AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #101 Skrevet 22. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan også kjenne det rører seg der inne med en finger i vaginaen, men er ikke mulig å klemme rundt en finger, musklene er for langt fra hverandre, tar jeg to fingre inn strammer det i åpningen rundt dem (jeg har små fingre), men det er dessverre mere romslig oppi der. Nå er det 5 år siden jeg hadde sex sist og kommer nok aldri til å ha det mere heller:( Han jeg lå med den gangen kom alltid, ganske kjapt også, men mye av problemet ligger i selvfølelsen. Se for dere en ballong-trang i åpningen, men romslig inni. Jeg har opplevd å være forelsket, men måtte "legge" det vekk grunnet selvfølelsen ift underlivet:( Anonymkode: d874e...695 Så rart! De to jeg har ligget med har også kommet ganske kjapt. Kanskje det ikke er så ille allikevel da? Hvordan har du blitt trang i åpning og vid inni? Anonymkode: 373bf...856
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #102 Skrevet 22. oktober 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så rart! De to jeg har ligget med har også kommet ganske kjapt. Kanskje det ikke er så ille allikevel da? Hvordan har du blitt trang i åpning og vid inni? Anonymkode: 373bf...856 Fødsel:( Vet ikke altså hvor ille det er, men kjennes ganske ille ut om når jeg kjenner etter med en finger:( Du da? Anonymkode: d874e...695
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #103 Skrevet 22. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så rart! De to jeg har ligget med har også kommet ganske kjapt. Kanskje det ikke er så ille allikevel da? Hvordan har du blitt trang i åpning og vid inni? Anonymkode: 373bf...856 Er fordi tenningen sitter i hodet og ikke mellom bena. For mange menn er tanken på å være inni ei jente opphissende nok til at de får orgasme uansett om de får lite friksjon. Anonymkode: e594a...213 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #104 Skrevet 22. oktober 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Fødsel:( Vet ikke altså hvor ille det er, men kjennes ganske ille ut om når jeg kjenner etter med en finger:( Du da? Anonymkode: d874e...695 Pussig. Jeg er motsatt etter to fødsler. Videre i åpningen, men trangere innover.. har sterke muskler da.. Mannen kommer veldig fort. Anonymkode: ad950...e31
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå