Gjest Anonymus Notarius Skrevet 16. oktober 2017 #21 Skrevet 16. oktober 2017 Her var det mange med lite kunnskap om kvinnelig anatomi. Kvinner blir ikke vide av å ha mye sex, av å ha sex med mange menn eller av å ha sex med menn med store peniser. Vagina er superelastisk og kan tøyes mye ut, uten at den blir større av det. Blir som eksemplet over med munnen - man kan gape høyt opp uten at munnen blir større av det. Hvor vid eller trang vagina er kommer hovedsakelig an på kvinnens alder og om hun har født barn. Det er vanlig å bli videre etter fødsel, men det kan trenes opp igjen med knipeøvelser. Og selvsagt er noen trangere og noen videre enn andre fra naturens side, akkurat slik noen menn har større penis enn andre. Men man får altså ikke videre vagina av å ha mye sex, akkurat som penis ikke krymper av å ha sex med kvinner med trang vagina.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #22 Skrevet 16. oktober 2017 2 minutter siden, Aalo skrev: Vil like å se forskning på at over gjennomsnittet store peniser utvider vagina i så stor grad at den ikke trekker seg tilbake rimelig umiddelbart. Såååå tjukk er ikke en tjukk penis. "The vagina is an incredibly elastic organ that is designed to accommodate different sizes and return to its baseline shape afterwards. The vagina is a potential space, meaning that it can grow in size to accommodate a penis or a baby, then contract afterwards. No matter how much sex a woman has, her vagina will not permanently change in size, it will over time go back to its original size" sjappt søk på nettet. Anonymkode: 47df2...6d7 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #23 Skrevet 16. oktober 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: ikke dum deg Anonymkode: 47df2...6d7 Er jo du som dummer deg ut når du sier at mye sex er synonymt med å være billig. Anonymkode: 5e136...3ee 4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #24 Skrevet 16. oktober 2017 2 minutter siden, Anonymus Notarius skrev: Her var det mange med lite kunnskap om kvinnelig anatomi. Kvinner blir ikke vide av å ha mye sex, av å ha sex med mange menn eller av å ha sex med menn med store peniser. Vagina er superelastisk og kan tøyes mye ut, uten at den blir større av det. Blir som eksemplet over med munnen - man kan gape høyt opp uten at munnen blir større av det. Hvor vid eller trang vagina er kommer hovedsakelig an på kvinnens alder og om hun har født barn. Det er vanlig å bli videre etter fødsel, men det kan trenes opp igjen med knipeøvelser. Og selvsagt er noen trangere og noen videre enn andre fra naturens side, akkurat slik noen menn har større penis enn andre. Men man får altså ikke videre vagina av å ha mye sex, akkurat som penis ikke krymper av å ha sex med kvinner med trang vagina. kan ikke sammenligne munnen med fitta. du har rett i at noen har vid og trang fra naturens side. men mye sex med større peniser vil over tid utvide vagina, ikke permanent, men for en stund. så vil den gå tilbake til sin orginale størrelse senere Anonymkode: 47df2...6d7 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #25 Skrevet 16. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er jo du som dummer deg ut når du sier at mye sex er synonymt med å være billig. Anonymkode: 5e136...3ee å være billig er jo noe som er kjent for folk som har mye sex med forskjellige mennesker. du dummet deg med å si at " JA SÅ JEG ER BILLIG OGSÅ DA ????? SIDEN JEG HAR SEX MED KJÆRESTEN MIN ????? du dummet deg. du skjønner at det ikke gjelder folk i parforhold. likevell gikk du der Anonymkode: 47df2...6d7 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #26 Skrevet 16. oktober 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: min første kjæreste var vid, hun hadde pult en haug av menn med større penis før meg så jeg kjente veldig lite. jeg fikk aldri orgasme av samleie med henne. så det vi gjore var at vi hadde sex. så etter hun hadde kommt så sugde hun meg resten. det funket. hun begynte etterhvert med noen knipeøvelser hun hadde sett på internett. da ble sexen gradvis bedre og jeg kunne få orgasme ved vanlig sammleie. har heldigvis ikke møt på noen andre kvinner som var vid etter henne Anonymkode: 47df2...6d7 Æsj. En haug av menn... Anonymkode: bf5da...59e 3
