Gå til innhold

Spinkel og guttete fysikk og utseende- noen jenter som liker det


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid vært tynn; ikke syltynn men normalvektig. Jeg prøver å bygge litt muskler, men klarer det ikke helt. Det går an å se at jeg har tendenser til brystmuskler, men magen buler litt ut. Beina mine er nok normale, men jeg har veldig spinkle armer.

Og jeg har generelt lite hår på kroppen. Jeg har tilnærmet null skjeggvekst, og jeg har ikke synlige hår på brystet eller har mye hår på bein og armer.

Jeg er over 30, men føler meg så guttete. Det eneste positive er at jeg kan tas for å være i starten av 20-åra. Veldig mange har bemerket at jeg ser yngre ut.

Men jeg tenker også at det kan være en dealbreaker. Jeg føler jevnaldrende damer ser mye mer voksne ut enn meg, og føler meg litt underlegen på en måte. Yngre jenter vil sikkert se på det som en dealbreaker når de hører alderen min. Så jeg føler ikke jeg kan få innpass hos noen, i grunnen.

Men er det noen som liker spinkle gutter uten hårvekst?

Jeg har fått inntrykk av at jenter/damer flest ønsker maskuline menn, med muskler og hårvekst/skjeggvekst. Jeg føler at jeg "faller igjennom":icon_frown:

Anonymkode: b3f13...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange damer som ikke bryr seg veldig om utseende til mannen. 

Anonymkode: a42b9...976

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som faller hardest gjennom er usikre menn

Start å løfte så vil selvtilliten din øke

Damer lukter selvdisiplin og selvtillit lang vei. De vil ha en klippe.

Anonymkode: 0e606...b4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sikler på klatrekropper. De er lette og seige. Du burde begynne med klatring. Høres ut som du har kroppen for dette. 

Anonymkode: 920b9...ef1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har alltid vært tynn; ikke syltynn men normalvektig. Jeg prøver å bygge litt muskler, men klarer det ikke helt. Det går an å se at jeg har tendenser til brystmuskler, men magen buler litt ut. Beina mine er nok normale, men jeg har veldig spinkle armer.

Og jeg har generelt lite hår på kroppen. Jeg har tilnærmet null skjeggvekst, og jeg har ikke synlige hår på brystet eller har mye hår på bein og armer.

Jeg er over 30, men føler meg så guttete. Det eneste positive er at jeg kan tas for å være i starten av 20-åra. Veldig mange har bemerket at jeg ser yngre ut.

Men jeg tenker også at det kan være en dealbreaker. Jeg føler jevnaldrende damer ser mye mer voksne ut enn meg, og føler meg litt underlegen på en måte. Yngre jenter vil sikkert se på det som en dealbreaker når de hører alderen min. Så jeg føler ikke jeg kan få innpass hos noen, i grunnen.

Men er det noen som liker spinkle gutter uten hårvekst?

Jeg har fått inntrykk av at jenter/damer flest ønsker maskuline menn, med muskler og hårvekst/skjeggvekst. Jeg føler at jeg "faller igjennom":icon_frown:

Anonymkode: b3f13...7e8

Nå er jeg nok ganske motsatt av deg men de fleste damer liker bedre syltynne og spinkle gutter (metroseksuelle varianten) enn det motsatte ...men så lenge du er komfortabel med det selv så er det jo helt OK. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Xcase33 skrev:

Nå er jeg nok ganske motsatt av deg men de fleste damer liker bedre syltynne og spinkle gutter (metroseksuelle varianten) enn det motsatte ...men så lenge du er komfortabel med det selv så er det jo helt OK. 

 

Haha! Hvordan kan du påstå det ? 

De fleste damer ønsker maskuline trekk. 

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange damer som ikke bryr seg veldig om utseende til mannen. 

Anonymkode: a42b9...976

Det stemmer jo ikke. Når damene blir eldre og vokser seg ut fra fjortissbobla i tjueårene så ønsker de en mann som ser ut som en mann. 

Anonymkode: 85f1a...4ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange damer som ikke bryr seg veldig om utseende til mannen. 

Anonymkode: a42b9...976

men disse damene bryr seg som oftest ikke om sitt eget utseende heller. så man fårt alltid noen som er på samme nivå som en :P

Anonymkode: b4fa3...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De slanke mennene har jo vært "på moten" i 15-20 år, egentlig. Tror ikke du skal bekymre deg for det. Du finner ei som passer for deg.

Anonymkode: 9d786...8a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Haha! Hvordan kan du påstå det ? 

De fleste damer ønsker maskuline trekk. 

Det stemmer jo ikke. Når damene blir eldre og vokser seg ut fra fjortissbobla i tjueårene så ønsker de en mann som ser ut som en mann. 

Anonymkode: 85f1a...4ae

Nei egentlig ikke ...har vært alle deler selv. Spinkel ...normal og det andre veien.  De fleste foretrekker spinkel \ normal. Ihvertfall de Norske\nordiske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

men disse damene bryr seg som oftest ikke om sitt eget utseende heller. så man fårt alltid noen som er på samme nivå som en :P

Anonymkode: b4fa3...771

Meg du siterte.  Sikkert noe i det du sier, men god del jenter som bryr seg om sitt eget utseende samtidig som de ikke er spesielt nøye på kjærestens utseende. 

Anonymkode: a42b9...976

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalvektig er helt fint, litt sol på kroppen kan gjøre underverker. Hår på brystet er uansett major turnoff, høres ikke noe galt ut med deg i mine ører :)

Anonymkode: 771bf...1e3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker slike slanke/smale modellguttekropper uten hår. :hjerter: Liker også at de vakre/ansiktspene og androgyne i tilegg! Mmm. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...