Gå til innhold

Hva fikk dere mest spørsmål om på teoriprøven?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva fikk dere mest spørsmål om på teoriprøven?

Har 4 feil og noen ganger 11 feil osv...

Tror dere jeg må øve masse mer?

Anonymkode: 20876...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Litt av det meste. Kjøp teoritentamen.

Anonymkode: e0fec...c39

Har kjøpt det nå faktisk. Tror du jeg trenger å lese hele boksen om jeg leser alt på teoritentamen? 
Synes boka er så "Melka ut" og da glemmer man fort. På teoritentamen virker det som det er kort fortalt, og det viktigste er med i en setning omtrent..

Anonymkode: 20876...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øv til du har null feil. Er dyrt å ta prøven om igjen og om igjen, så vil på det sterkeste anbefale deg å øve til du får alt rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste nesten hele boka og tok notater, leste ikke siste kapittel, skumleste bare. Er oppsummering etter hvert kapittel, mulig det var spørsmål eller noe også, husker ikke. Fokuserte på det som var viktig med fokus på å forstå. Så øvde jeg på Teoritentamen sine prøver utallige ganger. Ikke bruk Teoriappen, spørsmålene der er ofte dårlig formulert og ligner ikke de man får på trafikkstasjonen.

Anonymkode: e0fec...c39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg leste nesten hele boka og tok notater, leste ikke siste kapittel, skumleste bare. Er oppsummering etter hvert kapittel, mulig det var spørsmål eller noe også, husker ikke. Fokuserte på det som var viktig med fokus på å forstå. Så øvde jeg på Teoritentamen sine prøver utallige ganger. Ikke bruk Teoriappen, spørsmålene der er ofte dårlig formulert og ligner ikke de man får på trafikkstasjonen.

Anonymkode: e0fec...c39

Så den er bedre på data enn på mobilen? 

Anonymkode: 20876...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så den er bedre på data enn på mobilen? 

Anonymkode: 20876...8e3

Teoriappen er noe annet enn Teoritentamen. Snakker ikke om Teoritentamen sin app, men en egen app som heter Teoriappen. 

Er nok likevel mest praktisk med Teoritentamen på PC fremfor tlf, synes iallfall jeg. Større skjerm.

Anonymkode: e0fec...c39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Teoriappen er noe annet enn Teoritentamen. Snakker ikke om Teoritentamen sin app, men en egen app som heter Teoriappen. 

Er nok likevel mest praktisk med Teoritentamen på PC fremfor tlf, synes iallfall jeg. Større skjerm.

Anonymkode: e0fec...c39

Ja nå henger jeg med. Ja er enig i den jeg også :)

Anonymkode: 20876...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...