miss summers Skrevet 25. februar 2019 #801 Del Skrevet 25. februar 2019 13 minutter siden, Jobbermedbarn skrev: Har alltid hatt sansen for Marna, men begynner jammen å lure her nå... Dette er selvfølgelig en veldig vanskelig tid for henne, men det skurrer skikkelig at hun ikke tar seg det pusterommet hun spurte om, og at hun fortsetter å utlevere barna i denne stormen...Har mistet respekt for henne kjenner jeg... Hun annonserer for Floyd i dag. I minst to kanaler. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 25. februar 2019 #802 Del Skrevet 25. februar 2019 28 minutter siden, Jobbermedbarn skrev: Har alltid hatt sansen for Marna, men begynner jammen å lure her nå... Dette er selvfølgelig en veldig vanskelig tid for henne, men det skurrer skikkelig at hun ikke tar seg det pusterommet hun spurte om, og at hun fortsetter å utlevere barna i denne stormen...Har mistet respekt for henne kjenner jeg... Smi mens jernet er varmt? 🙁 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg venus* Skrevet 25. februar 2019 Populært innlegg #803 Del Skrevet 25. februar 2019 Det er direkte slemt av henne å dra barna inn i dette. At det er ingen rundt henne som kan fortelle hvordan dette fremstår. Hun outer sine egne barn midt i en sex-skandale. Ikke årets mor må jeg si. 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus* Skrevet 25. februar 2019 #804 Del Skrevet 25. februar 2019 (endret) Jeg kan forstå at det ville vært umusikalsk av pressen å trykke noe om eksponering av barn av bloggere i hardt vær, fordi det blir for utleverende og nært knyttet til Burøe. Men her er sosiale media og forum en slags femte statsmakt som kan rope - fy faen, skjerp dere! Om de ikke leser selv, så må det være noen rundt dem som kan fortelle hvordan de fremstår. Familie? Floyd? Noen må da se det uetiske i å la være å skjerme barna nå. Endret 25. februar 2019 av venus* 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 25. februar 2019 #805 Del Skrevet 25. februar 2019 20 minutter siden, Firestone skrev: Smi mens jernet er varmt? 🙁 De har smidd for lenge da det lukter brent.. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4. Skrevet 25. februar 2019 #806 Del Skrevet 25. februar 2019 42 minutter siden, miss summers skrev: Hun annonserer for Floyd i dag. I minst to kanaler. Og jeg avmeldte meg fra nyhetsbrevet deres, og begrunnet det med at Komikerfrue er frontfiguren deres. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 25. februar 2019 #807 Del Skrevet 25. februar 2019 11 minutter siden, venus* skrev: Jeg kan forstå at det ville vært umusikalsk av pressen å trykke noe om eksponering av barn av bloggere i hardt vær, fordi det blir for utleverende og nært knyttet til Burøe. Men her er sosiale media og forum en slags femte statsmakt som kan rope - fy faen, skjerp dere! Om de ikke leser selv, så må det være noen rundt dem som kan fortelle hvordan de fremstår. Familie? Floyd? Noen må da se det uetiske i å la være å skjerme barna nå. Noen bør be dem om å skjerpe seg angående ekponerigen av mindreårige. Er de skikket til å ivareta egne barn? Jeg begynner virkelig å lure. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 25. februar 2019 #808 Del Skrevet 25. februar 2019 2 timer siden, miss summers skrev: Hun annonserer for Floyd i dag. I minst to kanaler. Man kan ta henne på det med eksponering, helt klart! Men hun har sikkert en kontrakt med Floyd som sier at hun må poste så og så mye. Eller hva mener du hun skal gjøre? Miste kontrakter og jobben hun også? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelei Skrevet 26. februar 2019 #809 Del Skrevet 26. februar 2019 Herregud, nå må folk skjerpe seg. Hun kan ikke slutte å gjøre jobben sin selv om de har en vanskelig periode. Hun har en annen jobb enn vi med vanlig a4 liv, og vi som ikke har det livet i mediene som hun har kommer aldri til å forstå. Skulle likt å se reaksjonene til vanlige mennesker om vi måtte stå til ansvar for mannen vår på jobben. Tenk litt utenfor boksen da folkens! Herregud😪 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 26. februar 2019 #810 Del Skrevet 26. februar 2019 8 timer siden, O.G. skrev: Tror Marna og Ørjan er samme type, sånn egentlig. Krake søker make. