heipådegsann Skrevet 17. oktober 2017 #61 Skrevet 17. oktober 2017 (endret) På 16.10.2017 den 23.11, Aalo skrev: Haha, DET må du gjerne tro 😉 Alle gravide blir anbefalt å gjøre knipeøvelser etter fødsel, av gode grunner. Sier IKKE at de nødvendigvis blir vide som låvedører, men at de ikke trekker seg helt tilbake uten at det blir lagt ned en innsats. Denne tråden gir meg en følelse av at kvinnekroppens anatomi ikke blir nok vektlagt på barneskolen (sikkert ikke mannekroppen heller). En annen ting jeg begynte å tenke på er hvor kåt man er. Jeg har hatt samme samboer i 3år, men hvor mye friksjon det er under sex varierer mye. Det hender han ikke kommer inn i det heletatt, det hender friksjonen er kjempegod, og det hender det nesten ikke oppleves som friksjon, men mer at det bare fylles opp (og før noen prøver å fortelle meg at jeg ikke kjenner om jeg oppleves vid eller ikke: selvfølgelig kjenner jeg om jeg klemmer rundt penis, eller om den bare sklir ut og inn, det er jo tross alt inni min kropp, friksjon vil jeg tro er like viktig for oss som for menn). De gangene det er lite friksjon er jeg gjerne megakåt og våt, de gangene han ikke kommer inn greier jeg ikke å slippe meg nok løs og har heller 100 andre tanker i hodet. Vanligvis er det hva jeg vil si passe med friksjon, jeg føler at jeg klemmer litt rundt penis, men da er jeg "vanlig" kåt. Kroppen min vil gjerne fullføre, men om det blir stopp da tigger jeg ikke etter mer som jeg ville gjort når det er mindre friksjon og jeg virkelig er oppspilt. Men skal sies jeg også er en sånn en som misliker at penetrasjon skal gjøre kjempevondt og tøye veldig mye. Så jeg går etter medium til litt små peniser. Noe annet får ikke inn Endret 18. oktober 2017 av heipådegsann 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #62 Skrevet 17. oktober 2017 Jeg dropper sex med menn da jeg føler meg for vid, vil ikke føle "udugelig" og skuffe noen. Anonymkode: d874e...695 1
s0la Skrevet 17. oktober 2017 #63 Skrevet 17. oktober 2017 Aner ikke hva jeg er. De jeg har hatt sex med har sagt at de likte vaginaen min, men ikke noe spesifikt. Alle har også kommet under sex. Så er kanskje gjennomsnittlig. Klarer goodt å kjenne en gjennomsnittlig penis i meg!
Resignert Skrevet 17. oktober 2017 #64 Skrevet 17. oktober 2017 For de fleste av oss, både menn og kvinner, er det vel sånn at vi blir både fysisk og mentalt stimulert når vi har sex (i dette tilfellet samleie, piv, knulling eller hva man nå kaller det) Med noen blir man mest fysisk stimulert pga trang vagina/stor penis/ utholdenhet etc, mens med andre blir man mere mentalt stimulert pga partnerens respons, tiltrekning, tenning osv. Om jeg totalt sett blir tilstrekkelig stimulert, blir sexen god, om det er for lite av både fysisk og mental stimulans er det dessverre ikke like bra. Så man kan ha topp sex med en dame som er "vid", så lenge hun gir meg tilstrekkelig mental stimulans, som stort sett betyr at hun er skikkelig kåt og får orgasmer mens vi knuller. Om dama er deilig trang og våt, og stimulerer penis optimalt, er ikke behovet for mental stimulans like stort. Så damer som er vide, og heller ikke særlig kåte og aktive, og ikke kommer kan helt klart gi en nedtur....... 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #65 Skrevet 17. oktober 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg dropper sex med menn da jeg føler meg for vid, vil ikke føle "udugelig" og skuffe noen. Anonymkode: d874e...695 Sa mannen med liten penis Anonymkode: 5484f...755 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #66 Skrevet 18. oktober 2017 På 17.10.2017 den 12.02, AnonymBruker skrev: Jeg dropper sex med menn da jeg føler meg for vid, vil ikke føle "udugelig" og skuffe noen. Anonymkode: d874e...695 Synd. Jeg tror nemlig du ville gledert noen. Hilsen mann. Anonymkode: 0a298...169 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #67 Skrevet 18. oktober 2017 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synd. Jeg tror nemlig du ville gledert noen. Hilsen mann. Anonymkode: 0a298...169 Ingen vil ha vide vaginaer, alle snakker om trang mus:( Anonymkode: d874e...695 1
Gjest GANT Skrevet 18. oktober 2017 #68 Skrevet 18. oktober 2017 Oi, her var det mange uten kunnskap. Nesten pinlig å lese...
