AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #81 Skrevet 20. oktober 2017 På 16. oktober 2017 den 15.53, Aalo skrev: Ermm? Selvsagt merker man forskjell på en trang vagina vs slik vaginaer flest er etter en fødsel om man ikke er et unikum på knipeøvelser. Og forskjellen er markant. Nei. En veldig trang vagina viser jo bare at hun ikke vil ha sex med deg, det er jo turn off for ekte menn. Med mindre man har liten kuk så merker man ikke str forskjell på trangheten på vaginaer. Anonymkode: 01181...584 1
Aalo Skrevet 20. oktober 2017 #82 Skrevet 20. oktober 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei. En veldig trang vagina viser jo bare at hun ikke vil ha sex med deg, det er jo turn off for ekte menn. Med mindre man har liten kuk så merker man ikke str forskjell på trangheten på vaginaer. Anonymkode: 01181...584 Hahaha, forskjellen på ei som har født flere barn og ei i tjueårene er, basert på min erfaring, betydelig (antallet er åpenbart ikke så stort at jeg kan si med 100% sikkerhet at det finnes en klausal slutning, men det er min bestemte erfaringsbaserte oppfatning). Ikke på det viset at den vide ødelegger sex'en, for det er fortsatt digg, men følelsen av å bli melket er en helt annen når vaginaen er trang. Forsøket på utdriting er patetisk, for disse erfaringene er ikke bygd på mislykkede ONS. Ikke har jeg under gjennomsnittet kuk heller. 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #83 Skrevet 21. oktober 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei. En veldig trang vagina viser jo bare at hun ikke vil ha sex med deg, det er jo turn off for ekte menn. Med mindre man har liten kuk så merker man ikke str forskjell på trangheten på vaginaer. Anonymkode: 01181...584 For noe tull! En trang vagina viser ikke at hun ikke vil ha sex med deg. Så jeg som har tykk penis, merker ikke godt hvem som er trang og ikke er det du sier? Jeg kan love deg at det merker jeg godt. Anonymkode: e594a...213 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #84 Skrevet 21. oktober 2017 Kan bare legge meg ned å dø jeg da med min super vide vagina Anonymkode: 373bf...856
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #85 Skrevet 21. oktober 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan bare legge meg ned å dø jeg da med min super vide vagina Anonymkode: 373bf...856 Har veldig lyst å prøve en super vid vagina. Prøvd det en gang før, og det var veldig ny og spennende opplevelse. Ble litt kåt av tanken på at hun ikke kjente kuken min, hvor rart det enn høres Anonymkode: e594a...213
Sphere Skrevet 21. oktober 2017 #86 Skrevet 21. oktober 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har veldig lyst å prøve en super vid vagina. Prøvd det en gang før, og det var veldig ny og spennende opplevelse. Ble litt kåt av tanken på at hun ikke kjente kuken min, hvor rart det enn høres Anonymkode: e594a...213 Har vært der jeg og, så du er ikke alene.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #87 Skrevet 21. oktober 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har veldig lyst å prøve en super vid vagina. Prøvd det en gang før, og det var veldig ny og spennende opplevelse. Ble litt kåt av tanken på at hun ikke kjente kuken min, hvor rart det enn høres Anonymkode: e594a...213 15 minutter siden, Sphere skrev: Har vært der jeg og, så du er ikke alene. Det er nå "godt " å høre Er litt redd for at det kan være mindre kult i et langt forhold da så det holder jeg meg unna.. Anonymkode: 373bf...856 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #88 Skrevet 21. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan bare legge meg ned å dø jeg da med min super vide vagina Anonymkode: 373bf...856 Jeg også😭😭 Tror jeg skal operere-men ingen vil operere meg😰 Anonymkode: d874e...695
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #89 Skrevet 21. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg også😭😭 Tror jeg skal operere-men ingen vil operere meg😰 Anonymkode: d874e...695 Vi får vel bare leve med det Anonymkode: 373bf...856
TaliBanan Skrevet 21. oktober 2017 #90 Skrevet 21. oktober 2017 Dere som selv sier at dere er vide, klarer dere å knipe så dere kjenner det? Knipe så dere blir trangere, om så bare litt?
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #91 Skrevet 21. oktober 2017 3 minutter siden, TaliBanan skrev: Dere som selv sier at dere er vide, klarer dere å knipe så dere kjenner det? Knipe så dere blir trangere, om så bare litt? Klarer å kjenne det om jeg har 3 fingre inni Anonymkode: 373bf...856
TaliBanan Skrevet 21. oktober 2017 #92 Skrevet 21. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Klarer å kjenne det om jeg har 3 fingre inni Anonymkode: 373bf...856 Ok, har du vært aktiv med å gjøre knipeøvelser for å prøve å stramme opp?