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 26. februar 2019 #811 Del Skrevet 26. februar 2019 7 timer siden, miss summers skrev: Hun annonserer for Floyd i dag. I minst to kanaler. Skal hun slutte å jobbe fordi de har problemer i ekteskapet? Da hadde det ikke vært mange på jobb på diverse arbeidsplasser i dette landet. Hun har sponsavtale med Floyd og forpliktelser ovenfor de. Når det gjelder eksponering av barn så er jeg helt enig. Jeg synes at barndommen skal foregå uten at den blir delt med halve, hele verden. Og hvis dere tror at Marna tar en taktikk med at hun bare later som ingenting så tør jeg nesten vedde høyrearmen min på at det er fullt kaos i hennes liv akkurat nå og masse valg som må tas fremover. Skal hun bli i ekteskapet? Hvordan vil det påvirke hennes jobb som blogger og sponsoravtaler hvis hun fortsatt er gift med selve bildet på metoo? Hva med barna? Skal de vokse opp som skilsmissebarn eller skal hun holde ut? Synes folk her inne drar helt vanvittige konklusjoner, mener hun burde lagt i fosterstilling under en busk og kansellere alt hun har av jobbforpliktelser. Sånn fungerer det ikke i den virkelige verden. Man må opp og prøve å få normalitet i hverdagen når det stormer. Det er nok godt for henne å få pusterom fra alle problemene ved å gjøre oppdrag, komme seg litt ut av situasjonen noen timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brielle Skrevet 26. februar 2019 #812 Del Skrevet 26. februar 2019 10 timer siden, Jobbermedbarn skrev: Har alltid hatt sansen for Marna, men begynner jammen å lure her nå... Dette er selvfølgelig en veldig vanskelig tid for henne, men det skurrer skikkelig at hun ikke tar seg det pusterommet hun spurte om, og at hun fortsetter å utlevere barna i denne stormen...Har mistet respekt for henne kjenner jeg... Det samme her.. Likte henne, hun virket så jordnær, sympatisk, fornuftig og morsom. En god mix. Hun var et friskt pust blant de andre mer overfladiske og selvhøytidelige bloggerne. Selv om jeg aldri har likt eksponeringen av barna, uansett. Nå ser jeg på henne med nye øyne, jeg klarer ikke noe annet...det føles som en person du trodde du kjente, men som plutselig viste seg å være en helt annen. Når hun eksponerer barna opp i det hele...det blir jeg faktisk helt uvel av, som mor selv. Om det er det at hun fortsatt må jobbe og derfor utlevere, så kan hun vel gjøre det uten å trekke frem ungene! Bare akkurat nå, mens dette pågår, i det minste. Utlever deg selv hvis du vil/må, men la nå de andre få litt fred og beskyttelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brielle Skrevet 26. februar 2019 #813 Del Skrevet 26. februar 2019 4 timer siden, Madelei skrev: Herregud, nå må folk skjerpe seg. Hun kan ikke slutte å gjøre jobben sin selv om de har en vanskelig periode. Hun har en annen jobb enn vi med vanlig a4 liv, og vi som ikke har det livet i mediene som hun har kommer aldri til å forstå. Skulle likt å se reaksjonene til vanlige mennesker om vi måtte stå til ansvar for mannen vår på jobben. Tenk litt utenfor boksen da folkens! Herregud😪 Det er ikke det som er problemet. Hun må selvfølgelig få jobbe og gjøre akkurat det hun vil, så mye hun vil. Men hun kan utlevere seg selv eller andre ting, akkurat nå, uten å blande inn ungene. Det er det som reageres på. Man utleverer ikke barn mens man står offentlig i en slik sak, ikke mens det stormer som verst og når alle tenker på saken mens de ser på bildene hun legger ut. Da holder man som regel ungene utenfor og langt unna søkelyset, for at ikke de skal assosieres med noe som kan virke negativt på dem, enten nå eller senere. Jeg hadde ikke reagert eller tenkt negativt om det ikke var for innblandingen av ungene. Hun ansvarliggjøres ikke for mannens handlinger, men hun er ansvarlig for valgene hun tar på vegne av de som er mest uskyldig opp i det hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. februar 2019 #814 Del Skrevet 26. februar 2019 (endret) Tviler ikke på at Marna har det kjipt, men tror ikke hun sliter med tøffe valg. Fordelen med å kjøpe alt kjæresten sier er jo at man ikke trenger å tenke selv. Tror for øvrig kineserne har rett når de sier man må analysere fortiden for å kunne spå fremtiden. Endret 26. februar 2019 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4. Skrevet 26. februar 2019 #815 Del Skrevet 26. februar 2019 Jeg sier ikke at hun skal slutte og jobbe... Hvor har jeg skrevet det? Følger henne ikke på SoMe... MEN jeg fulgte Floyd på FB, og de siste dagene har de brukt Komikerfrua MYE, skulle nesten trodd det var med vilje - all PR er god PR o.s.v. Hun har poppet opp i nyhetsfeeden min nonstop. Og jeg er ikke interessert i det m.t.p at hun har forsvart overgrepene mannen hennes har drevet med... 