Gå til innhold

Marna Haugen

maomao

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Justsaying skrev:

Kg er vel verst på fronten. Det er nok ikke bsre Abd og Marna som misliker «kritikken» her inne, men det er jo helt tydelig at så snart noen sier noe negativt høyt om Kg så blir det slått hardt ned på og da mister alle «all respekt og tro» 

Håper flere bloggere går høylytt mot Kg så får vi se den effekten igjen. 

Jeg skjønte ikke helt hva du mente med «men det er jo helt tydelig at så snart noen sier noe negativt høyt om Kg så blir det slått hardt ned på og da mister alle «all respekt og tro» 

Jeg reagerer på ukontruktiv kritikk, ikke at noen er kritisk mot KG. Vær gjerne det, men jeg ser ofte at kritikerne kan være usakelig i sine argumenter. For eksempel ved å kalle folk som er på KG ulike ting. Og det er klart det blir reaksjoner på sånt.

Jeg ser at noen bloggere er positiv til KG, mens andre er negative til KG. Begge deler er bra det, så lenge man holder seg kontruktiv, uavhengig av synspunkt.

Men nå sporer jeg jo helt av tråden til komikerfrue, så jeg tenker jeg avslutter nå.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, Ninnn skrev:

Ja. Syns det er på sin plass med en high five til Marna, som forøvrig ikke har gjort noe straffbart. Ser flere refser henne for ikke å ha skilt seg ennå. Jeg syns det er beundringsverdig og tøft gjort av henne å stå i det, verne om flokken sin og være lojal mot mannen og familien sin. Det får du ha så i vrangstrupen du bare vil.

Så du mener at det er en god egenskap? Gjelder det samme dersom det hadde vært snakk om f. eks familievold eller pedofili, eller er det kun beundringsverdig når det "bare" dreier seg om seksuell trakassering av (unge) voksne? 

Godt forbilde det ja - de yngste i flokken vil sikkert sette pris på slike egenskaper når de blir voksne og skjønner alt mammaen fant seg i, og hvor såret og tråkket på hun ble gang etter gang. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sannhet
11 timer siden, Baresierdet skrev:

Nei, jeg mener at Marna bør kunne få tenke selv, og ta det valget hun mener er best for henne. Uavhengig hva som er best for «mannen i gata». Hvordan Marna skal takle det må hun nesten finne ut av selv, for det er hennes valg å bli i ekteskapet 🙂

Enig i at Marna må få bestemme selv, det er hennes liv.

Jeg hadde gått, uten tvil, men folk er forskjellige, har ulike ønsker og behov, og ikke minst ulike holdninger til hva som kan tilgis. Jeg synes ikke at seksuell trakassering i årevis bør tilgis. 

Endret av sannhet
Rettet etter tilbakemelding
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying

Hvorfor sidestilles ØBs handlinger med pedofili, incest, vold og Weinstein som har begått voldtekter? Dere må da skjønne hva dere gjør med grensene for hva som er hva. Å sende dickpics og å voldta noen er dramatisk forskjell både med handling og konsekvenser. Herregud at det er mulig å skyte spurver med kanoner så inni granskauen. 

Hvor mange kvinner er ikke gift med menn som er utro og velger å redde familien som helhet foran noe? Blant annet «heltinnen» Tønne. Hvis det kan dras linjer mellom voldtekt og dickpics så er ikke utroskap så langt unna heller.

Endret av Justsaying
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sannhet
3 minutter siden, Justsaying skrev:

Hvorfor sidestilles ØBs handlinger med pedofili, incest, vold og Weinstein som har begått voldtekter? Dere må da skjønne hva dere gjør med grensene for hva som er hva. Å sende dickpics og å voldta noen er dramatisk forskjell både med handling og konsekvenser. Herregud at det er mulig å skyte spurver med kanoner så inni granskauen. 

Hvor mange kvinner er ikke gift med menn som er utro og velger å redde familien som helhet foran noe? Blant annet «heltinnen» Tønne. Hvis det kan dras linjer mellom voldtekt og dickpics så er ikke utroskap så langt unna heller.

Slettet

Endret av sannhet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Justsaying skrev:

Så å stappe handa ned i underbuksene på noen uten samtykke er sidestilt med å sende dickpics? 

Hvis du refererer til min post så sidestiller jeg ikke Ørjans oppførsel med familievold og pedofili, jeg spør om det samme gjelder ved slik oppførsel. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Justsaying
Akkurat nå, Korpsnerden skrev:

Så å stappe handa ned i underbuksene på noen uten samtykke er sidestilt med å sende dickpics? 

Hvis du refererer til min post så sidestiller jeg ikke Ørjans oppførsel med familievold og pedofili, jeg spør om det samme gjelder ved slik oppførsel. 

Nei det samme gjelder ikke ved pedofili og familievold fordi det er noe annet. Du ser ikke forskjellen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Justsaying skrev:

Nei det samme gjelder ikke ved pedofili og familievold fordi det er noe annet. Du ser ikke forskjellen?

Jeg spurte ikke deg, og så klart jeg ser forskjellen.