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #93 Skrevet 21. oktober 2017 5 minutter siden, TaliBanan skrev: Ok, har du vært aktiv med å gjøre knipeøvelser for å prøve å stramme opp? Ja, det blir dessverre ikke strammere enn det er nå. Anonymkode: 373bf...856 1
TaliBanan Skrevet 21. oktober 2017 #94 Skrevet 21. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det blir dessverre ikke strammere enn det er nå. Anonymkode: 373bf...856 Pytt, pytt... Kan ha god sex uansett 😉
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #95 Skrevet 21. oktober 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan bare legge meg ned å dø jeg da med min super vide vagina Anonymkode: 373bf...856 Nei, for menn (med mindre man har noen issues) spiller det ingen rolle. Har jeg lyst på deg og tiltrekkes av deg hadde jeg ikke brydd meg det minst Anonymkode: 12757...2e6
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #96 Skrevet 21. oktober 2017 4 timer siden, TaliBanan skrev: Dere som selv sier at dere er vide, klarer dere å knipe så dere kjenner det? Knipe så dere blir trangere, om så bare litt? Jeg kan kjenne at "noe" rører seg rundt 1 finger når jeg kniper. Kan kjenne såvidt at det kniper rundt 3 fingre men ikke med noe større kraft eller følelse enn at man legger en finger på hånden sin (den type "kraft", altså minimalt, ser for meg 1-2mm forskjell) ,så jeg kan ikke skjønne hvordan det skal føles strammende ut for en penis????? Anonymkode: 5e136...3ee
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #97 Skrevet 22. oktober 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan kjenne at "noe" rører seg rundt 1 finger når jeg kniper. Kan kjenne såvidt at det kniper rundt 3 fingre men ikke med noe større kraft eller følelse enn at man legger en finger på hånden sin (den type "kraft", altså minimalt, ser for meg 1-2mm forskjell) ,så jeg kan ikke skjønne hvordan det skal føles strammende ut for en penis????? Anonymkode: 5e136...3ee Trenger egentlig ikke å kjenne noe når jeg har tissen inni ei dame. Tenner jeg på henne er det deilig å bare kjenne at det er vått, varmt og kjenne nærheten med å kose/kysse. Tenner jeg på henne har ikke friksjonen så mye å si. Har vært med damer som har likt å leke med dildoer som er store, og er deilig å se på eller hjelpe med å bruke dildoene på jenta. Så egentlig gjør det ingen ting hvor vid jenta er om jeg liker henne og kjemien er god. Mange er også veldig flinke å runke å suge, så får orgasme på en eller annen måte. Så trang eller vid, tenner jeg på deg er det iķke noe jeg bryr meg om. Anonymkode: e594a...213
TaliBanan Skrevet 22. oktober 2017 #98 Skrevet 22. oktober 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan kjenne at "noe" rører seg rundt 1 finger når jeg kniper. Kan kjenne såvidt at det kniper rundt 3 fingre men ikke med noe større kraft eller følelse enn at man legger en finger på hånden sin (den type "kraft", altså minimalt, ser for meg 1-2mm forskjell) ,så jeg kan ikke skjønne hvordan det skal føles strammende ut for en penis????? Anonymkode: 5e136...3ee Ok, hvor ofte kniper du da? Daglig?
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #99 Skrevet 22. oktober 2017 Jeg kan også kjenne det rører seg der inne med en finger i vaginaen, men er ikke mulig å klemme rundt en finger, musklene er for langt fra hverandre, tar jeg to fingre inn strammer det i åpningen rundt dem (jeg har små fingre), men det er dessverre mere romslig oppi der. Nå er det 5 år siden jeg hadde sex sist og kommer nok aldri til å ha det mere heller:( Han jeg lå med den gangen kom alltid, ganske kjapt også, men mye av problemet ligger i selvfølelsen. Se for dere en ballong-trang i åpningen, men romslig inni. Jeg har opplevd å være forelsket, men måtte "legge" det vekk grunnet selvfølelsen ift underlivet:( Anonymkode: d874e...695
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #100 Skrevet 22. oktober 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan også kjenne det rører seg der inne med en finger i vaginaen, men er ikke mulig å klemme rundt en finger, musklene er for langt fra hverandre, tar jeg to fingre inn strammer det i åpningen rundt dem (jeg har små fingre), men det er dessverre mere romslig oppi der. Nå er det 5 år siden jeg hadde sex sist og kommer nok aldri til å ha det mere heller:( Han jeg lå med den gangen kom alltid, ganske kjapt også, men mye av problemet ligger i selvfølelsen. Se for dere en ballong-trang i åpningen, men romslig inni. Jeg har opplevd å være forelsket, men måtte "legge" det vekk grunnet selvfølelsen ift underlivet:( Anonymkode: d874e...695 Det der hørtes vanlig ut. Mitt tips er å kontakte en fysioterapeut som kan om dette. Noen kvinner har en frontal vegg som kan flytte på seg. Falle litt framover. Fysioterapi kan hjelpe deg. Tipper den kjappisen du var med hadde liten. De har ofte vansker med å holde seg da dere mest følsomme deler befinner seg der det/du er trangest. Finn deg en som har lenger. Han vil ikke bli overstimulert av din normalt trange åpning. Da du er slik du er kan fokus på bryster og klitoris gi deg nødvendig stimulering. En dyktig mann vet å få deg over kanten, inn i orgasmen. Anonymkode: 9c469...f9d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå