Gå til innhold

Han så meg så si uten sminke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Menn bryr seg ikke så mye om det med sminke, er min erfaring. Nå bruker jeg ikke så mye sminke at jeg ser ut som en annen person uten, så jeg kan ikke for snakke for de som gjør det. 

Anonymkode: 72696...514

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, Maleficenta skrev:

Nei en ekte mann backer ikke fordi en dame ikke har sminka seg.

Men om han er en uekte mann, så vil han løpe?

Anonymkode: 7ca3c...c95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men om han er en uekte mann, så vil han løpe?

Anonymkode: 7ca3c...c95

Om han er en idiot

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror ikke at det er viktig for de fleste i hvert fall. Det er ikke min erfaring, men jeg sminker meg ikke så mye at jeg ser veldig annerledes ut. 

Allikevel ser jeg jo mer trøtt ut og huden min er ikke så bra. Jeg har endel arr fra kviser og fortsatt aktiv akne, men det har ikke de brydd seg om når de har våknet ved siden av meg. 

En eks ga meg faktisk flest komplimenter når jeg var usminket og ustelt. Altså før jeg hadde stått opp. Da vet man at han liker deg og er glad i deg i hvert fall :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker ikke sminke. Og går på første date uten sminke. Og de fleste menn vil på date med meg igjen.

Anonymkode: adf53...bd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skulle på tinderdate med en fyr som hadde fin hud, men når du møtte ham viste det seg at han hadde brukt filter og photoshop. Hva hadde du selv gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror dere en mann vil trekke seg unna ei dame bare fordi hun er litt ustelt når man møter på hverandre?

Anonymkode: 8cb46...5b8

Hvis ustelt bare er uten sminke, så kan jeg ikke se problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ganske individuelt? Av egen erfaring: Det tok et helt år før kjæresten min så meg uten sminke fordi jeg var så fryktelig usikker på huden min. Jeg bruker bare mascara, litt brynsfarge og foundation hvis jeg skal noe spesielt, ellers bruker jeg bare bittelitt foundation til vanlig. Vil ikke se helt annerledes ut når jeg fjerner den for dagen. 

Men vet du hva.. Han gir meg flere og drøssevis av komplimenter når jeg er sminkefri enn hvis jeg sminker meg til et selskap f.eks! Han sier det naturlige er det beste og at jeg er fin som jeg er. Jeg er sikker på dette gjelder deg også TS (og mange andre), vi er vakre som vi er :ninuskapus:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørs hvor stygg du er

Anonymkode: 2a000...fe2

Haha så stygg er jeg ikke da.

Men synes jeg ser så jævlig sjuk, trøtt og sliten ut uten foundation, og ikke minst røøød

Anonymkode: 8cb46...5b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min preferanse er kvinner med minst mulig sminke. Det verste jeg ser er falske øyevipper og brunkrem sparkla utover trynet. Eller masse øyeskygge og glitter. Nei takk...

Ps: Tegna øyebryn er også helt frastøtende på meg.

Endret av HalldirV2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...