Gå til innhold

Neste gang du møter en mann du liker, må du tørre å føle deg elsket!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sa ei litt eldre venninne til meg. Jeg er 26 år og har ikke gjort noe med noen mann. Jeg har vært betatt og hatt sterkere følelser, men aldri turt å tro på at følelsene kunne gjengjeldes. Er så redd for at han fordufter etter sex :/ jeg vet ikke om jeg noen gang kommer til å tørre. :(

Jeg vet ikke engang hva jeg skal forlange at en mann skal gjøre for å bevise gjengjeldte følelser. Noen damer synes jeg er så storkrevende og dramatiske av seg. "hvis han ikke gjør det og det for deg..betyr du ikke nok for han". Men dama skal aldri gjøre noe for han :P

Jeg klarer ikke være enig i dette, men mulig det er fordi jeg bøyer meg for menn da? Siden jeg ikke forlanger at han forandrer totalt på livet sitt for meg?  

Hilsen voksen kvinne som skøv fra seg han hun likte. 

Anonymkode: efdb5...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjensidig respekt er stikkordet. Du skal ikke forvente at en mann gjør noe for deg som ikke du selv er villig til å gjøre for han. Så jo, selvfølgelig skal du også gjøre ting for han.

Men ja, du må faktisk tørre å slippe løs og la en mann elske deg. Du må tørre å risikere å bli såret. Det er umulig å oppleve virkelig gjensidig kjærlighet uten å gjøre seg sårbar.

Anonymkode: 6e36c...798

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen damer synes jeg er så storkrevende og dramatiske av seg. "hvis han ikke gjør det og det for deg..betyr du ikke nok for han". Men dama skal aldri gjøre noe for han :P

 

Anonymkode: efdb5...632

Nettopp. Endelig en fornuftig stemme i all galskapen. Et forhold går begge veier

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Men ja, du må faktisk tørre å slippe løs og la en mann elske deg. Du må tørre å risikere å bli såret. Det er umulig å oppleve virkelig gjensidig kjærlighet uten å gjøre seg sårbar.

Anonymkode: 6e36c...798

Veldig, veldig sant!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sa ei litt eldre venninne til meg. Jeg er 26 år og har ikke gjort noe med noen mann. Jeg har vært betatt og hatt sterkere følelser, men aldri turt å tro på at følelsene kunne gjengjeldes. Er så redd for at han fordufter etter sex :/ jeg vet ikke om jeg noen gang kommer til å tørre. :(

Jeg vet ikke engang hva jeg skal forlange at en mann skal gjøre for å bevise gjengjeldte følelser. Noen damer synes jeg er så storkrevende og dramatiske av seg. "hvis han ikke gjør det og det for deg..betyr du ikke nok for han". Men dama skal aldri gjøre noe for han :P

Jeg klarer ikke være enig i dette, men mulig det er fordi jeg bøyer meg for menn da? Siden jeg ikke forlanger at han forandrer totalt på livet sitt for meg?  

Hilsen voksen kvinne som skøv fra seg han hun likte. 

Anonymkode: efdb5...632

Ja, man må ta en sjanse rett og slett. Det er ikke lett for da åpner du samtidig opp for å bli såret, men det er jo en del av hele greia.

Sånn jeg ser det så går slike ting begge veier. Det er ikke bare en som skal gjøre ting, og så skal den andre være passiv. Synes ikke du bøyer deg for menn da. Jeg hadde ikke forandret hele mitt liv for en mann, så hvorfor skal jeg da forlange at han gjør det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...