Gå til innhold

På første "date" (ansiktshår på menn)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal møte en jente til helga og lurer på om det er innenfor å stille på date med dun i ansiktet som bildet nedenfor. Jeg har noe mer, men det ser veldig likt ut. Er i begynnelsen av 20-årene. Jeg hadde tenkt til la det gro i vinter og se om det ble mer. Men nå skal jeg jo møte en jeg liker. Går jo sånn nå offentlig og på jobb. Synes det er litt flaut, men shit heller. 

Så lenge jeg mener jeg ser bra ut så går det vel greit jenter? - Mulig jeg bare trimmer det ned litt.

Relatert bilde

Anonymkode: ce4c8...558

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, noen liker det, andre liker det ikke.
Jeg synes; Go for it, men så er jeg glad i slikt.

(min kjæreste er evig takknemlig for at han bare trenger å trimme det en gang i blant :fnise:  )
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal være deg selv på date jeg. Jeg trodde ikke at jeg likte skjegg på menn, så møtte jeg min kjære og jeg elsker hans skjegg! Jeg skjønner jo at du vil vise deg fra din beste side, men du må bestemme hva det er. Jenta du møter ser helheten og vurderer ut fra det. 

Anonymkode: c836b...40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man bare dun, må man barbere. Man bare må. Skjerpings!! 

Anonymkode: 8abb2...aae

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutes ago, AnonymBruker said:

Skal møte en jente til helga og lurer på om det er innenfor å stille på date med dun i ansiktet som bildet nedenfor. Jeg har noe mer, men det ser veldig likt ut. Er i begynnelsen av 20-årene. Jeg hadde tenkt til la det gro i vinter og se om det ble mer. Men nå skal jeg jo møte en jeg liker. Går jo sånn nå offentlig og på jobb. Synes det er litt flaut, men shit heller. 

Så lenge jeg mener jeg ser bra ut så går det vel greit jenter? - Mulig jeg bare trimmer det ned litt.

Relatert bilde

Anonymkode: ce4c8...558

Det første du må lære deg er at jenter ikke tenner visuelt på samme måte som menn ...du har en totalt feil tankegang. 
Det er ingen MANN som tenker som det der ...Skal møte en jente til helga og lurer på om det er innenfor å stille på date med dun i ansiktet som bildet nedenfor. <- den der usikkerheten der er sååååå turn-off at det alene er grunnen til du får kommentarene som du får her inne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei til dun. Og hvor sakte vokser det egentlig om du ikke kan barbere deg før 1 date? Det rekker vel fint å vokse ut til jul fordet vel? 

Anonymkode: 1c541...b2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Mopedbart" er ikke et sjakktrekk første gang du skal møte en jente.

Anonymkode: ae702...5de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...