Gå til innhold

Til dere menn, ang damer som er vide.

Fremhevede innlegg

Skrevet
45 minutter siden, heipådegsann skrev:

Nei. Det er ikke pga slappe vaginaer det blir sydd. Det blir sydd fordi man har sår og hud og fettvev har revnet og fått kutt, av og til blir også muskler slitt i stykker. Dette tror jeg svært sjeldent kvinner opplever selv om de har sex med en mann med stor penis. Så akkurat det blir litt fjærnt å sammenligne.

Er egentlig uansett hvordan du vrir og vender på det fjernt å sammenligne en stor penis med et barn som har en hodeomkrets på 50cm+-. Mulig peniser på den størrelsen finnes, men jeg er ikke så sikker på det.

Er ikke ca 35 cm hodeomkrets normalt ved fødsel?

Uansett er dette laaangt over omkretsen på en penis. 

Personlig har jeg hatt sex med en kvinne hvor jeg opplevde lite stimuli av min penis. I tillegg til at hun var vid ble hun også svært våt. Det var veldig opphissende at hun ble så våt at det bokstavelig talt rant av henne, men som sagt, lite stimulering. Til info er min penis ganske stor.

Har også hatt sex med kvinner som får smerter hvis de blir bunnet. Er nok mange kvinner som opplever dette som smertefullt. Hun ene mente at hennes vagina ville tilpasse seg ved å strekke seg over tid, men det skjedde ikke. Måtte alltid være forsiktig. Ingen varig endring der, altså.

Bra kona liker å bli bunnet ;).

Anonymkode: 0a298...169

Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Normale menn merker ikke forskjell. Etter fødsel er vagina tilbake i normal strl etter noen uker. En penis kan ikke gjøre i nærhete av slik skade. Dermed merker man ikke om hun har hatt mye sex med mange, eller ikke. Vagina er elastisk og tilpasser seg. Det gjør derimot ikke peniser, så de med små peniser er mer ubrukelige enn kvinner med "vide" vaginaer, hvis du ser slikt på det.

Anonymkode: 01181...584

Ble dette plutselig en konkurranse for deg, slik at du måtte bruke ordet ubrukelig? I Kama Sutra sidestilles problemstillingene liten penis og vid vagina. Så det vil selvsagt være like "ubrukelig" om man opplever størrelsesforskjell.

• Liker 3
Skrevet
22 minutter siden, Anonymus Notarius skrev:

Vagina er ikke som en strikk, mer som et trekkspill. Man kan ikke vide seg ut permanent ved hverken fingre eller peniser. 

Grunnen til at man må sys etter fødsel (dersom man må det) er at selv skjedeåpningen er revnet, enten forover mot urinrøret eller bakover mot endetarmen. At vagina blir slapp etter fødsel er ikke noe som kan fikses med sying, det fikser seg til dels av seg selv, og resten kan man hjelpe til ved å trene bekkenbunnen med knipeøvelser. 

Folk går nok litt forbi hverandre i denne diskusjonen. De som mener man blir vide mener nok ikke at man blir permanent vide, men sammenligningen med en munn som lukker seg er nok likevel ikke helt i tråd med det mange erfarer. Mange kvinner har opplevd at det kjennes lite når man går i et forhold fra en med stor utstyr til en med mindre f.eks., men at det over tid oppleves like stort og til og med større fordi skjeden tilpasser seg (og en penisen som en mindre men med en annen form kan treffe andre punkter).

Altså synes det som en skjede delvis tilpasser seg en penis "semi-permanent", men at det over tid tilpasser seg. Da jeg ikke hadde hatt sex med kjæresten på en måned var det f.eks. behov for ekstra oppvarming og litt småvondt i starten, så selv om den trekker seg tilbake så tar det nok litt mer tid, avhengig av hvor mye "jobb" skjeden har for å komme seg på plass.

Anonymkode: 12757...2e6

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk går nok litt forbi hverandre i denne diskusjonen. De som mener man blir vide mener nok ikke at man blir permanent vide, men sammenligningen med en munn som lukker seg er nok likevel ikke helt i tråd med det mange erfarer. Mange kvinner har opplevd at det kjennes lite når man går i et forhold fra en med stor utstyr til en med mindre f.eks., men at det over tid oppleves like stort og til og med større fordi skjeden tilpasser seg (og en penisen som en mindre men med en annen form kan treffe andre punkter).

