Gå til innhold

Jeg må (på en ikke-klein måte) finne ut om han er interessert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hoteøø burde vel bringe en bjelle? Betaler du eller han?

Anonymkode: 5cf8a...df3

Jeg velger selv å bo på hotell

Anonymkode: 042a2...5fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er nok snakk om pulevennskap. Hvis du har tenkt til å besøke han så kjenner du han vel så godt at du kan spørre han om han har lyst på dame, om han liker noen for tiden, hva han ser etter i en dame osv, på chat eller noe før du bestemmer deg for å dra ? 

Anonymkode: a5589...6a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv: Er du interessert i bare vennskap eller ønsker du noe mer fra meg?

 

Da avslører du ikke dine egne følelser og kan se an det neste svaret ditt ut fra hva han svarer deg. Hotell er et smart valg i tilfelle det hele skjærer seg, men jeg ville ha ventet med å bestille det til jeg visste hva han svarte på spørsmålet. 

Veit du om han er singel egentlig?

Anonymkode: f2063...f2f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skriv: Er du interessert i bare vennskap eller ønsker du noe mer fra meg?

 

Da avslører du ikke dine egne følelser og kan se an det neste svaret ditt ut fra hva han svarer deg. Hotell er et smart valg i tilfelle det hele skjærer seg, men jeg ville ha ventet med å bestille det til jeg visste hva han svarte på spørsmålet. 

Veit du om han er singel egentlig?

Anonymkode: f2063...f2f

Godt råd! Ja, han er singel.. Men jeg har ikke peiling på om han holder på med noen..

Ingenting er bestilt enda, jeg må finne ut av hva han tenker om situasjonen først..

Anonymkode: 042a2...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg gjort det! 😬 Tørr ikke sjekke om jeg har fått svar.. Venter litt med det

Anonymkode: 042a2...5fc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til Ts, det kribler nok godt nå?

Til deg som mener at Friendzoning er noe mannfolk blir utsatt for, så er det vel ikke helt sånn? Vennefella er noe mannfolk går i, helt på egen hånd. Det er når du ikke tør å vise at du er interessert i henne, at du faktisk går glipp av den korte stunden, der hun vurderer nye bekjentskaper som en eventuell partner. Så opprettholder du feilen, ved å være sammen med henne og gjøre venneting, i tro på at hun sakte men sikkert skal forelske seg, uten at du trengte å risikere noe som helst.  Så dør du av sjalusi og bitterhet, når hun stolt presenterer sin nye kjæreste for alle vennene sine, inkludert deg.

Anonymkode: 2bad1...7bf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.10.2017 den 16.19, AnonymBruker skrev:

Har du turt å sjekke svar nå ts?

Anonymkode: f2063...f2f

Jepp, og han svarte ikke på det og sendte spørsmålet tilbake til meg.. Jeg blir oppgitt! Hva gjør jeg nå?!

Anonymkode: 042a2...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutes ago, AnonymBruker said:

Jepp, og han svarte ikke på det og sendte spørsmålet tilbake til meg.. Jeg blir oppgitt! Hva gjør jeg nå?!

Anonymkode: 042a2...5fc

Nøyaktig hvordan gjorde han det?

Anonymkode: f2063...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, og han svarte ikke på det og sendte spørsmålet tilbake til meg.. Jeg blir oppgitt! Hva gjør jeg nå?!

Anonymkode: 042a2...5fc

Du svarer på spørsmålet. Pluss at du kan legge vekt på at han overså spørsmålet...

Anonymkode: 2fb97...540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutes ago, AnonymBruker said:

Du svarer på spørsmålet. Pluss at du kan legge vekt på at han overså spørsmålet...

Anonymkode: 2fb97...540

Ville ikke jeg gjort. Da blottstiller hun seg. Det er tross alt ikke bare bare å reise til et annet land på "besøk", og særlig ikke når han ikke engang vil svare på spørsmålet. 

Jeg hadde droppet det hele. Det er noe som skurrer. 

Ts: Du får si at han får klare å svare på spørsmålet først all den tid det er han som ønsker at du skal komme på besøk til han, i et fremmed land. Og gir han ikke et skikkelig svar så vet du hvordan han velger å oppføre seg. Spm blir da: Syns du det er ok oppførsel i denne situssjonen? Hva hvis han forventer kun å få seg et ligg? Enkelt og greit siden du selv velger hotell og etterpå reiser du tilbake til Norge. Det kan være lurt å være litt skeptisk. 

Anonymkode: f2063...f2f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel greit nok å blottstille seg om det gir et ærlig svar. Det viktigste må være å få fakta på bordet.

Anonymkode: ac635...844

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du svarer på spørsmålet. Pluss at du kan legge vekt på at han overså spørsmålet...

Anonymkode: 2fb97...540

Tja, jeg vet ikke helt.. Jeg skjønner ikke at han ikke skjønner det! Men han er veldig dårlig på å ta hint.. Jeg har prøvd før 🤦🏻‍♀️

Anonymkode: 042a2...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville ikke jeg gjort. Da blottstiller hun seg. Det er tross alt ikke bare bare å reise til et annet land på "besøk", og særlig ikke når han ikke engang vil svare på spørsmålet. 

Jeg hadde droppet det hele. Det er noe som skurrer. 

Ts: Du får si at han får klare å svare på spørsmålet først all den tid det er han som ønsker at du skal komme på besøk til han, i et fremmed land. Og gir han ikke et skikkelig svar så vet du hvordan han velger å oppføre seg. Spm blir da: Syns du det er ok oppførsel i denne situssjonen? Hva hvis han forventer kun å få seg et ligg? Enkelt og greit siden du selv velger hotell og etterpå reiser du tilbake til Norge. Det kan være lurt å være litt skeptisk. 

Anonymkode: f2063...f2f

Ja, jeg vet det. Egentlig burde jeg bare droppe det, men det vil jeg ikke...

Anonymkode: 042a2...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.10.2017 den 20.55, AnonymBruker skrev:

Det er vel greit nok å blottstille seg om det gir et ærlig svar. Det viktigste må være å få fakta på bordet.

Anonymkode: ac635...844

Jeg blottstilte meg og han er interessert i det samme - Yay! Da er det vel bare å booke billetter da 😬

Anonymkode: 042a2...5fc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra! Godtur og lykke til!

Har selv god erfaring med å blottlegge ting og spørre rett ut. Funker som regel bra på mannfolka. Men nå er jeg litt oppi åra, det var kleinere da jeg var ung.

Anonymkode: 3b7f7...a1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...