Gå til innhold

Første date på 10 år!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så jeg skal på min første date på 10 år (jippi!!) Jeg er 30 og har vært i et fast forhold som tok slutt, det har tatt litt tid men jeg har kastet meg ut på dating markedet igjen. Vi har snappet sammen i snart en måned og skal på kino neste helg :) 

 

MEN, jeg er så redd for at det skal bli kleint! Jeg vet ikke hva jeg burde snakke om, hva jeg skal si etter jeg har sagt hei og sånt..føler meg helt utav dating og sosialisering med andre på den måten. Veldig redd for pinlig stillhet! 

 

Noen som kan komme med noen tips og beroligende ord? Jeg vil jo ikke tabbe meg ut første gangen jeg våger meg utpå igjen :) 

Anonymkode: 0fca1...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kino, hehe, det hadde ikke jeg valgt, det kan fort bli kleint tenker jeg. Jeg liker å gå tur,en letter situasjonen veldig med at man er i bevegelse, og da går praten så greit atte :) Det å sitte på kino 1,5 time uten å kunne prate, blir sånne høflige smil innimellom, litt hvisking som irriterer alle andre etc, uff å uff. Det å sitte rett oven forbi hverandre på kafe/restaurant på første date er heller ikke det jeg velger, som sagt alså, liker meg best på tur, rundt et by-vann eller noe, det er avslappende og fint :) 

Anonymkode: c0e82...6bd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kino, hehe, det hadde ikke jeg valgt, det kan fort bli kleint tenker jeg. Jeg liker å gå tur,en letter situasjonen veldig med at man er i bevegelse, og da går praten så greit atte :) Det å sitte på kino 1,5 time uten å kunne prate, blir sånne høflige smil innimellom, litt hvisking som irriterer alle andre etc, uff å uff. Det å sitte rett oven forbi hverandre på kafe/restaurant på første date er heller ikke det jeg velger, som sagt alså, liker meg best på tur, rundt et by-vann eller noe, det er avslappende og fint :) 

Anonymkode: c0e82...6bd

Vi hadde en film vi begge hadde lyst til å se så da ble det kino :) er ikke så redd for å sitte i ro og se film, men for samtalen når man møtes! Hva man skal si etter man har sagt hei og spurt hvordan det går eller om det går bra :fnise: Litt nervøs

Anonymkode: 0fca1...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro! 

Ta det som en artig utfordring/aktivitet, og ikke som en skummel date. 

På kinofilmen så er det jo ikke så mye man får snakka, og etterpå er det naturlig å snakke om filmen - veldig greit om man føler man ikke har annet å prate om for da kan man bare trekke ut i evigheter om filmen, og trekke inn andre filmer og filmplotter osv. 
Men ellers så pleier praten å gå av seg selv altså, om andre ting enn film også :)
Sett dere på en cafe eller burgerbar etterpå å skravl i vei - en kaffe, eller en burger tar ikke så lang tid å spise opp så blir det kleint så er det bare å takke for seg etter burgern er spist opp. 
Lykke til! :) Viktigst av alt, prøv å kos deg! 

Anonymkode: 6803f...782

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...