Gå til innhold

Uglesett å kjøre amerikansk bil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst på en slik Cadillac:

2017-Cadillac-CTS-V-Sport-New-Design-Fro

Men selv om vi har råd til den, sier mannen min den er for harry. Når jeg spør hvorfor, fnyser han. Så hva er problemet med Cadillac?

Anonymkode: f8678...43f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dyr og med dårlig kvalitet, et designspråk som kommer fra et land uten jantelov. 

Jeg har den fordommen at jeg ser alle som kjører amerikansk bil (unnentatt tesla) som harry bondetamper.

Anonymkode: ae51c...c86

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil alltid være noen som er uenig i alt man foretar seg uansett, så kjøp den bilen du ønsker :) 

Syntes da mange typiske amerikanske biler kan være flotte - digge å kjøre og og plass. Pass bare på at ikke alle amerikanske merker har samme tekniske kvalitet som europeiske og japanske biler. Det har blitt en del bedre, men syntes fortsatt at det mangler litt. Det kan også være lurt å tenke på at mange biler ment for det amerikanske markedet gjerne er bredere enn sine europeiske "brødre", det kan være en litt større utfordring på trange hestekjerreveier man finner i Norge. Eller med tanke på parkering. Ellers blir mange levert med V6 eller V8, drivstofforbruket er gjerne høyere. En høy effekt kan også fordyre forsikringen. 

Men, har man råd til en skikkelig amerikansk powerhorse, har plass og anledning, så kjør på :) 

 

Anonymkode: cce9c...2dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem cowboyhatten og lisseslipset når du er ute og kjører med den :)

Anonymkode: 6b3b0...242

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.10.2017 den 9.26, AnonymBruker skrev:

Dyr og med dårlig kvalitet, et designspråk som kommer fra et land uten jantelov. 

Jeg har den fordommen at jeg ser alle som kjører amerikansk bil (unnentatt tesla) som harry bondetamper.

Anonymkode: ae51c...c86

Tesla er vel mer Harry enn de fleste andre amerikanske biler.

Roadserern er en overvektig Lotus Elise, S er er forvokst Mazda bygde i dårlige matrialer med latterlig lite baksete. X er så stygg som er Koreansk SUV for ti år siden.

Anonymkode: a14f6...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...