Gå til innhold

Marna Haugen


maomao

Anbefalte innlegg

Gjest Justsaying
13 minutter siden, Marriet skrev:

Ikke så alt for ofte enig med deg, men nå er jeg det.

Synes det skjer i mange av trådene her på rampelys fortiden. Jeg er en av de kritiske røstene, men har følt for å måtte nyansere noen uttalelser i flere tråder her inne i det siste. Enten så er det meg det har skjedd noe med eller så er det rampelys..

Jeg tror det er en kombinasjon, man endrer litt syn både den rette og gale veien etterhvert og både er enig og uenig med enkelte. Men også så har det kommet en slags dårlig luft her inne i forhold til å ha en absurd tankegang hvor matpakkelapper blir grisete 🙄 

Men fint man kan skille sak og person ;) Jeg er av og til enig med enkelte jeg vanligvis er uenig med også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Justsaying skrev:

Det er ganske utrolig, hvordan enkelte uttalelser her inne får både Marna og andre til å bare skinne i forhold til de som kommer med de sykeste uttalelsene. 

Henge med noen som lager matpakkelapper til barna eller henge med noen som mener det er noe seksuelt med matpakkelapper

 

Aldri sagt det var noe seksuelt med matpakkelappene, men at referansen til ØB kan tolkes dithen! Alle her inne vet at Marna er kjent for å spille på dobbelbetydning og på seksuell humor. Ikke lenge siden noen dro referanse på krem som rant ut av munnen hennes.

Visst det er meningen at "daddy" ikke skal tolkes som seksuelt kunne hun like gjerne skrevet pappa, Ørjan, fattern, hubby, mannen etc. I 90% (en antagelse) av tilfellene på nett vil daddy være en referanse av seksuell karakter. Iallefall om opphavet er norsk.

Mest trolig gjort for å skape reaksjon, slik som mesteparten av innholdet hennes er ment for å gjøre!🙄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
4 timer siden, Birdo skrev:

Mulig hun kanskje syns han er en fantastisk pappa uavhengig av hva han gjort? 

Man kan være en god far selv om man er en dritt mot kvinner. 

Har ikke påstått noe annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
8 minutter siden, misssssnorway skrev:

Aldri sagt det var noe seksuelt med matpakkelappene, men at referansen til ØB kan tolkes dithen! Alle her inne vet at Marna er kjent for å spille på dobbelbetydning og på seksuell humor. Ikke lenge siden noen dro referanse på krem som rant ut av munnen hennes.

Visst det er meningen at "daddy" ikke skal tolkes som seksuelt kunne hun like gjerne skrevet pappa, Ørjan, fattern, hubby, mannen etc. I 90% (en antagelse) av tilfellene på nett vil daddy være en referanse av seksuell karakter. Iallefall om opphavet er norsk.

Mest trolig gjort for å skape reaksjon, slik som mesteparten av innholdet hennes er ment for å gjøre!🙄

Hadde hun skrevet papsen hadde det blitt tolket som noe galt også. Enkelte leter etter måter å overanalysere. 

Tegningen av Daidalos fra barne-TV av sønnen ble jo tolket som en tegning av en familiesituasjon hvor marna sto utenfor det i andre og....ja noe dramatisk helt utenfor normal tankegang. 

Og fastelavensbollene. Jeg tok et lignende bilde av min 85 år gamle bestefar, det var lite seksuell tankegang rundt det altså. Men kremboller kan man ikke spise uten å grise. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Marriet skrev:

Ikke så alt for ofte enig med deg, men nå er jeg det.

Synes det skjer i mange av trådene her på rampelys fortiden. Jeg er en av de kritiske røstene, men har følt for å måtte nyansere noen uttalelser i flere tråder her inne i det siste. Enten så er det meg det har skjedd noe med eller så er det rampelys..

Samme følelsen har jeg, så du er ikke alene. Både i denne og i Ørjan-tråden. Andre rampelystråder er jeg lite innom.

For min del vipper det stadig ofte for mye over i tolkninger og fantasifulle spekulasjoner. Er det ikke trasig nok som det er egentlig?