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 26. februar 2019 #816 Del Skrevet 26. februar 2019 1 time siden, Brielle skrev: Det er ikke det som er problemet. Hun må selvfølgelig få jobbe og gjøre akkurat det hun vil, så mye hun vil. Men hun kan utlevere seg selv eller andre ting, akkurat nå, uten å blande inn ungene. Det er det som reageres på. Man utleverer ikke barn mens man står offentlig i en slik sak, ikke mens det stormer som verst og når alle tenker på saken mens de ser på bildene hun legger ut. Da holder man som regel ungene utenfor og langt unna søkelyset, for at ikke de skal assosieres med noe som kan virke negativt på dem, enten nå eller senere. Jeg hadde ikke reagert eller tenkt negativt om det ikke var for innblandingen av ungene. Hun ansvarliggjøres ikke for mannens handlinger, men hun er ansvarlig for valgene hun tar på vegne av de som er mest uskyldig opp i det hele. Så slutt og følg. Fritt valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 26. februar 2019 #817 Del Skrevet 26. februar 2019 9 minutter siden, A4. skrev: Jeg sier ikke at hun skal slutte og jobbe... Hvor har jeg skrevet det? Følger henne ikke på SoMe... MEN jeg fulgte Floyd på FB, og de siste dagene har de brukt Komikerfrua MYE, skulle nesten trodd det var med vilje - all PR er god PR o.s.v. Hun har poppet opp i nyhetsfeeden min nonstop. Og jeg er ikke interessert i det m.t.p at hun har forsvart overgrepene mannen hennes har drevet med... Må du gi deg. Nå lager du en liten fjær om til en hel hønsegård. Hva med at hun sa til Ørjan at hun ville skilles og knapt snakket med han på ukesvis? Du fremhever det ene blogginlegget som hun skrev for et år siden før all den siste skittentøysvasken kom. Det er jo ikke sånn at Marna ikke har vært såret og forbanna på mannen sin slik du får det til å fremstå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4. Skrevet 26. februar 2019 #818 Del Skrevet 26. februar 2019 11 minutter siden, jentekvinne skrev: Må du gi deg. Nå lager du en liten fjær om til en hel hønsegård. Hva med at hun sa til Ørjan at hun ville skilles og knapt snakket med han på ukesvis? Du fremhever det ene blogginlegget som hun skrev for et år siden før all den siste skittentøysvasken kom. Det er jo ikke sånn at Marna ikke har vært såret og forbanna på mannen sin slik du får det til å fremstå. Det har kommet frem MYE de siste ukene om hennes rolle i dette... Men om noen vil beholde skylappene på, så vær så god sier jeg bare. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 26. februar 2019 #819 Del Skrevet 26. februar 2019 41 minutter siden, A4. skrev: Jeg sier ikke at hun skal slutte og jobbe... Hvor har jeg skrevet det? Følger henne ikke på SoMe... MEN jeg fulgte Floyd på FB, og de siste dagene har de brukt Komikerfrua MYE, skulle nesten trodd det var med vilje - all PR er god PR o.s.v. Hun har poppet opp i nyhetsfeeden min nonstop. Og jeg er ikke interessert i det m.t.p at hun har forsvart overgrepene mannen hennes har drevet med... Da bør du slutte å høre på T&T også for er det noen som melker denne saken for pr så er det dem. 17 minutter siden, A4. skrev: Det har kommet frem MYE de siste ukene om hennes rolle i dette... Men om noen vil beholde skylappene på, så vær så god sier jeg bare. Så du tror Marna har sendt dickpics? Du mener virkelig ikke at Marna skal klandres for sin manns handlinger? Snakk om å ha skylapper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brielle Skrevet 26. februar 2019 #820 Del Skrevet 26. februar 2019 21 minutter siden, jentekvinne skrev: Så slutt og følg. Fritt valg. Trenger ikke å følge for å se det, har aldri fulgt noen av dem. Og med det svaret så tror jeg du misforstår hva det er jeg forsøker å si Det er nå en gang slik at det å være en offentlig person ikke er helt som en hvilken som helst vanlig jobb. Både for den det gjelder, men også for de andre i familien. Jeg har selv vokst opp med en kjendis i nærmeste familie, så jeg vet hvordan det er og at de må ta litt andre forhåndsregler når ting skjer og hele livet er i offentlighetens søkelys. Vanlige folk i vanlige jobber er mer skjermet, alt blir ikke sett og gransket av absolutt alle, av tusenvis som de ikke engang kjenner. Dermed er "vanlige" barn naturlig mer beskyttet, mens "kjendisbarn" er mer utsatt i sårbare perioder i livet. Man må forholde seg til realitetene i eget liv, uansett hvor urettferdig eller kjipt det føles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå