Gå til innhold

Spambots på Tinder


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Nå det siste året så har de flere av matchene mine vært slike spambots

164F0074-0A24-430C-9E45-CC2476020C3E.thumb.jpeg.c08963718a0f6f8383aca0a0cf226985.jpeg

Er det andre her som har matchet med slike spamboter? Profilene virker jo troverdige med nå så de har blitt dyktigere..

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja opplevd spamboter. Enkelte virker troverdige ja. Synes egentlig ikke det er så stort problem når man blir vant med det. Da blir man jo ikke like skuffa når det viser seg å være en spambot. 

 

Anonymkode: c781c...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja opplevd spamboter. Enkelte virker troverdige ja. Synes egentlig ikke det er så stort problem når man blir vant med det. Da blir man jo ikke like skuffa når det viser seg å være en spambot. 

 

Anonymkode: c781c...f9c

Er kjipt da når man får en match og tenker (endelig :)) og så er det bare søppel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutes ago, Winza said:

Er kjipt da når man får en match og tenker (endelig :)) og så er det bare søppel

Ja, men man har heldigvis vent meg til det. Så nå forventer jeg ingenting om jeg får en match. 

Anonymkode: c781c...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, men man har heldigvis vent meg til det. Så nå forventer jeg ingenting om jeg får en match. 

Anonymkode: c781c...f9c

Samme her, når jeg får match så tenker jeg

Hm, er det enda en feilsveip nå eller en spambot? :P

Har ikke hatt en samtale med noen på tinder på over et halvt år :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Winza said:

Samme her, når jeg får match så tenker jeg

Hm, er det enda en feilsveip nå eller en spambot? :P

Har ikke hatt en samtale med noen på tinder på over et halvt år :P

Feilsveip ja. Opplevd det noen ganger.  Verste av feilsveipene var da jeg opplevde det med en nabodame. Tenkte "yes, hun har alltid virket så hyggelig", men så forsvant matchen. 

Easy come, easy go som de sier  på engelsk. Kan ikke forvente for mye når man egentlig ikke gjør annet enn å sveipe på noen bilder. 

Anonymkode: c781c...f9c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feilsveip ja. Opplevd det noen ganger.  Verste av feilsveipene var da jeg opplevde det med en nabodame. Tenkte "yes, hun har alltid virket så hyggelig", men så forsvant matchen. 

Easy come, easy go som de sier  på engelsk. Kan ikke forvente for mye når man egentlig ikke gjør annet enn å sveipe på noen bilder. 

Anonymkode: c781c...f9c

Uff det må ha vært flaut når du møtte på henne etter det :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Winza said:

Uff det må ha vært flaut når du møtte på henne etter det :flau:

Unngikk henne en stund ja. :P Greit nå da. 

Anonymkode: c781c...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Unngikk henne en stund ja. :P Greit nå da. 

Anonymkode: c781c...f9c

Du skulle gjort en venstre sveip bevegelse mot henne idet du gikk forbi henne :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sphere skrev:

Sikker på at det ikke bare er en reaksjon på en skikkelig lam sjekkeåpning, da? :P

Etter 10+ stykker på en måned? Lam? Når dem ikke har noe av info på profilen så har jeg jo ikke noe å gå på :P skulle ønske flere kunne brukt tid på presentasjonsteksten sin slik at man hadde noe å gå på

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, Winza said:

Du skulle gjort en venstre sveip bevegelse mot henne idet du gikk forbi henne :hoho:

Hahaha, hadde jeg bare vært smart nok  til å komme på det og modig nok til å gjennomføre det. 

 

Anonymkode: c781c...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva eksagt er det som er troverdig med en sånn link egentlig? Sender de bare den med en gang eller chatter dere i noen uker først så kommer en link opp som "se på nakenbilde av meg" eller hva? 

Anonymkode: 8aa1a...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva eksagt er det som er troverdig med en sånn link egentlig? Sender de bare den med en gang eller chatter dere i noen uker først så kommer en link opp som "se på nakenbilde av meg" eller hva? 