Endret av vintage
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Justsaying skrev:

Hadde hun skrevet papsen hadde det blitt tolket som noe galt også. Enkelte leter etter måter å overanalysere. 

Tegningen av Daidalos fra barne-TV av sønnen ble jo tolket som en tegning av en familiesituasjon hvor marna sto utenfor det i andre og....ja noe dramatisk helt utenfor normal tankegang. 

Og fastelavensbollene. Jeg tok et lignende bilde av min 85 år gamle bestefar, det var lite seksuell tankegang rundt det altså. Men kremboller kan man ikke spise uten å grise. 

Igjen glemmer du det viktigste; kontekst. Alle tolker alt ut fra konteksten. Det er derfor man tolker mennesker som sier akkurat det samme på ulik måte. Man tolker basert på kontekst og erfaring med vedkommende.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Justsaying
9 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Igjen glemmer du det viktigste; kontekst. Alle tolker alt ut fra konteksten. Det er derfor man tolker mennesker som sier akkurat det samme på ulik måte. Man tolker basert på kontekst og erfaring med vedkommende.

Men når erfaringen man har med mennesker er kun via snap/blogg/insta/media så bør man vel være så erfaren at man ikke tolker noe som helst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Justsaying skrev:

Men når erfaringen man har med mennesker er kun via snap/blogg/insta/media så bør man vel være så erfaren at man ikke tolker noe som helst. 

Uenig. De velger selv hvordan de framstår i sosiale medier, da må de akseptere at folk reagerer i forhold til det de selv presenterer. Iallefall når de lever av sosiale medier.

Endret av FotbaIlflua
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sannhet
På 30.3.2019 den 18.54, FotbaIlflua skrev:

Uenig. De velger selv hvordan de framstår i sosiale medier, da må de akseptere at folk reagerer i forhold til det de selv presenterer. Iallefall når de lever av sosiale medier.

Endret av sannhet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.3.2019 den 11.50, Marriet skrev:

Ikke så alt for ofte enig med deg, men nå er jeg det.

Synes det skjer i mange av trådene her på rampelys fortiden. Jeg er en av de kritiske røstene, men har følt for å måtte nyansere noen uttalelser i flere tråder her inne i det siste. Enten så er det meg det har skjedd noe med eller så er det rampelys..

Enig i denne!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba

Jeg pleide å like Komikerfrue, men det endrer seg. Jeg vet ikke hvorfor, men det har noe med mannen å gjøre, tror jeg.

Hun er jo et «offer» hun også, men hun fremstiller seg selv i SoMe på en måte jeg ikke liker uten at jeg klarer helt å sette fingeren på hva. Først ligger de lavt i terrenget for deretter å gå massivt ut med bl a å eksponere barna. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Macimba skrev:

Jeg pleide å like Komikerfrue, men det endrer seg. Jeg vet ikke hvorfor, men det har noe med mannen å gjøre, tror jeg.

Hun er jo et «offer» hun også, men hun fremstiller seg selv i SoMe på en måte jeg ikke liker uten at jeg klarer helt å sette fingeren på hva. Først ligger de lavt i terrenget for deretter å gå massivt ut med bl a å eksponere barna. 

 

Enig. For meg virker det til at jo mere hets de får, jo mer gjemmer de seg bak eksponering av barna. Vanskeligere og kommentere under dem, en under et bilde av paret alene. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Macimba skrev:

Jeg pleide å like Komikerfrue, men det endrer seg. Jeg vet ikke hvorfor, men det har noe med mannen å gjøre, tror jeg.

Hun er jo et «offer» hun også, men hun fremstiller seg selv i SoMe på en måte jeg ikke liker uten at jeg klarer helt å sette fingeren på hva. Først ligger de lavt i terrenget for deretter å gå massivt ut med bl a å eksponere barna. 

