Gå til innhold

Hvordan gjøre det slutt med en yngre mann som er sykt interessert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har snakket sammen i 2 uker (han tok initiativ til kontakt via fb) . Jeg er 26 år, han er 23. Dette er FØRSTE gang jeg snakker med en yngre mann. Jeg er alltid tiltrukket eldre menn. Men tenkte å gi han en bitteliten sjanse i begynnelsen for å bli kjent med personligheten hans da han var overraskende moden for alderen på en del områder. Men uansett hvor lenge jeg snakker med han, for hvert minutt som går, klarer jeg ikke å føre samtalen uten at jeg har alderen i bakhodet. Jeg bare klarer ikke dette. Og før du kommer og argumenterer imot, la være å gjøre det spesielt om du selv er sammen med en eldre mann. ;)

Jeg synes han gikk vel for fort, etter å ha snakket sammen de første tre dagene, var det nok for han til å tro at nå er vi kjærester. Det er jo ikke helt sånn det funker. Og han krever at vi må snakke sammen HVER dag og ringes HVER dag. Altså deeet.... behøver ikke være HVER dag :) Men jeg vet med meg selv at hadde dette vært en eldre mann så hadde jeg elsket å snakke med han hver dag..  så hmm.. 

Jeg har sykt dårlig samvittighet fordi jeg vet ikke hvordan jeg kan klare å avslutte dette... han er så investert i det vi har, han legger merke til så mange detaljer om info osv om meg, han spør såå mange spørsmål, personlige og ikke-personlige for å bli kjent med hvem jeg er.. Og han maser om å møtes..... 

 

Men vi har altså ikke enda møtt hverandre face to face. 

 

Hjelp.. 

Anonymkode: 13973...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...