Altså synes det som en skjede delvis tilpasser seg en penis "semi-permanent", men at det over tid tilpasser seg. Da jeg ikke hadde hatt sex med kjæresten på en måned var det f.eks. behov for ekstra oppvarming og litt småvondt i starten, så selv om den trekker seg tilbake så tar det nok litt mer tid, avhengig av hvor mye "jobb" skjeden har for å komme seg på plass.

Anonymkode: 12757...2e6

Dette. Dersom partner kommer rett fra å være vant til en stor, til meg, tar det litt tid før det tilpasser seg. Både fysisk og mentalt. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ok de som føder syes på grunn av skader. Men hvis det bare revner lar de det gro igjen uten sying, og kan man evt revne til endetarmen ? Bare lurer for det høres fælt ut å føde....

Anonymkode: 21695...dc4

Man blir sydd,

med varierende resultat! Jeg har revnet helt bak til rompa og sydd sammen igjen! Problemet var at også musklene revnet fra hverandre og de ble ikke sydd sammen igjen, de sydde kun slimhinne og hud:( så hr måttet operere i etterkant for å rette opp skadene! Har også revnet i musklene inni skjeden ( helvetes vondt etter fødsel) , dette ble sydd og de har også klippet med ved en annen fødsel for å unngå revning. Så ja, man kan revne;p

Anonymkode: d874e...695

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke ca 35 cm hodeomkrets normalt ved fødsel?

Uansett er dette laaangt over omkretsen på en penis. 

Personlig har jeg hatt sex med en kvinne hvor jeg opplevde lite stimuli av min penis. I tillegg til at hun var vid ble hun også svært våt. Det var veldig opphissende at hun ble så våt at det bokstavelig talt rant av henne, men som sagt, lite stimulering. Til info er min penis ganske stor.

Har også hatt sex med kvinner som får smerter hvis de blir bunnet. Er nok mange kvinner som opplever dette som smertefullt. Hun ene mente at hennes vagina ville tilpasse seg ved å strekke seg over tid, men det skjedde ikke. Måtte alltid være forsiktig. Ingen varig endring der, altså.

Bra kona liker å bli bunnet ;).

Anonymkode: 0a298...169

Haha, jeg hadde for meg at sønnen min hadde en hodeomkrets på 52cm når han ble født.. Men kom nå pa at det var lengden på hele han :fnise: Da er nok noen å 30cm mer korrekt ja, my bad. Men poenget mitt står jeg ved da :tongue:

Vi er jo født forskjellige, så noen vil naturlig være videre enn andre. Du får ta det som et kompliment at du gjorde henne så våt. Er selv en av de som synes bunning er vondt. Altså den skal gjerne fylle meg opp og småstange litt innimellom. Men stanging for vært jokk klarer jeg ikke.

Skrevet
1 time siden, Aalo skrev:

Ermm? Selvsagt merker man forskjell på en trang vagina vs slik vaginaer flest er etter en fødsel om man ikke er et unikum på knipeøvelser. Og forskjellen er markant.

Tror ikke du har hatt sex med så mange. Det er de som har født 3++ barn som blir vide av fødsel, eller "flest etter en fødsel om man ikke er unikum på knipeøvelser" . Grunnen til at man blir vid etter mange fødsler er fordi musklaturen i vagina rett og slett revner etter så mange fødsler. En vagina der musklaturen ikke er revet i stykker(slik magemusklene også kan revne i to) vil ikke være noe slappere av hverken fødsel eller mye sex

Anonymkode: 5e136...3ee

• Liker 3
Skrevet

Gjennomsnitts Ola er utstyrt med 14,7 cm jamfør norsk studie. At hu Kari vil ha mer er vel resultat av at hu, før han Ola, traff en del 1%ere, velutstyrte nordmenn, som hang rundt det lokale vannhull. At han Ola nå er hanrei på heltid og hu Kari er en del av samtiden gjør at selv under samleie føler han seg ensom uten nærheten han trodde det sku bli. Eneste han hører ver ekko av baller som segne klasker mot den deigen hu Kari sitter på. Tjohei.

