Gå til innhold

Hva skrivere dere etter å ha truffet daten og innser at du ikke er tiltrukket av personen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var på date ganske nylig med en veldig hyggelig person. Daten gikk bra og det var god stemning og greier, men føler ikke jeg ble fysisk tiltrukket av personen. Jeg hadde selvfølgelig sett bilder av personen, men man får jo bestandig andre inntrykk av å treffe en personen enn å bare chatte på nettdating. Kunne godt vært venner med vedkommende, men klarer ikke å se for meg noe annet. Hva bruker dere å skrive når dere opplever det?

Anonymkode: 5d006...03f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skrive?

Må man skrive noe? 

Ah, du mente ikke novellesamling, men SMS/Snap?

Man må ikke skrive noe.

Anonymkode: c4733...47d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter til vedkommende tar kontakt med deg igjen og si at det var  hyggelig men du følte ikke helt at det var kjemi

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hei! Takk for at du tok deg tid til å treffe meg. Tenker det er bedre å like gjerne få avklart det med en gang, og jeg ser ikke oss som noe par i fremtiden men du er en hyggelig person så ønsker deg lykke til videre :) hilsen Annika" 

Anonymkode: f68a9...913

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Hei! Takk for at du tok deg tid til å treffe meg. Tenker det er bedre å like gjerne få avklart det med en gang, og jeg ser ikke oss som noe par i fremtiden men du er en hyggelig person så ønsker deg lykke til videre :) hilsen Annika" 

Anonymkode: f68a9...913

Enig med denne, så slipper den andre personen å sitte å fundere på om den skal sende melding til deg eller ikke/hvorfor den ikke har hørt noe fra deg osv.

Om den andre heller ikke er interessert blir det uansett winwin for begge, og du er en ordentlig og oppriktig person. :) 

Anonymkode: 88559...adb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Hei! Takk for at du tok deg tid til å treffe meg. Tenker det er bedre å like gjerne få avklart det med en gang, og jeg ser ikke oss som noe par i fremtiden men du er en hyggelig person så ønsker deg lykke til videre :) hilsen Annika" 

Anonymkode: f68a9...913

Ville ventet med å sendt denne meldingen til daten sender melding, for kan hende daten følte det samme. 

Anonymkode: 29f39...29b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville ventet med å sendt denne meldingen til daten sender melding, for kan hende daten følte det samme. 

Anonymkode: 29f39...29b

Hvorfor ikke bare avklare det med det samme? 
Mye bedre enn at den andre sitter å lurer på hva den andre daten føler eller ikke føler og vite med en gang så man ikke i ettertid undrer seg over om det kunne blitt anderledes om man sendte melding/ikke sendte melding osv. Best å være tydelig syns jeg :)

Anonymkode: f68a9...913

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta nå ansvar for egne tanker og følelser og handle ut fra det istedenfor å være så feige og drive med ghosting og overlate eget personlig ansvar på andre. Vil du ikke fortsette så er det din plikt å gi beskjed med en enkel kort beskjed. Verre er det søren meg ikke.

Hvor gamle er dere egentlig? 10 år?

Anonymkode: 872f1...476

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var på date ganske nylig med en veldig hyggelig person. Daten gikk bra og det var god stemning og greier, men føler ikke jeg ble fysisk tiltrukket av personen. Jeg hadde selvfølgelig sett bilder av personen, men man får jo bestandig andre inntrykk av å treffe en personen enn å bare chatte på nettdating. Kunne godt vært venner med vedkommende, men klarer ikke å se for meg noe annet. Hva bruker dere å skrive når dere opplever det?

Anonymkode: 5d006...03f

Nå er det noen år siden jeg var singel, men skrev vel noe som at kjemien ikke var helt på plass osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hei :) trivelig å treffe deg og takk for tiden din. Et vennskap er det jeg ser for meg og ikke noe mer. Tenker at det er best å være ærlig og klar i talen. Lykke til videre :)"

Anonymkode: 8f2a8...261

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en date skriver jeg ingenting om jeg ikke hører noe fra han. Da forteller jeg at jeg ikke følte det var en match. Har vi derimot vært på flere dater sender jeg en melding etter siste daten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sender ganske enkelt en melding som dette:

"Hei, takk for en hyggelig tur! Du er en fin fyr, men dessverre tror jeg ikke vi passer så godt sammen. Lykke til videre!"

