Gå til innhold

Liker menn å se på jenter sminke seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser på en film på tv, der kvinnen glamorøst sitter foran sitt sminkespeil å sminker seg. Mannen sitter å tar en drink og prater og beundrer henne  og iaktar henne på avstand. Han følger med når hun legger sminke børsten ned og opp og det virker som han er fascinert av det/skjønnheten. Er det noe sensuelt eller fascinerende å se en jente man liker, eller kjæresten sin sminke seg foran deg, og ikke bak en lukket dør på badet men foran et stort gammeldags sminkespeil på kunstnerisk pen svane vis? 

Anonymkode: 41f40...2b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg høres dette mer ut som noe som gjøres i filmer med en setting fra 20-tallet, men det er bare meg.

Som oftest når kvinnen pynter seg, er det nok fordi man skal ut til et selskap. Da er mannen mest utålmodig og stresset med tanke på hva som tar så lang tid og ting som begynner å haste, mer enn å sitte i ro og beundre pyntingen. ;-)

Anonymkode: 0e826...4f6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For meg høres dette mer ut som noe som gjøres i filmer med en setting fra 20-tallet, men det er bare meg.

Som oftest når kvinnen pynter seg, er det nok fordi man skal ut til et selskap. Da er mannen mest utålmodig og stresset med tanke på hva som tar så lang tid og ting som begynner å haste, mer enn å sitte i ro og beundre pyntingen. ;-)

Anonymkode: 0e826...4f6

 

Hva hvis man pynter seg bare for en helg hjemme, ikke fordi man nødvendigvis skal noe, men bare vil se fin ut for kjæresten? 

Og ja, hehe det er nok fra 20-tallet scenene i denne filmen jeg ser på er om, men jeg må innrømme jeg syns det så så koselig og glamorøst ut. Jeg blir flau om kjæresten ser på meg når jeg sminker meg på badet, men om jeg hadde sett han beundre og la seg fascinere av meg på samme måte som mannen i filmen så hadde jeg gledelig satt meg i silkemorgenkåpe og kjøpt sminkebord til soverommet jeg kunne bruke og sitte på utstilling for han i :)

Anonymkode: 41f40...2b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser på en film på tv, der kvinnen glamorøst sitter foran sitt sminkespeil å sminker seg. Mannen sitter å tar en drink og prater og beundrer henne  og iaktar henne på avstand. Han følger med når hun legger sminke børsten ned og opp og det virker som han er fascinert av det/skjønnheten. Er det noe sensuelt eller fascinerende å se en jente man liker, eller kjæresten sin sminke seg foran deg, og ikke bak en lukket dør på badet men foran et stort gammeldags sminkespeil på kunstnerisk pen svane vis? 

Anonymkode: 41f40...2b1

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Norre skrev:

Alltid stas med feminine damer som gjør feminine ting! 👌🏼😏

Ja, det tenker jeg at menn syntes også! 
Har du eksempler på andre feminine ting som er stas for mannen at jenta gjør? :)

Anonymkode: 41f40...2b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har møtt en del menn som syns det er interessant å se hva jeg bruker de forskjellige kostene til og spesielt mascara er visst spennende. Plutselig ser de på deg som du gjør trylletriks og har åpnet skapet inn til Narnia...

Men det skjer kun den ene gangen og går veldig fort over til "må du bruke en halvtime på det der?" og "jeg liker ikke at du bruker sånn kliss på leppene" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, det tenker jeg at menn syntes også! 
Har du eksempler på andre feminine ting som er stas for mannen at jenta gjør? :)

Anonymkode: 41f40...2b1

Prøve klær foran speilet. Smådanse og nynne litt. For eksempel? 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Alexis skrev:

Har møtt en del menn som syns det er interessant å se hva jeg bruker de forskjellige kostene til og spesielt mascara er visst spennende. Plutselig ser de på deg som du gjør trylletriks og har åpnet skapet inn til Narnia...

