Gå til innhold

Til dere menn, ang damer som er vide.

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan også kjenne det rører seg der inne med en finger i vaginaen, men er ikke mulig å klemme rundt en finger, musklene er for langt fra hverandre, tar jeg to fingre inn strammer det i åpningen rundt dem (jeg har små fingre), men det er dessverre mere romslig oppi der. Nå er det 5 år siden jeg hadde sex sist og kommer nok aldri til å ha det mere heller:( Han jeg lå med den gangen kom alltid, ganske kjapt også, men mye av problemet ligger i selvfølelsen. Se for dere en ballong-trang i åpningen, men romslig inni. Jeg har opplevd å være forelsket, men måtte "legge" det vekk grunnet selvfølelsen ift underlivet:(

Anonymkode: d874e...695

Så rart! De to jeg har ligget med har også kommet ganske kjapt. Kanskje det ikke er så ille allikevel da? :fnise: Hvordan har du blitt trang i åpning og vid inni?

Anonymkode: 373bf...856

Videoannonse
Annonse
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så rart! De to jeg har ligget med har også kommet ganske kjapt. Kanskje det ikke er så ille allikevel da? :fnise: Hvordan har du blitt trang i åpning og vid inni?

Fødsel:( Vet ikke altså hvor ille det er, men kjennes ganske ille ut om når jeg kjenner etter med en finger:(  Du da?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er fordi tenningen sitter i hodet og ikke mellom bena.:) For mange menn er tanken på å være inni ei jente opphissende nok til at de får orgasme uansett om de får lite friksjon.

Anonymkode: e594a...213

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fødsel:( Vet ikke altså hvor ille det er, men kjennes ganske ille ut om når jeg kjenner etter med en finger:(  Du da?

Pussig. Jeg er motsatt etter to fødsler. Videre i åpningen, men trangere innover.. har sterke muskler da.. Mannen kommer veldig fort. 

Anonymkode: ad950...e31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...