Gå til innhold

Tinder ER fandens verk! Svindeljegerne på TV3


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Menn på Tinder tøyser og lurer kvinner (mulig motsatt og men det vet jeg ikke noe  om). Menn på Tinder er bare ute etter å narre kvinner for sex og penger. Garantert! Se Svindeljegerne nå på TV3, mange menn som han der altså. 

Jeg ville aldri stolt på en mann fra Tinder, man har jo ingen garanti for at han ikke har kontakt med hundrevis av andre damer.. Skjønner ikke at damer tør jeg. 

Anonymkode: 827d0...230

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slike folk finnes jo av begge kjønn. Ja, man skal være sikker på hvem man prater med på nettet og ikke senge penger ukritisk 

Anonymkode: 239a2...d95

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Slike folk finnes jo av begge kjønn. Ja, man skal være sikker på hvem man prater med på nettet og ikke senge penger ukritisk 

Anonymkode: 239a2...d95

Ja man må det! Damen i dagens episode ble jo skikkelig lurt, det er så stygg oppførsel det :( Det var vel en lignende sak med hun fake legen i Arendal, men vet ikke om det var Tinder.

Anonymkode: 827d0...230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg skjønner ikke despoer av begge kjønn som velger å bruke slike sjekkesteder. 

Anonymkode: 6391b...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må si jeg skjønner ikke despoer av begge kjønn som velger å bruke slike sjekkesteder. 

Anonymkode: 6391b...487

Mhm! Damn right! Jeg har brukt den der skiten selv, og måtte nesten snakke med en prest eller noe for det var så traumatisk. Følte meg skitten. Folk eier jo ikke respekt for kjærligheten eller hverandre lenger :( 

Anonymkode: 827d0...230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mhm! Damn right! Jeg har brukt den der skiten selv, og måtte nesten snakke med en prest eller noe for det var så traumatisk. Følte meg skitten. Folk eier jo ikke respekt for kjærligheten eller hverandre lenger :( 

Anonymkode: 827d0...230

Så traumatisk har jeg aldri opplevd tinder..

Anonymkode: 29ce7...50d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laget meg profil bare for å gi det en liten sjanse. Har bare et bilde. Så jo gjennom noe, men herregud så kjedelig. Ble liksom bare et tidsfordriv hvor jeg tenkte "nei,nei og nei" sveipet venstre på nesten alle. Kunne stoppe opp og tenke "han var jo søt, kjekk" men ikke en jeg kunne se for meg som kjæreste. Jeg vil gå for den virkelige verden. 

Anonymkode: d8f6a...6b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...