Anonymkode: 8aa1a...24e

Med en gang, chattet med ei i noen timer først en gang og så postet hun linken. Jeg er for lettlurt gitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutes ago, AnonymBruker said:

Hva eksagt er det som er troverdig med en sånn link egentlig? Sender de bare den med en gang eller chatter dere i noen uker først så kommer en link opp som "se på nakenbilde av meg" eller hva? 

Anonymkode: 8aa1a...24e

Lenkene er jo ikke troverdige. Men man skjønner ikke alltid at det er en bot før man har matchet og de har sendt lenken. De sender lenken med en gang.

2 minutes ago, Winza said:

Med en gang, chattet med ei i noen timer først en gang og så postet hun linken. Jeg er for lettlurt gitt

Klarte du å chatte med boten? Trodde de ikke svarte på noe jeg. 

Anonymkode: c781c...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et tips, hvis andre jenter er noe som helst som meg: "hva skjer?" er den døveste måten å starte en samtale/bekjentskap på. Jeg kan nesten garantere at om samtalen starter sånn så ender den som kjedelig og intetsigende. Nesten så jeg ikke svarer på sånt overhodet. 

Anonymkode: 346f2...aa9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bare et tips, hvis andre jenter er noe som helst som meg: "hva skjer?" er den døveste måten å starte en samtale/bekjentskap på. Jeg kan nesten garantere at om samtalen starter sånn så ender den som kjedelig og intetsigende. Nesten så jeg ikke svarer på sånt overhodet. 

Anonymkode: 346f2...aa9

Da må du ha presentasjonstekts da så folk har noe å gå på :) Står det ingenting om deg så har jeg jo ingenting å kunne spørre om heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bare et tips, hvis andre jenter er noe som helst som meg: "hva skjer?" er den døveste måten å starte en samtale/bekjentskap på. Jeg kan nesten garantere at om samtalen starter sånn så ender den som kjedelig og intetsigende. Nesten så jeg ikke svarer på sånt overhodet. 

Anonymkode: 346f2...aa9

 

1 time siden, Winza skrev:

Da må du ha presentasjonstekts da så folk har noe å gå på :) Står det ingenting om deg så har jeg jo ingenting å kunne spørre om heller


Enig . "Hva skjer" "Hvordan går det?" "Hei alt bra med deg da?" er de værste tinder meldingene å få. 
Neivel så har ikke alle tekst, men hva med å skrive en presentasjon av seg selv? 
Jeg blir mest begeistret for de meldingene jeg får som er noe ala 
"Hei! Så koselig med match :) Du ser ut som en sporty/søt/snill dame, hva ser du etter her? Jeg på min side er over gjennomsnittet glad i *velg hobby her*, *sjanger*filmer og morrakaffen i fullstendig fred og ro. Kunne tenke meg å reise/slå meg ned snart/whatever osv blablabla litt om meg blabla, hva med deg da? Har du reist (eller whatever)/lyst til å reise noen steder nevn topp tre lista di og fortell meg noe om deg tilbake da! :)
Gir et mye bedre inntrykk, mye mer seriøst inntrykk, mye mer intelligent inntrykk, og gir hverandre et mye mer dekkende bilde enn bare en samtale som går ut på "Hei hva skjer, okei ja ferdig på jobb jeg også, okei jobber som det og det, javel, okei, moro, jadda, ok, hadet bra" så døde den samtalen ut uten at man engang vet noe om den andre personen engang av dens interesser og personlighet... 

 

Anonymkode: 8aa1a...24e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bare skrive "hva skjer?" er generelt et dårlig trekk når man skal bli kjent med noen. 

Jeg mener, hva svarer man på det? Skal man ramse opp hele dagen? Blir ganske kjedelig samtale, og det er vanskelig å følge det opp med noe interessant. 

Anonymkode: aa762...afd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...