heipådegsann Skrevet 16. oktober 2017 #27 Skrevet 16. oktober 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: så er det ikke mange menn som har stor penis da. så kvinnen må mest sannsynelig gjennom veldig mange menn før man kommer til han med stor penis og derfor mest sannsynelig har ligget endel rundt Anonymkode: 47df2...6d7 Spørs på hva man definerer som stor penis. Skal man gå ut ifra at størrelsen på penisen du har hatt sex med bestemmer hvor vid skjeden til kvinnen er etterpå vil det jo si at alle som har hatt sex med noen over gjennomsnittet vil kjennes vid ut for de under gjennomsnittet - og det er vel ca like mange som har penis over gjennomsnittet som det er som har penis under gjennomsnittet vil jeg tro.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #28 Skrevet 16. oktober 2017 Akkurat nå, heipådegsann skrev: Spørs på hva man definerer som stor penis. Skal man gå ut ifra at størrelsen på penisen du har hatt sex med bestemmer hvor vid skjeden til kvinnen er etterpå vil det jo si at alle som har hatt sex med noen over gjennomsnittet vil kjennes vid ut for de under gjennomsnittet - og det er vel ca like mange som har penis over gjennomsnittet som det er som har penis under gjennomsnittet vil jeg tro. stor penis er 18 cm og oppover Anonymkode: 47df2...6d7
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #29 Skrevet 16. oktober 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Æsj. En haug av menn... Anonymkode: bf5da...59e jeg har ikke snakket med henne på 7 år . dette var vell da hun var 18 og hadde en billig tøs periode noe jeg tror alle kvinner har vertfall en gang i livet. hun har nå vært sammen med en annen 5 år tror jeg Anonymkode: 47df2...6d7
heipådegsann Skrevet 16. oktober 2017 #30 Skrevet 16. oktober 2017 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: stor penis er 18 cm og oppover Anonymkode: 47df2...6d7 Den gjennomsnittelige lengden på en skjede er 11 (eller var det 14?) cm. Den blir ikke lengre av å bli penetrert av menn med lang penis. Trodde det var bredde og vidhet vi snakket om. Endret 16. oktober 2017 av heipådegsann 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #31 Skrevet 16. oktober 2017 Alt som strekkes over tid blir videre, akkurat som en strikk også blir det. Bruker du fingre for å vide deg ut blir man videre på den måten at det er lettere å få inn store ting. Munnen og huden er ikke det samme som vagina åpningen ,slimhinnen og inni skjeden. Det er mye tykkere hud. Men det er bra at sterkere muskler holder skjeden sammen. Etter fødsler så må det ofte syes fordi mange slite med slappe vaginaer... ? Anonymkode: 21695...dc4 2
heipådegsann Skrevet 16. oktober 2017 #32 Skrevet 16. oktober 2017 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Alt som strekkes over tid blir videre, akkurat som en strikk også blir det. Bruker du fingre for å vide deg ut blir man videre på den måten at det er lettere å få inn store ting. Munnen og huden er ikke det samme som vagina åpningen ,slimhinnen og inni skjeden. Det er mye tykkere hud. Men det er bra at sterkere muskler holder skjeden sammen. Etter fødsler så må det ofte syes fordi mange slite med slappe vaginaer... ? Anonymkode: 21695...dc4 Nei. Det er ikke pga slappe vaginaer det blir sydd. Det blir sydd fordi man har sår og hud og fettvev har revnet og fått kutt, av og til blir også muskler slitt i stykker. Dette tror jeg svært sjeldent kvinner opplever selv om de har sex med en mann med stor penis. Så akkurat det blir litt fjærnt å sammenligne. Er egentlig uansett hvordan du vrir og vender på det fjernt å sammenligne en stor penis med et barn som har en hodeomkrets på 30cm+-. Mulig peniser på den størrelsen finnes, men jeg er ikke så sikker på det. Endret 16. oktober 2017 av heipådegsann var helt i ørska angående hodeomkrets 5
Aalo Skrevet 16. oktober 2017 #33 Skrevet 16. oktober 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: "The vagina is an incredibly elastic organ that is designed to accommodate different sizes and return to its baseline shape afterwards. The vagina is a potential space, meaning that it can grow in size to accommodate a penis or a baby, then contract afterwards. No matter how much sex a woman has, her vagina will not permanently change in size, it will over time go back to its original size" sjappt søk på nettet. Anonymkode: 47df2...6d7 Over tid er et relativt begrep og det sier seg selv at en vagina ikke vil bruke mange dager på å finne tilbake til sin opprinnelig form etter å ha blitt penetrert av noe så lite imponerende som en penis som er tykkere enn normalen. 6
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #34 Skrevet 16. oktober 2017 9 minutter siden, heipådegsann skrev: Nei. Det er ikke pga slappe vaginaer det blir sydd. Det blir sydd fordi man har sår og hud og fettvev har revnet og fått kutt, av og til blir også muskler slitt i stykker. Dette tror jeg svært sjeldent kvinner opplever selv om de har sex med en mann med stor penis. Så akkurat det blir litt fjærnt å sammenligne. Er egentlig uansett hvordan du vrir og vender på det fjernt å sammenligne en stor penis med et barn som har en hodeomkrets på 50cm+-. Mulig peniser på den størrelsen finnes, men jeg er ikke så sikker på det. Ok de som føder syes på grunn av skader. Men hvis det bare revner lar de det gro igjen uten sying, og kan man evt revne til endetarmen ? Bare lurer for det høres fælt ut å føde.... Anonymkode: 21695...dc4
