Gå til innhold

Sikker på man kan finne en bra partner på appene, men kan man virkelig finne ordentlig kjærlighet med forelskelse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har opplevd gjensidig forelskelse på happn eller tinder? Vet det fint går an å finne en det fungerer med, men for min del vil jeg ikke ha familie med en jeg ikke er skikkelig forelsket i og som er forelsket i meg også. Synes at det må være utganspunktet.Har avslått et par bra menn fordi jeg kunne merke at jeg bare var der for å fylle et tomrom. De ville ikke være alene og ønsket barn/dame mer enn meg, og følte meg bare som det første og beste som dukket opp. Grunnen var måten de så på meg på og målene de hadde med datingen samt kriteriene jeg " oppfylte" . Jeg kunne merke at det ikke var forelskelse den ene eller andre veien. Er det slik par blir til via appene? 

Anonymkode: e7d92...7ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Møtte min nåværende samboer på tinder. Vi har vært sammen i 2 år :) så det er mulig.

Anonymkode: 9b0fe...168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Møtte min nåværende samboer på tinder. Vi har vært sammen i 2 år :) så det er mulig.

Anonymkode: 9b0fe...168

Og dere var skikkelig forelsket da det startet?

Anonymkode: e7d92...7ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og dere var skikkelig forelsket da det startet?

Anonymkode: e7d92...7ec

Forelsket og forelsket, men første daten klikket vi veldig, satt på restauranten til det stengte fordi vi hadde så mye å prate om. Interessene klikket også. Men tror det skal mange tilfeldigheter til for at sånt skal skje da :)

Anonymkode: 9b0fe...168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart man kan. Hvorfor ikke? Ja det er mange useriøse som bruker app og nettdating, men det er jo også mange useriøse ute i gata og på byen og ellers i samfunnet. Apper er en flott måte å bli kjent med folk man ellers ikke ville ha møtt, og supert om man ikke har interesse av å dra ut på byen og slike ting. Jeg møtte min kjæreste via tinder og vi forlovet oss i sommer etter 3 år som samboere. Kjenner også til flere i kretsen min som har møtt partneren sin på tinder og både fått barn og er gift. 

Anonymkode: f6295...5ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og dere var skikkelig forelsket da det startet?

Anonymkode: e7d92...7ec

Tror det skal godt gjøres å være skikkelig forelsket i starten, uansett hvordan man treffes. 

Kan også forstå deg Ts, jeg har også opplevd å føle at jeg bare skulle fylle et tomrom. Det ble feil for meg, og jeg avsluttet det ganske kjapt. Det er mange som treffes via disse app'ene, og jeg tror det er like normalt, om ikke mer, som å treffes på andre måter. Jeg personlig synes det var bedre før tinder osv kom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i alle fall i ferd med å bli virkelig forelsket i min siste Tinderdate, og har da virkelig inntrykk av at det er gjensidig.:fnise: Om det vil vare og bli til dyp kjærlighet kan bare tiden vise. Men det klikket fra første stund, og jo mer vi er sammen, jo mer interessert blir vi i å bli enda bedre kjent med hverandre.:hjerte: Blir positivt overrasket gang etter gang. Kan knapt huske at jeg har følt noe lignende noen gang.

Tinder og lignende er jo ganske enkelt en måte å finne og komme i kontakt med single på. Tror det har svært lite å si på hva det kan bli ut av ting om man møtes via en app eller irl. Poenget er at man møtes, og så klaffer det eller ikke. Men siden man gjerne har en del "bomtreff" før det klaffer, så kan det føles litt håpløst.

Anonymkode: 9b9e1...d1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er i alle fall i ferd med å bli virkelig forelsket i min siste Tinderdate, og har da virkelig inntrykk av at det er gjensidig.:fnise: Om det vil vare og bli til dyp kjærlighet kan bare tiden vise. Men det klikket fra første stund, og jo mer vi er sammen, jo mer interessert blir vi i å bli enda bedre kjent med hverandre.:hjerte: Blir positivt overrasket gang etter gang. Kan knapt huske at jeg har følt noe lignende noen gang.

Tinder og lignende er jo ganske enkelt en måte å finne og komme i kontakt med single på. Tror det har svært lite å si på hva det kan bli ut av ting om man møtes via en app eller irl. Poenget er at man møtes, og så klaffer det eller ikke. Men siden man gjerne har en del "bomtreff" før det klaffer, så kan det føles litt håpløst.

Anonymkode: 9b9e1...d1a

kan legge til at det er 3 uker siden vi møttes for første gang, og vi har møttes rundt 8-9 ganger, da både korte og lange dater. Selv om interessen har vært sterk fra første stund, er det først nå jeg virkelig tør slippe følelsene løs og kjenne på hva denne mannen gjør med meg.:hjerte: Jeg tror ikke på forelskelse ved første blikk. Men interesse og tiltrekning kan man helt klart ha fra første blikk.

Anonymkode: 9b9e1...d1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...