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #69 Skrevet 18. oktober 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Sa mannen med liten penis Anonymkode: 5484f...755 Atte hæ? Anonymkode: 0eb04...342
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #71 Skrevet 18. oktober 2017 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen vil ha vide vaginaer, alle snakker om trang mus:( Anonymkode: d874e...695 Finner du en mann med liten penis spiller det vel ikke så stor rolle siden ingen kjenner noe likevel. Fra spøk til alvor så kan man bruke sleeve da under samleie. Anonymkode: e594a...213
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #72 Skrevet 18. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finner du en mann med liten penis spiller det vel ikke så stor rolle siden ingen kjenner noe likevel. Fra spøk til alvor så kan man bruke sleeve da under samleie. Anonymkode: e594a...213 Ja, for det er sikkert veldig opphissende og deilig for mannen! Anonymkode: d874e...695
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #73 Skrevet 18. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, for det er sikkert veldig opphissende og deilig for mannen! Anonymkode: d874e...695 Skal aldri si aldri. Kanskje han syntes det var spennende Anonymkode: e594a...213
Gjest Axl Rose Skrevet 18. oktober 2017 #74 Skrevet 18. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ingen vil ha vide vaginaer, alle snakker om trang mus:( Anonymkode: d874e...695 Slapp av. Vi finnes vi som har stor nok kuk til å nyte vide også. Som jeg skrev tidligere. Både vid og trang gir nytelse. Trange kan av og til bli for trang. For damenes del. Hun synes det blir vondt enda hvor opphissa hun er. Har skjedd. Aldri hatt problem med de som er videre. Alle snakker om trang mus? Ja de med små og/eller tynne tissefanter. Hvorfor ellers klager de og vi andre klager ikke?
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #75 Skrevet 18. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal aldri si aldri. Kanskje han syntes det var spennende Anonymkode: e594a...213 Uff, kommer aldri til å skje dessverre:( Anonymkode: d874e...695
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #76 Skrevet 18. oktober 2017 1 minutt siden, Bootyhunter skrev: Slapp av. Vi finnes vi som har stor nok kuk til å nyte vide også. Som jeg skrev tidligere. Både vid og trang gir nytelse. Trange kan av og til bli for trang. For damenes del. Hun synes det blir vondt enda hvor opphissa hun er. Har skjedd. Aldri hatt problem med de som er videre. Alle snakker om trang mus? Ja de med små og/eller tynne tissefanter. Hvorfor ellers klager de og vi andre klager ikke? Får pule vi da! Anonymkode: d874e...695
Gjest Axl Rose Skrevet 18. oktober 2017 #77 Skrevet 18. oktober 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får pule vi da! Anonymkode: d874e...695 Klart det!
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #78 Skrevet 18. oktober 2017 2 minutter siden, Bootyhunter skrev: Slapp av. Vi finnes vi som har stor nok kuk til å nyte vide også. Som jeg skrev tidligere. Både vid og trang gir nytelse. Trange kan av og til bli for trang. For damenes del. Hun synes det blir vondt enda hvor opphissa hun er. Har skjedd. Aldri hatt problem med de som er videre. Alle snakker om trang mus? Ja de med små og/eller tynne tissefanter. Hvorfor ellers klager de og vi andre klager ikke? Er vel sånn at både menn og kvinner kan være sizequeens. Etter min mening er det tåpelig å utelate en partner for vid mus uansett. Men du har jo flust av damer som utelater menn pga penisstørrelse, så at det finnes menn som tenker i samme bane er nok ikke usannsynlig. Så er det noen menn som også er så desperat at de tar alt av mus de kan få uavhengi av størrelsen på musa. Anonymkode: e594a...213
Gjest Axl Rose Skrevet 18. oktober 2017 #79 Skrevet 18. oktober 2017 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er vel sånn at både menn og kvinner kan være sizequeens. Etter min mening er det tåpelig å utelate en partner for vid mus uansett. Men du har jo flust av damer som utelater menn pga penisstørrelse, så at det finnes menn som tenker i samme bane er nok ikke usannsynlig. Så er det noen menn som også er så desperat at de tar alt av mus de kan få uavhengi av størrelsen på musa. Anonymkode: e594a...213 Alltid noen som aldri er fornøyd med størrelse. De som tar nesten hva som helst. Jeg f.eks (får bare aldri nok sex, helst flere ganger for dagen før jeg blir fornøyd) går jo ikke til damer som ikke klarer å gi oss nytelse, men nå har det aldri skjedd meg at jeg ikke får nytelse under sex. Tar ikke hva som helst heller, bare nesten. Så jeg kan jo forstå de litt, mannfolka med små kuker som ikke får nytelse av dama, og damer som ikke får nytelse av små kuk. De fleste vil ha nytelse under sex. Er bare vanskelig for meg å forstå de som ikke kjenner noe. Menn som er jomfru tar sikkert hva som helst for å miste jomfrudommen om de får nytelse eller ikke. Endret 18. oktober 2017 av Axl Rose
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #80 Skrevet 18. oktober 2017 Han jeg har hatt sex med som har hatt desidert minst penis er også den som har kommet først. I følge han jeg driver med nå som har godt over snittet så er jeg midt på treet trang. Han har også historier om damer som har vært altfor trange for han. Nå er jeg heldigvis lite opptatt av om jeg er vid så lenge sexen er bra, det samme er han. Vi gjør veldig mye annet enn penetrering av vagina da. Pluss at med han så kjenner jeg jo godt selv når det er ordentlig vått. Anonymkode: efee1...226 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå