvfølgelig at det er bra norske menn altså. Jeg ser noen få menn med utrolig vakkert utseende selv om de er nordiske. Så jeg skal ikke frem til at norske menn er doomed skuratt. Men jeg liker generelt bedre de mørke, de som er litt mørkerr i huden og har mørkt hår. Jeg synes menn fra midtøsten er veldig nydelige. Er så masse pene tyrkere. i Hellas er det vel noenlunde det samme, men så faktisk ikke noen særlig kjekke greske menn da jeg var der. Det jeg bare synes er så forferdelig synn er kvinnesynet til mange av disse :/ og den greia med at de kanskje har lettere for å være utro :( 

Jeg nevnte dette til en eldre norsk mann en gang. Han bekreftet det jeg sa. Han skjønner at kvinnene her går etter menn fra disse landene for "vi er ikke så pene her i Norge". 

Ville bare lyfte det :) 

Anonymkode: 0482a...b95

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan Ser ts ut da? Er du Gunda med kommuneblondt hår, 45-55 år og bruker str xl?

Anonymkode: 856c3...b19

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan Ser ts ut da? Er du Gunda med kommuneblondt hår, 45-55 år og bruker str xl?

Anonymkode: 856c3...b19

Nei. Hva har det å si ?

Anonymkode: 0482a...b95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, GLADIATORE skrev:

Kjære TS. Hva er budskapet ditt?

 

Med denne innrømmelsen tenkte jeg at jeg kom til å få masse hatmeldinger. Er jo flere tråder her hvor menn kritiserer kvinner for å gå etter feil menn, si t hun kan ha det så godt når hun ikke kan gå for de hun ikke finner så atteaktiv. 

Jeg kan ikke gå for mennene jeg liker, for det er ofte de med utenladsk utseende. Mulig jeg kan være heldig.....eller faktisk møte en nordisk mann jeg faller for da.

Anonymkode: 0482a...b95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. 

Prøv å bruke færre setninger. Det er litt vanskelig å forstå hva du vil.

Nå må jeg sove.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med denne innrømmelsen tenkte jeg at jeg kom til å få masse hatmeldinger. Er jo flere tråder her hvor menn kritiserer kvinner for å gå etter feil menn, si t hun kan ha det så godt når hun ikke kan gå for de hun ikke finner så atteaktiv. 

Jeg kan ikke gå for mennene jeg liker, for det er ofte de med utenladsk utseende. Mulig jeg kan være heldig.....eller faktisk møte en nordisk mann jeg faller for da.

Anonymkode: 0482a...b95

Du går etter feil menn,men kan ikke gå etter dem? 

Det eneste jeg skjønte noe av her,var at du liker menn med et spesielt utseende som er gentlemen. Men fordi du tenker at de kan være utro så holder du deg unna?

Ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

...

Anonymkode: 0482a...b95

Her er en fin historie midt i blink for deg, TS. :)

 

Anonymkode: cc1ec...8ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg liker dominante menn som på samme tid er såkalte gentleman. De som altså henger litt igjen på dette med kjønnsroller. Jeg mener ikke at kvinner skal dekke seg til og leve på kjøkkenet og være mor til deres barn. Men de som er mer romantiske, bryr seg om dama og litt mer åpne om at de liker en kvinne...de tør være pågående uten at det er i fylla eller at de er plagsomme. 

Disse finner du på steder lenger ned i europa. Jeg tror selvfølgelig at det er bra norske menn altså. Jeg ser noen få menn med utrolig vakkert utseende selv om de er nordiske. Så jeg skal ikke frem til at norske menn er doomed skuratt. Men jeg liker generelt bedre de mørke, de som er litt mørkerr i huden og har mørkt hår. Jeg synes menn fra midtøsten er veldig nydelige. Er så masse pene tyrkere. i Hellas er det vel noenlunde det samme, men så faktisk ikke noen særlig kjekke greske menn da jeg var der. Det jeg bare synes er så forferdelig synn er kvinnesynet til mange av disse :/ og den greia med at de kanskje har lettere for å være utro :( 

Jeg nevnte dette til en eldre norsk mann en gang. Han bekreftet det jeg sa. Han skjønner at kvinnene her går etter menn fra disse landene for "vi er ikke så pene her i Norge". 

Ville bare lyfte det :) 

Anonymkode: 0482a...b95

Ok, du liker en spesiell type menn. Det er helt ok, de fleste av oss har preferanser som går på både utseende og personliget når det gjelder å finne en partner. Jeg får inntrykk av at du er litt flau over det, men det er det vel ingen grunn til å være. Det finnes dessuten ganske mange andre land der menns rolle er mer markert (uten å ha dårlig kvinnesyn) enn akkurat de du nevner.

Anonymkode: 48a3c...f11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med denne innrømmelsen tenkte jeg at jeg kom til å få masse hatmeldinger. Er jo flere tråder her hvor menn kritiserer kvinner for å gå etter feil menn, si t hun kan ha det så godt når hun ikke kan gå for de hun ikke finner så atteaktiv. 

Jeg kan ikke gå for mennene jeg liker, for det er ofte de med utenladsk utseende. Mulig jeg kan være heldig.....eller faktisk møte en nordisk mann jeg faller for da.

Anonymkode: 0482a...b95

De sikter til norske drittsekker, de tenker ikke utenfor grensene våre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg liker generelt bedre de mørke, de som er litt mørkerr i huden og har mørkt hår.  Er så masse pene tyrkere. i Hellas er det vel noenlunde det samme, men så faktisk ikke noen særlig kjekke greske menn da jeg var der. 

Hmmmmm,ja vel:) 

Og jeg liker best NORSKE damer.VELDIG MYE:yvonne:..Foreldrene mine ville engang at jeg skulle finne meg ei tyrkisk ei,men ikke jeg....Norske jenter er jo så mye mere smarte..JA, VELDIG PENE OGSÅ..Single som jeg har vært en stund nå,testet jeg ut internasjonale datingsider( type russiske,slaviske damer),men fant ut at språk muligens kunne bli et problem,da veldig få av dem kan engelsk...Så jeg har heller bestemt meg for å finne ei norsk ei..Så fiiiiiiiiin er jo NORSKE damer.Alle sammen..:yvonne:

 

:)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippie,nå vet jeg hvolken tråd som kommer å rulerer i hele dag og muligens flere dager. Yeah:

Anonymkode: 1c43f...5cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Ville bare lyfte det :) 

Er greit det.
Selv liker jeg thai-damer som er i tidlige tyve-åra og ser ut som om de er sytten-atten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Ville bare lyfte det :) 

Anonymkode: 0482a...b95

Hva er lyfte?

Anonymkode: 3e295...86e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Okei og jeg kan si noe som motbeviser kvinnehatet her inne: jeg like feminine menn fra norge. 

Anonymkode: a7eb9...1b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden var bare rar med masse ord og ekstremt lange setninger, samt en dose skrivefeil😂😂

Anonymkode: 0ef14...df3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jippie,nå vet jeg hvolken tråd som kommer å rulerer i hele dag og muligens flere dager. Yeah:

Anonymkode: 1c43f...5cd

Går det ann å blokkere tråder?

Hvordan.

Anonymkode: 1c43f...5cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...