Anonymkode: 9c469...f9d

• Liker 1
Skrevet

Det med at kvinnen liksom blir trang igjen, og at musa er så elastisk og sånt er bare piss

Damer som er late og ikek kniper/trener forblir løse. Sitter mye på ræva og ikke bruker musklene? Vid som faen

Puler mye rundt? Trolig vid nedentil, for de mennene som forsyner damer med pikk, er ofte velutstyrte.

Og så har man hele greia med dildoer som er alt for store.

Jeg kjøper den greia om at dama liksom blir trang, like mye som at jeg kjøper at damer liker en snill, god mann

Anonymkode: 04fa2...0f1

• Liker 1
Skrevet

Hahahaha herregud se på alle bedrevitende mennene på kg som aldri får fitte later de jaggu meg til å kunne mye om dem! latterlig! 

• Liker 4
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

å være billig er jo noe som er kjent for folk som har mye sex med forskjellige mennesker. du dummet deg med å si at " JA SÅ JEG ER BILLIG OGSÅ DA ????? SIDEN JEG HAR SEX MED KJÆRESTEN MIN ?????

du dummet deg. du skjønner at det ikke gjelder folk i parforhold. likevell gikk du der:edie:

Anonymkode: 47df2...6d7

Ja åkei, så dersom man har sporadiske one night stands med forskjellige menn med stor penis så vider skjeden seg ut, men hvis man har jevnlig sex med en kjæreste med stor penis så gjør den ikke det siden de fysiske reglene om at vagina strekker seg ut over tid ikke gjelder i parforhold.

Jeg lærer stadig nye og spennende ting om kvinnens anatomi fra menn på KG.

Opplys oss gjerne litt mer her. Hvordan vet vaginaen når den er i et parforhold, er det når penis holder livmoren i hånden på et offentlig sted eller er det først når den tar henne med på familieselskap hos tante testikkel?

• Liker 5
Gjest Axl Rose
Skrevet

Både trange og vide gir meg nytelse. Kjennes like deilig ut begge deler. 

Skrevet

Om det ikke er noe forskjell på ei fitte og stå foran en veitunnel med kuken ute og jukke så kan du nok stadfeste at fitta er ganske vid. 

Anonymkode: 5484f...755

Skrevet (endret)
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke du har hatt sex med så mange. Det er de som har født 3++ barn som blir vide av fødsel, eller "flest etter en fødsel om man ikke er unikum på knipeøvelser" . Grunnen til at man blir vid etter mange fødsler er fordi musklaturen i vagina rett og slett revner etter så mange fødsler. En vagina der musklaturen ikke er revet i stykker(slik magemusklene også kan revne i to) vil ikke være noe slappere av hverken fødsel eller mye sex

Haha, DET må du gjerne tro 😉 Alle gravide blir anbefalt å gjøre knipeøvelser etter fødsel, av gode grunner. Sier IKKE at de nødvendigvis blir vide som låvedører, men at de ikke trekker seg helt tilbake uten at det blir lagt ned en innsats. 

Endret av Aalo
Skrevet

For de aller fleste er hvor vid/trang du er genetisk. Men har også vært i lange forhold der jeg dama føltes trang ut i starten av forholdet, for så å føles gradvis videre ut. Dette hadde nok mest sammenheng med at de var sløv med å knipe under sex og ikke gjorde knipeøvelser. Spessielt ene var forskjellen stor. Hun føltes veldig trang ut ca første året, men så ble hun gradvis videre. Kan ha noe med at hun hadde et par dildoer i størrelse xl, og kjentes ut som et hulrom nesten og lite friksjon å ha pikken etter hun hadde brukt dildoene. Tror kanskje mye av dette kunne vært unngått hvis hun var flink å knipe under sex og ta jevnlige knipeøvelser. Sier seg selv hvis man strekker ut vaginaen og man aldri trener musklene, så vil det etter hvert bli slappere. Er mange måter å ha sex på, så man er jo ikke avhengi av at musa er trang for å ha god sex hvis man har god kommunikasjon. Men kan bli for trangt også, så går litt begge veier. 

Anonymkode: e594a...213

• Liker 4
Skrevet
51 minutter siden, Aalo skrev:

Haha, DET må du gjerne tro 😉 Alle gravide blir anbefalt å gjøre knipeøvelser etter fødsel, av gode grunner. Sier IKKE at de nødvendigvis blir vide som låvedører, men at de ikke trekker seg helt tilbake uten at det blir lagt ned en innsats. 

Uhm, ja, det er for å unngå urinlekasjer, det er PC musklen man bruker, den som holder igjen urinstrålen og urinlekasjer er ganske utbredt i sent svangerskap og etter fødsel. Jo vaginaer trekker seg helt tilbake uten "innsats" av å føde 1 eller 2 barn. 

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Uhm, ja, det er for å unngå urinlekasjer, det er PC musklen man bruker, den som holder igjen urinstrålen og urinlekasjer er ganske utbredt i sent svangerskap og etter fødsel. Jo vaginaer trekker seg helt tilbake uten "innsats" av å føde 1 eller 2 barn. 

Dette er feil. Noen trekker seg tilbake ja, mens andre blir veldig forandret der nede. Dette er veldig individuelt, så er ikke noen fasit egentlig.

Anonymkode: e594a...213

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Normale menn merker ikke forskjell. Etter fødsel er vagina tilbake i normal strl etter noen uker. En penis kan ikke gjøre i nærhete av slik skade. Dermed merker man ikke om hun har hatt mye sex med mange, eller ikke. Vagina er elastisk og tilpasser seg. Det gjør derimot ikke peniser, så de med små peniser er mer ubrukelige enn kvinner med "vide" vaginaer, hvis du ser slikt på det.

Anonymkode: 01181...584

hahah en kvinne som skal fortelle menn at vid mus har ingenting å si. selvfølgelig har det . som jeg sa tidligere i denne tråden. min første kjæreste hadde vid mus og jeg fikk aldri orgasme ved vanlig samleie. har du bøttefitte så sliter du. da håper jeg du er god til å suge. heldigvis var exen min det

Anonymkode: 47df2...6d7

Skrevet
2 timer siden, Cuntzilla skrev:

Ja åkei, så dersom man har sporadiske one night stands med forskjellige menn med stor penis så vider skjeden seg ut, men hvis man har jevnlig sex med en kjæreste med stor penis så gjør den ikke det siden de fysiske reglene om at vagina strekker seg ut over tid ikke gjelder i parforhold.

Jeg lærer stadig nye og spennende ting om kvinnens anatomi fra menn på KG.

Opplys oss gjerne litt mer her. Hvordan vet vaginaen når den er i et parforhold, er det når penis holder livmoren i hånden på et offentlig sted eller er det først når den tar henne med på familieselskap hos tante ?

Tror ikke den skjønner noe før forholdet offentliggjøres på facebook.

Anonymkode: 78c70...2c1

• Liker 6
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok de som føder syes på grunn av skader. Men hvis det bare revner lar de det gro igjen uten sying, og kan man evt revne til endetarmen ? Bare lurer for det høres fælt ut å føde....

Anonymkode: 21695...dc4

Ja, man kan revne hele veien.

Det er derfor de fleste sykehus bruker Finskegrepet(som skal hindre at barnets hode kommer for raskt ut uten at skjeden er tøyet nok) - og klipper.

Jeg ble klippet, og selvsagt sydd etterpå. Jeg vet ikke hvordan de klipper eller, men jeg ble klippet inn mot låret(altså ikke så langt, men den vinkelen) - ikke mot mellomkjøtt/bakenden. Og da revnet jeg jo heller ikke noe ekstra.

Forøvrig plager det meg igrunnen ikke noe at jeg eventuelt er litt videre etter fødsel, jeg er såpass egoistisk at jeg ikke har som mål å være trangest mulig så en mann skal få orgasme raskt :P 

Og for de som tror kkvinnene selv ikke merker noe om de blir mye videre; jo - det merker de. Og det merkes på nytelse. De første gangene etter fødsel var det rart på flere måter, også fordi det faktisk ikke hadde rukket å trekke seg sammen helt. Så jeg merket iallefall at noe var annerledes, men det gikk seg til uten særlig kniping. 

Anonymkode: 3d1cc...340

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...