Aalo Skrevet 16. oktober 2017 #35 Skrevet 16. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok de som føder syes på grunn av skader. Men hvis det bare revner lar de det gro igjen uten sying, og kan man evt revne til endetarmen ? Bare lurer for det høres fælt ut å føde.... Anonymkode: 21695...dc4 Selvsagt kan man revne til endetarmen. Det er derfor mange blir klipt før de revner på naturlig måte, for i større grad få en kontrollert revning heller enn en som gjør at man knapt kan kontrollere sin egen avføring da musklene i åpningen er ødelagt. 4
heipådegsann Skrevet 16. oktober 2017 #36 Skrevet 16. oktober 2017 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok de som føder syes på grunn av skader. Men hvis det bare revner lar de det gro igjen uten sying, og kan man evt revne til endetarmen ? Bare lurer for det høres fælt ut å føde.... Anonymkode: 21695...dc4 Spørs. Jeg opplevde for eksempel at min indre kjønnsleppe klyvdes i to (ikke noen alvorlig skade, mest kosmetisk). Ble sydd, men stingene falt av for tidlig. På grunn av dette er fremdeles den indre kjønnsleppen min delt i to på ett sted den ikke egentlig skal være delt - altså er sannsynligheten for at ting kan gro skjevt eller feil sammen, eller ikke gro sammen i det heletatt mye større uten sying. Derfor syr jordmor i de tilfellene hvor man har fått ordentlige kutt, akkurat som man syr når man får lignende kutt på andre kroppsdeler. Og ja, enkelte kvinner opplever å revne hele veien til endetarmen. Endret 16. oktober 2017 av heipådegsann
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #37 Skrevet 16. oktober 2017 Normale menn merker ikke forskjell. Etter fødsel er vagina tilbake i normal strl etter noen uker. En penis kan ikke gjøre i nærhete av slik skade. Dermed merker man ikke om hun har hatt mye sex med mange, eller ikke. Vagina er elastisk og tilpasser seg. Det gjør derimot ikke peniser, så de med små peniser er mer ubrukelige enn kvinner med "vide" vaginaer, hvis du ser slikt på det. Anonymkode: 01181...584 5
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 16. oktober 2017 #38 Skrevet 16. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: kan ikke sammenligne munnen med fitta. du har rett i at noen har vid og trang fra naturens side. men mye sex med større peniser vil over tid utvide vagina, ikke permanent, men for en stund. så vil den gå tilbake til sin orginale størrelse senere Anonymkode: 47df2...6d7 Vagina blir jo utvidet der og da, men etter samleiet trekker den seg sammen igjen. Vagina kan sammenlignes med et trekkspill.
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 16. oktober 2017 #39 Skrevet 16. oktober 2017 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alt som strekkes over tid blir videre, akkurat som en strikk også blir det. Bruker du fingre for å vide deg ut blir man videre på den måten at det er lettere å få inn store ting. Munnen og huden er ikke det samme som vagina åpningen ,slimhinnen og inni skjeden. Det er mye tykkere hud. Men det er bra at sterkere muskler holder skjeden sammen. Etter fødsler så må det ofte syes fordi mange slite med slappe vaginaer... ? Anonymkode: 21695...dc4 Vagina er ikke som en strikk, mer som et trekkspill. Man kan ikke vide seg ut permanent ved hverken fingre eller peniser. Grunnen til at man må sys etter fødsel (dersom man må det) er at selv skjedeåpningen er revnet, enten forover mot urinrøret eller bakover mot endetarmen. At vagina blir slapp etter fødsel er ikke noe som kan fikses med sying, det fikser seg til dels av seg selv, og resten kan man hjelpe til ved å trene bekkenbunnen med knipeøvelser.
Aalo Skrevet 16. oktober 2017 #40 Skrevet 16. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Normale menn merker ikke forskjell. Etter fødsel er vagina tilbake i normal strl etter noen uker. En penis kan ikke gjøre i nærhete av slik skade. Dermed merker man ikke om hun har hatt mye sex med mange, eller ikke. Vagina er elastisk og tilpasser seg. Det gjør derimot ikke peniser, så de med små peniser er mer ubrukelige enn kvinner med "vide" vaginaer, hvis du ser slikt på det. Anonymkode: 01181...584 Ermm? Selvsagt merker man forskjell på en trang vagina vs slik vaginaer flest er etter en fødsel om man ikke er et unikum på knipeøvelser. Og forskjellen er markant. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå