Gå til innhold

Får så få match på happn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Opplever at jeg nesten ikke får match på happn. Jeg liker de jeg finner ok/ bra utseendemessig med tanke på det man får ut av bilder. Står " say hi". Og de jeg synes er uattraktive får jeg selvsagt match med. Føler meg ganske uattraktiv selv. Blææ

Anonymkode: 288d8...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får også ganske få matcher. Tror det er fordi mange får opp så mange at de orker ikke sveipe ja/nei på alle. Jeg antar at kanskje 70% av mennene jeg har sveipet på ikke har sett meg engang. Bor selv i en by og får opp mange hver eneste dag. Har ikke sjans til å se gjennom alle, og går sikkert glipp av mange pga det. 

På Tinder får man i hovedsak opp folk som har sett profilen din i det minste (tror jeg). La oss si du er 1 av 100 nye på en fyrs Happn, da skal det litt til for at han i det hele tatt har vurdert deg.

Anonymkode: 7ced7...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i by, og synes det er overkommelig mengde folk som kommer opp. Fjerner åpenbare nei rimelig kjapt, og "samler" på de andre, til jeg har mulighet til å møte de. (Jeg klarer ikke dobbeldating, liker å snakke og møte kun en person om gangen.)

De med tekst i profilen er de jeg sender hjerte til først, hvis jeg føler vi har noe til felles.

Har trykket hjerte på flere, uten å få crush, samtidig som jeg får påminnelse om at x antall menn har likt profilen.

Anonymkode: 96860...90f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...