Men det skjer kun den ene gangen og går veldig fort over til "må du bruke en halvtime på det der?" og "jeg liker ikke at du bruker sånn kliss på leppene" :fnise:

Kliss og gloss på leppene er veldig ubra! 👎

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutes ago, AnonymBruker said:

Ja, det tenker jeg at menn syntes også! 
Har du eksempler på andre feminine ting som er stas for mannen at jenta gjør? :)

Anonymkode: 41f40...2b1

Skifte tampong. 

Anonymkode: e8a31...62c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Norre skrev:

Kliss og gloss på leppene er veldig ubra! 👎

Jaaa jeg vet at få menn liker det, men det kan jeg dessverre ikke ta hensyn til :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Alexis skrev:

Jaaa jeg vet at få menn liker det, men det kan jeg dessverre ikke ta hensyn til :fnise:

Ikke hvis du er litt fysen på en suss engang...? 😲

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Norre skrev:

Kliss og gloss på leppene er veldig ubra! 👎


Men gutter elsker jo lepper som ser fyldige og saftige ut, nettopp dette gjør jo lipgloss. Det gjør leppene ti ganger penere! Men enig i at det ikke er helt optimalt å kysse med :P:P

Anonymkode: 41f40...2b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhåhåhåååå... Hun tar på lipgloss! Med et hint av rosa! Wåååhhh...

Åh, se på den kajalen da! Mppfff... nå kom jeg!

 

Nei, altså, det er ikke slik vi menn fungerer.

Anonymkode: 288c4...759

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Åhåhåhåååå... Hun tar på lipgloss! Med et hint av rosa! Wåååhhh...

Åh, se på den kajalen da! Mppfff... nå kom jeg!

 

Nei, altså, det er ikke slik vi menn fungerer.

Anonymkode: 288c4...759


Nå har jeg ikke postet denne under seksualitet heller, så det er åpenbart at ingen tror eller spør om. 

Men jeg kan for eksempel se på kjæresten min med beundring når han maler bilder, han er så sexy og konsentrert og koser seg med det han gjør. Jeg blir fascinert av det han skaper,  og beundrer detaljer jeg ellers ikke legger merke til, som blodårene på armen og hånden hans, og tenker at menn kanskje blir fascinert av kvinners skjønnhet i en sånn setting som beskrevet i HI også. Ikke at de sitter der å blir kåte av det, men beundrer det visuelle ved den de elsker og kanskje beundrer at hun sitter der å grer håret langt og mykt og studerer for eksempel contouren på leppene hennes på en annen måte når de ser hun legge på leppestift osv? 

Anonymkode: 41f40...2b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:


Men gutter elsker jo lepper som ser fyldige og saftige ut, nettopp dette gjør jo lipgloss. Det gjør leppene ti ganger penere! Men enig i at det ikke er helt optimalt å kysse med :P:P

Anonymkode: 41f40...2b1

Smaken er forskjellig. Jeg liker matt leppestift. Og vanlige menneskelepper. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:


Nå har jeg ikke postet denne under seksualitet heller, så det er åpenbart at ingen tror eller spør om. 

Men jeg kan for eksempel se på kjæresten min med beundring når han maler bilder, han er så sexy og konsentrert og koser seg med det han gjør. Jeg blir fascinert av det han skaper,  og beundrer detaljer jeg ellers ikke legger merke til, som blodårene på armen og hånden hans, og tenker at menn kanskje blir fascinert av kvinners skjønnhet i en sånn setting som beskrevet i HI også. Ikke at de sitter der å blir kåte av det, men beundrer det visuelle ved den de elsker og kanskje beundrer at hun sitter der å grer håret langt og mykt og studerer for eksempel contouren på leppene hennes på en annen måte når de ser hun legge på leppestift osv? 

Anonymkode: 41f40...2b1

Nei, det er nok ikke sånn, stort sett. Litt forskjell på å male og å sminke seg også. 

Eksen kunne komme inn og tulle med meg. Latet som han også tok det på, men var ikke lenge han gadd å stå der. En annen eks var totalt uinteressert. 

Men så er ikke livet så romantisk som på film. Like greit for min del siden jeg helst vil være i fred på badet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Norre skrev:

Ikke hvis du er litt fysen på en suss engang...? 😲

Haha joda, men om vi skal ut på noe og jeg vil pynte meg, så blir det enten lipgloss eller leppestift :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...