Gå til innhold

Dummet meg skikkelig ut og angrer enormt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Grunnet en del usikkerhet fra min side, klarte jeg å dumpe daten i helgen. Jeg har en del «bagasje» og sliter med frykt for å bli avvist når jeg virkelig faller for noen. Jeg dumper altså i frykt for å bli dumpet selv. Men nå angrer jeg jo helt forferdelig og vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg har grått omtrent sammenhengende det siste døgnet og er oppriktig sur og sint på meg selv over oppførselen min. Samtidig føler jeg at det blir litt dumt å si at jeg angrer. Han kommer jo til å miste helt respekten for meg? 

Men tenk om dette var min store kjærlighet eller noe sånt? Også har jeg bare kastet han vekk og ødelagt? Hva hadde dere gjort i min situasjon? 

Anonymkode: f72cc...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Come clean☺ 

Anonymkode: f7368...437

Hvordan? Hva skal jeg si for at han skal forstå at jeg virkelig angrer? Frykter litt at han kanskje tenker at det er ødelagt uansett for hans del nå..:( 

Anonymkode: f72cc...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan? Hva skal jeg si for at han skal forstå at jeg virkelig angrer? Frykter litt at han kanskje tenker at det er ødelagt uansett for hans del nå..:( 

Anonymkode: f72cc...174

Si det du sa i hi :) at du er så redd for å bli såret at du heller kommer folk i forkjøpet bare for å være sikker, at du sliter med å tro på at noen faktisk vil være med bare deg (virker litt sånn). Er han en å ta vare på så vil han forstå, snakke om det, og la det fare :) for TENK om det er drømmemannen da ☺️

Anonymkode: 4d4b1...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan? Hva skal jeg si for at han skal forstå at jeg virkelig angrer? Frykter litt at han kanskje tenker at det er ødelagt uansett for hans del nå..:( 

Anonymkode: f72cc...174

Fortell det akkurat som det er. Og få frem at du virkelig bryr deg om han. 

Anonymkode: f7368...437

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nokså typisk det. Trekke seg vekk i selvforsvar for å ikke bli såra seinere. 
Hold deg singel i noen år til du har ryddet opp i deg selv, ellers vil du bare ende i en sirkel av å såre deg selv og såre andre og forvirre deg selv og forvirre andre. 

Anonymkode: 400e5...715

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du skal la ham gå og heller jobbe med deg selv en stund før du kaster deg ut på datemarkedet igjen?

Anonymkode: 9704e...9d3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting i veien for å forsøke å få han tilbake så lenge man godtar at det ikke er sikkert han ønsker det, men da må du nok spille med åpne kort. 

Anonymkode: ed116...fd0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv latt være å treffe en person jeg liker utrolig godt. Angrer enda. Er redd jeg kan bli slitenende med det en stund. Jeg er hun som skjuler følelsene mens han mest sannsynlig går videre.. :/ 

Anonymkode: e8167...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du ønsker å gå tilbake til han bør du i hvert fall legge alle kortene på bordet. Det fordrer at du eksponerer usikkerheten din og at du også legger frem dette i fare for å bli avvist.

Uansett hva du gjør er det nok lurt å jobbe med dette. 

Anonymkode: 778c6...d19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.10.2017 den 17.07, AnonymBruker skrev:

Grunnet en del usikkerhet fra min side, klarte jeg å dumpe daten i helgen. Jeg har en del «bagasje» og sliter med frykt for å bli avvist når jeg virkelig faller for noen. Jeg dumper altså i frykt for å bli dumpet selv. Men nå angrer jeg jo helt forferdelig og vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg har grått omtrent sammenhengende det siste døgnet og er oppriktig sur og sint på meg selv over oppførselen min. Samtidig føler jeg at det blir litt dumt å si at jeg angrer. Han kommer jo til å miste helt respekten for meg? 

Men tenk om dette var min store kjærlighet eller noe sånt? Også har jeg bare kastet han vekk og ødelagt? Hva hadde dere gjort i min situasjon? 

Anonymkode: f72cc...174

Kanskje på tide med terapi? Sikter mot psykolog med litt erfaring. Her har du åpenbart et stort problem med å bli avvist i sånn grad at det ødelegger for deg i livet. Det gjør godt med terapi kom til bunns i hvorfor du har sånn avvisningsfrykt. Ofte mye pga et el annet i oppveksten osv. 

Det blir som spa for den mentale helsa. Verdt hver eneste krone.

Anonymkode: f0bc7...02e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med flere over her, siden du allerede har dumpet han har du slik jeg ser det lite å tape på å ta kontakt og si at du angrer? Vær ærlig, si at det var forhastet og at du dessverre følte deg usikker, hør hva han tenker?

Anonymkode: 680bd...248

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...