Når det er sagt så synes jeg ikke det er beundringsverdig å støtte sin mann i seksuell trakassering. Man kan ha et ønske om å fortsette samlivet, men det er noe helt annet enn å ikke vedkjenne det han har forvoldt andre mennesker. Minst ett av ofrene har fått vedvarende psykiske problemer. Det Ørjan er anklaget for er ting han har gjort uten samtykke og uten at den andre parten har ønsket det. Om han hadde vært utro med noen som ønsket det så hadde dette vært noe helt annet. 

Jeg føler med Marna, og jeg er sikker på at dette ikke er første (eller siste) gang hun må svelge mange kameler. Det er forskjell på å føle medlidenhet med noen og å opphøye oppførselen deres. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun kaller ØB for "daddy" på snap!😬🤢 For alle som ikke vet hva det er, google Daddy Dom.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, misssssnorway skrev:

Når hun kaller ØB for "daddy" på snap!😬🤢 For alle som ikke vet hva det er, google Daddy Dom.

Evt så snakket hun om barna sine matpakker da, så kan såklart handle om ordets rette forstand. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, misssssnorway skrev:

Men i alle dager! Hun skriver ikke daddydom da. Hun skriver daddy. Du veit hva det betyr? Det betyr pappa på norsk. Og hun omtaler han som daddy rundt en situasjon som har med barna å gjøre. Du drar det hele fullstendig ut av kontekst og skal skape noe som tilsynelatende ikke fins. Det er litt flaut altså. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Marriet skrev:

Men i alle dager! Hun skriver ikke daddydom da. Hun skriver daddy. Du veit hva det betyr? Det betyr pappa på norsk. Og hun omtaler han som daddy rundt en situasjon som har med barna å gjøre. Du drar det hele fullstendig ut av kontekst og skal skape noe som tilsynelatende ikke fins. Det er litt flaut altså. 

Hvorfor ikke bare skrive "pappa"? Ut i fra at både hun og mannen er kjent for å spille på sex når det kommer til humor er det slettes ikke utenkelig at det faktisk er daddy dom det refereres til. Man trenger ikke alltid ha med "dom" for at det skal gi ordet den betydningen.

Fullt klar over at det betyr pappa på engelsk, men nå er vel ingen i denne familien av engelsk avkom? På bakgrunn av dette tolker jeg referansen dithen at det er av den sexuelle karakter. Sikkert gjort for å skape humor og reaksjon, som hun jo klarte hos meg🙈😅

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, misssssnorway skrev:

Hvorfor ikke bare skrive "pappa"? Ut i fra at både hun og mannen er kjent for å spille på sex når det kommer til humor er det slettes ikke utenkelig at det faktisk er daddy dom det refereres til. Man trenger ikke alltid ha med "dom" for at det skal gi ordet den betydningen.

Fullt klar over at det betyr pappa på engelsk, men nå er vel ingen i denne familien av engelsk avkom? På bakgrunn av dette tolker jeg referansen dithen at det er av den sexuelle karakter. Sikkert gjort for å skape humor og reaksjon, som hun jo klarte hos meg🙈😅

Så du tenker at hun refererte til noe seksuelt mens hun skrøt av hans faderlige egenskaper og matpakke-skills? 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Marriet skrev:

Så du tenker at hun refererte til noe seksuelt mens hun skrøt av hans faderlige egenskaper og matpakke-skills? 

Blir desverre ikke overraska om det er tilfellet. Var iallefall slik jeg tolket det. Mulig jeg tar feil, mulig jeg har rett!🤷🏼‍♀️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det begynner å gå over alle støvleskaft med fantasier og spekulasjoner her. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt komisk hvordan man drar egne konklusjoner på alt 😅 man ser tydelig at det er snakk om matpakke papir med tekst som Ørjan har skrevet. Så at noen klarer å vri det over på noe seksuelt sier vel mer om personen enn om marna og Ørjan 😂😂

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest jentekvinne

Uansett hva daddy betyr så tenker jeg at hun synes fremdeles han er så utrolig fantastisk. Komikerfrue er ikke lenger en person jeg følger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, jentekvinne skrev:

Uansett hva daddy betyr så tenker jeg at hun synes fremdeles han er så utrolig fantastisk. Komikerfrue er ikke lenger en person jeg følger. 

Mulig hun kanskje syns han er en fantastisk pappa uavhengig av hva han gjort? 

Man kan være en god far selv om man er en dritt mot kvinner. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying

Det er ganske utrolig, hvordan enkelte uttalelser her inne får både Marna og andre til å bare skinne i forhold til de som kommer med de sykeste uttalelsene. 

Henge med noen som lager matpakkelapper til barna eller henge med noen som mener det er noe seksuelt med matpakkelapper? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Justsaying skrev:

Det er ganske utrolig, hvordan enkelte uttalelser her inne får både Marna og andre til å bare skinne i forhold til de som kommer med de sykeste uttalelsene. 

Henge med noen som lager matpakkelapper til barna eller henge med noen som mener det er noe seksuelt med matpakkelapper? 

Ikke så alt for ofte enig med deg, men nå er jeg det.

Synes det skjer i mange av trådene her på rampelys fortiden. Jeg er en av de kritiske røstene, men har følt for å måtte nyansere noen uttalelser i flere tråder her inne i det siste. Enten så er det meg det har skjedd noe med eller så er det rampelys..

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...