Gå til innhold

Følte meg mer attraktiv som singel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, noen som føler seg mindre bra i forhold? Når jeg var singel så var jeg jo kanskje litt mer flørtete og åpen mot det motsatte kjønn som dermed ga mer komplimenter. Jeg har aldri vært typen som drar ut på byen eller bare flørter for å flørte eller ons, men et par kaffedates, litt løse relasjoner med 2-3 dates og spenning har det jo vært. Kjenner at forholdet går skikkelig utover selvtilliten... noen som har det likt? 

Prøver å pynte meg for forloveden og flørte med han, men altså det er finere på en spesiell og mer verdifull måte, men ikke det samme.. og litt sånn teit føler jeg å våkne sent og daffe sammen i joggebuksa for å bruke 2 timer på badet for å spise taco sammen på en lørdag..ofte dusjer vi jo sammen også så blir liksom litt sånn ork p pynte seg når han allerede har sett meg som en våt katt en time tidligere 🙈

Anonymkode: d9e3f...06f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Så tviler litt på om jeg er  i riktig forhold selvom jeg elsker han 

Anonymkode: cc0e6...663

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det omvendt. I forhold så hadde jeg det greit, og jeg visste at han synes at jeg var fin. 

Som singel kommer mange tanker om at jeg kanskje er stygg, for gammel, for dvask, for kjedelig osv. Vet jo at det er mange andre kvinner som er penere, mer interessante enn meg og generelt bedre enn meg så da blir jeg mer usikker. 

Ikke er jeg særlig flink til å flørte heller. 

Anonymkode: d2bed...7b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...