 

Jeg har også et problem med eksponeringen. En familie i krise som skyver barna foran seg som skjold er ugreit. Det hadde stått så mye mer respekt av henne dersom han sto i dette uten å måtte dra frem barna. Det hadde stått så mye mer respekt av henne dersom hun hadde skjermet barna totalt i denne perioden og det hadde stått mye mer respekt av dem som par dersom de hadde blitt enig om å skjerme barna i all den tid dette er en krise og gjerne seinere også.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bollapinnsvin103
6 hours ago, Marriet said:

Jeg har også et problem med eksponeringen. En familie i krise som skyver barna foran seg som skjold er ugreit. Det hadde stått så mye mer respekt av henne dersom han sto i dette uten å måtte dra frem barna. Det hadde stått så mye mer respekt av henne dersom hun hadde skjermet barna totalt i denne perioden og det hadde stått mye mer respekt av dem som par dersom de hadde blitt enig om å skjerme barna i all den tid dette er en krise og gjerne seinere også.

👏🏼👏🏼👏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Marriet skrev:

Jeg har også et problem med eksponeringen. En familie i krise som skyver barna foran seg som skjold er ugreit. Det hadde stått så mye mer respekt av henne dersom han sto i dette uten å måtte dra frem barna. Det hadde stått så mye mer respekt av henne dersom hun hadde skjermet barna totalt i denne perioden og det hadde stått mye mer respekt av dem som par dersom de hadde blitt enig om å skjerme barna i all den tid dette er en krise og gjerne seinere også.

Word! 👍👏🙏

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen har privat Instagram nå, og det hjelper vel litt på eksponeringen av barn kanskje. Alle kan ikke lenger se alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Unnskyld meg, pleier ikke å lese bloggen hennes - men ramla inn på et «se-mitt-bad» innlegg. Hva er dette for et språk for ei voksen dame? Flaut... 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
På 16.2.2019 den 18.37, Pjusken81 skrev:

Korriger meg hvis jeg tar feil,men alle disse komikerkollegaene til Ørjan som nå står frem og tar sterk avstand fra Ørjan og hans handlinger. De sier at dette har pågått over to tiår,men jeg har da vitterlig sett bilde av dem sammen med Ørjan både på privaten og i hyggelig lag opp igjen om årene . Hvorfor ta avstand,og stå frem nå? Hvorfor gjorde de ikke noe før? Hvis det var så ille?

Du vet, man må jo benytte seg av de sjansene man får lagt oppi fanget. De har jo gått og tenkt på dette i så mange år før de turte si fra, tror de skulle tenkt litt lengre på dette.

På 16.2.2019 den 19.21, Angrina skrev:

De har ikke vært klar over omfanget og grovheten. 

Hvis omfanget betyr hvor mange av de som sender dickpics og grovheten betyr hvem av de som sender uoppfordret - så jo da var de klar over det.

På 17.2.2019 den 18.16, Jobbermedbarn skrev:

I ukeslutt i går sa Jonna at han hadde sagt fra til han flere ganger. Selvfølgelig bare hans ord på det, men det var det han sa. 

Lurer fælt på hva Jonna sa til Ørjan? 🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sannhet
14 minutter siden, Justsaying skrev:

Du vet, man må jo benytte seg av de sjansene man får lagt oppi fanget. De har jo gått og tenkt på dette i så mange år før de turte si fra, tror de skulle tenkt litt lengre på dette.

Hvis omfanget betyr hvor mange av de som sender dickpics og grovheten betyr hvem av de som sender uoppfordret - så jo da var de klar over det.

Lurer fælt på hva Jonna sa til Ørjan? 🤔 

Kan du ikke bare spørre han? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
På 22.3.2019 den 21.31, juoigi skrev:

Preach! 

Det er ikke heroisk å være lojal mot en mann som har gitt andre mennesker så mye smerte, og det er hvertfall ikke heroisk å legge den skylden på alle andre. Marna skal ikke «tas» for Ørjans oppførsel, men hun kan «tas» for sine egne ord og handlinger. Og hun viser igjen at hun driter i ofrene til Ørjan, og hun bryr seg ikke om hva hun formidler med å holde på sånn. Det er nytteløst, virker det som, hun er too far gone. 

Hvorfor sier du at hun driter i ofrene? Tror du ikke hun har fullt innsyn i hva som har foregått og ikke gjør noe som ikke enhver ville gjort? 

Syns Marna er et godt forbilde, lojal mot sine og Hysterisk morsom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...