Gå til innhold

Hvordan hadde dere reagert på at han hadde fulgt jenter på instagram


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer ikke til å følge deg.

Anonymkode: f5652...605

Nemlig. Så hvordan kan menn som holder på likedan tro de er noe som helst catch for potensielle kjærester eller blir tatt seriøst av andre kvinner og menn? Vi damer styrer oss, vi har manerer, og holder våre skitne lyster for oss selv og med den vi elsker, det hadde såklart vært digg med masse megakuker på iphonen hver dag og at jeg bare kan gå inn å se på sixpacks når jeg kjeder meg, men vi retter fokuset og oppmerksomheten vår mot noe litt mer nyttig. Vi oppfører oss ikke som ekle griser og skylder på at "jamen vi er jo kvinner , vi har seksuelle lyster vi og!" sånn som menn holder på. TURNOFF 

Anonymkode: eea90...d07

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet han at du ser at han følger andre? 

Dette hadde vært direkte turnoff for meg.

Anonymkode: 15f2a...37c

Ja han burde vel skjønne at jeg ser det. Er bare vanlige jenter fra samme byen, men han kjenner de ikke (har de ikke på facebook heller) og de er jo noen år yngre.. han undollowa faktisk ei jente fra samme byen som hadde lettkledde bilder og viste mye rompe.

er vel snakk om bare et par stykker, men uansett det kan jo gi meg følelsen på at han prater eller prøver seg på andre? Er jo ikke akkurat så luurt av han

Anonymkode: e6641...1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...