Og jeg sender alltid melding jeg, uten å vente på å se om han sender først. Hvis vi ikke allerede avklarer det på slutten av daten da. Når jeg har bestemt meg er det bedre å bare gi en klar melding og få det ut av verden. Det kan være en i den andre enden som faktisk går og håper på en melding med motsatt ordlyd, eller som er i gang med å planlegge neste date. Bedre å spare dem for det.

Anonymkode: 28e86...8d7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Hei :)  Takk for et hyggelig møte. Jeg følte ikke vi hadde den kjemien jeg ser etter, derfor tror jeg ikke vi passer så godt sammen. Men du er en fin og hyggelig person som jeg ønsker lykke til videre. Hilsen Sofie."

Og jeg sender melding med en gang jeg er sikker, så slipper han å vente.

Anonymkode: f250a...728

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Hei! Takk for at du tok deg tid til å treffe meg. Tenker det er bedre å like gjerne få avklart det med en gang, og jeg ser ikke oss som noe par i fremtiden men du er en hyggelig person så ønsker deg lykke til videre :) hilsen Annika" 

Anonymkode: f68a9...913

Jeg skjønner ikke hvorfor så mange mener det er en god idé å slenge på "lykke til videre". Det er virkelig det verste!

Anonymkode: a5b71...54d

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jeg sitter i denne saksa selv. Kind of. Har på en måte håpt at han har skjønt det. Vi har møttes 5-6 ganger og det er hyggelig og alt sånn, men det stopper der. Denne personen kunne virkelig vært.. omtrent en bestevenn? Vi har så god kjemi og kan snakke om alt mellom himmel og jord og har like interesser osv. Men, når jeg møter han fysisk så er det mer en vennefølelse. Jeg er ikke tiltrukket av han, eller føler den følelsen man får når man er småforelsket i det hele tatt.

På messenger snakker vi hele tiden, og snapchat også. Bleh.

Anonymkode: cb8ce...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bedre om de ikke skriver. Jeg synes det er bedre å kunne tenke at de kan ha hatt 1000 grunner som feks å ha kone, ha funnet en annen, valgt å være eksklusive med en annen, at de har fått nok av tinder for en stund, ikke klare for et nytt forhold, liker noen bedre, er homofile, fått ny jobb langt borte og skal reise. ETC en å få slengt i ansiktet at det var noe med meg...

Anonymkode: 611ee...ae4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Æsj, jeg sitter i denne saksa selv. Kind of. Har på en måte håpt at han har skjønt det. Vi har møttes 5-6 ganger og det er hyggelig og alt sånn, men det stopper der. Denne personen kunne virkelig vært.. omtrent en bestevenn? Vi har så god kjemi og kan snakke om alt mellom himmel og jord og har like interesser osv. Men, når jeg møter han fysisk så er det mer en vennefølelse. Jeg er ikke tiltrukket av han, eller føler den følelsen man får når man er småforelsket i det hele tatt.

På messenger snakker vi hele tiden, og snapchat også. Bleh.

Anonymkode: cb8ce...0a1

Når man har vært på 5-6 dates og i tillegg snakker mye på snap, så har man jo bidratt til å legge opp til det selv også da ;) 

1-2 dates er nok til å føle om det er kjemi der. Ikke kast bort tiden og møt folk du ikke er interessert i 5-6 ganger. 

Anonymkode: a5a93...0c2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når man har vært på 5-6 dates og i tillegg snakker mye på snap, så har man jo bidratt til å legge opp til det selv også da ;) 

1-2 dates er nok til å føle om det er kjemi der. Ikke kast bort tiden og møt folk du ikke er interessert i 5-6 ganger. 

Anonymkode: a5a93...0c2

Takk. Jeg er ei som faktisk har dratt det i det lengste. Er i 30-års krisa og tenker at jeg må finne meg en fyr. Tenkt at han har alt jeg vil ha, men hvorfor søren kan jeg ikke forelske meg? Blir sikkert 7 date nå og alt jeg vil er å heller være med venninner. Fyren er så bra, men hva hjelper vel det når jeg knapt orker tanken på intimitet med han? 

Anonymkode: 611ee...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke sagt noe med mindre vedkommende hadde tatt kontakt. Da hadde jeg vært ærlig: "Du virker veldig hyggelig, men jeg følte dessverre at vi aldri ville blitt noe mer enn venner. Beklager." Også hadde jeg ikke skrevet noe mer.

Hadde spart meg for  "Lykke til videre" sånn som mange over her, da det virker unødvendig sårende og upersonlig. 

Anonymkode: 2c9e1...280

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...