Gå til innhold

Hvordan prøver dere å få kvinnen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan prøver dere å få kvinnen?

ligger dere med de for at de skal få følelser eller hva gjør dere?

Anonymkode: 7c6f4...fc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan prøver dere å få kvinnen?

ligger dere med de for at de skal få følelser eller hva gjør dere?

Anonymkode: 7c6f4...fc0

Jeg setter ut musefeller, eventuelt bruker jeg en håv.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som har sjekket opp meg har brukt fysisk berøring ihvertfall. Bedt meg å sitte på fanget, eller strøket meg over håret. Jeg faller pladask for en som har en svært behagelig berøring. Og gir ømme kyss. Sex er selvfølgelig både vel og bra hvis det er vellykket, men "it's in his kiss, that's where it is". 

Andre damer faller nok mer for komplimenter, eller hensynsfulle tjenester, små gaver eller det å lage god stemning sammen. Kvinner er ulike. Sex liker jo alle, men om man ikke får noe mer rundt hjelper ikke det om "kjærlighetsspråket" ikke er berørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som har sjekket opp meg , som jeg har skjønt der og da har vært veldig direkte og flørtende, tatt meg i hånden eller lagt armen rundt meg osv. Så er det også noen som har sjekket meg opp som jeg ikke har skjønt før lenge etter å ha møtt de mange ganger, som bare er vennlige og glade og gira på å møtes - de har jeg tolket som venner men som senere har delt følelsene sine til meg. 
Den som vant meg til slutt jaktet meg lenge, ringte meg ukentlig selvom jeg var laber med å møtes , vartet opp, inviterte på ordentlige greier, ikke bare mcern liksom men på spa og slike ting . 

Anonymkode: 0a3b1...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.10.2017 den 17.01, AnonymBruker skrev:

Hvordan prøver dere å få kvinnen?

ligger dere med de for at de skal få følelser eller hva gjør dere?

Anonymkode: 7c6f4...fc0

fordi de er deilige og digg å ha sex med . om det blir noe mer kommer helt ann på personeligheten og hvordan vi passer sammen

men i første omgang interessert i det menn er interessert i kvinner for . knulle knulle knulle .

Anonymkode: e86cf...1c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slår henne bevisstløs med klubba mi og drar henne etter beina. Funker fjell. 

Anonymkode: 5459e...ef1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 14/10/2017 at 6:01 PM, AnonymBruker said:

Hvordan prøver dere å få kvinnen?

ligger dere med de for at de skal få følelser eller hva gjør dere?

Anonymkode: 7c6f4...fc0

Om du klarer å ligge med kvinnene så er du på for høyt nivå til å henge på KG.

Anonymkode: 2427c...a43

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøve å få? Man møter dem på date, oppfører seg normalt, og ser om det er gjensidig tiltrekning

Når jeg ligger med en dame er det fordi jeg vil det ,ikke fordi jeg har noen underliggende utspekulerte planer om hva det vil gjøre med henne

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Flørter og har sex med de. Er ikke sånn at jeg må prøve å få de, så lenge jeg får sex er jeg fornøyd. Så ser vi hvordan det går videre. Som oftest de som vil noe mer.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Om du klarer å ligge med kvinnene så er du på for høyt nivå til å henge på KG.

Anonymkode: 2427c...a43

Gir faen.

Endret av Axl Rose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
On 10/14/2017 at 6:01 PM, AnonymBruker said:

Hvordan prøver dere å få kvinnen?

ligger dere med de for at de skal få følelser eller hva gjør dere?

Anonymkode: 7c6f4...fc0

Først prøver man å finne ut om det er en kvinne man vil være sammen med. Man dater for å se om det er noe kjemi der og for å finne ut om man passer sammen med henne. Hvis jeg liker damen vil jeg være mer med henne og da pleier følelsene å komme etterhvert. Jeg går ikke rundt og tenker at jeg må ha sex raskest mulig slik at hun skal få følelser for meg. Om jeg er riktig for henne vil hun velge meg. Tenker vel mest på å gjøre et godt inntrykk generelt samt å flørte litt her og der når hun er med på leken.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...